Begeleiding
9.5/10
Service
Voorbereiding

Echt een super Uitje gehad! Alles was super geregeld en perfect geregeld vanuit kantoor.

Snelle reacties vanaf kantoor, leuk uitje, goede begeleiding en heerlijk gegeten na afloop!

Misschien kunnen jullie iets met de camera's doen. Deze zijn niet allemaal even goed (waarschijnlijk ook doordat ze op vele uitjes worden gebruikt)

Crazy 88 was een super gezellig teamuitje. Met 2 teams (team rood en team geel) werd zeer fanatiek gestreden om de winnaarsbokaal. Leuke opdrachten moesten worden uitgevoerd door de hele stad . De...

Duidelijk overzicht van de dagindeling en kostenoverzicht.

Liesbeth Vogelaar

Op 31 mei hebben wij een meidendag gehad in Leiden, geheel georganiseerd door Uitjes en eten, ik heb best wat moeilijke schoonzussen, maar deze dag alleen maar zeer tevreden mensen ,alles was goed...

Alles was goed geregeld

misschien de camera's controleren, het heeft de pret bij ons niet bedorven of zo, maar er was een camera waarvan de foto's wazig waren door de lens die niet goed bleek te zijn, maar het ging ons om het plezier met elkaar

Chiel Booijink

Het uitje wat opzich goed geregeld, de begeleidster was alleen niet op de hoogte van de vele bouwwerkzaamheden.
Het eten na de tijd was erg slecht. het vlees was rauw van binnen. dit ook...

Het uitje was goed georganiseerd.

We hebben ter plekke aangegeven dat het eten niet goed was. Dit is gebeurd richting de begeleidster en richting de obers.
Als hier een opmerking op komt zouden we graag zien dat dit ter plekke word opgelost en niet dat het word afgeschoven naar iemand die het verhaal eigenlijk niet kent. Elk overdrachtsmoment kan er namelijk voor zorgen dat er dingen worden vergeten door te geven.

Reactie UitjesenEten.nl:

Bedankt voor jullie reactie. Dit stellen wij zeer op prijs.

We zijn blij om te horen dat jullie het Escape in the City spel als geslaagd hebben ervaren!
Wij betreuren het echter dat jullie het restaurant als slecht beoordelen. Op jullie eigen verzoek is het restaurant Parrillada Argentina gereserveerd. Uitjes en Eten had het restaurant nog nooit bezocht en het is ook niet een restaurant waar wij normaal gesproken mee samenwerken. Het restaurant staat als goed omschreven maar een aantal van jullie vonden de soep flauw en het vlees te rauw. Helaas is buiten onze medewerkster om getracht het op te lossen met de obers van het restaurant. Dit is niet gelukt. We betreuren het dat jullie ontevreden zijn, echter constateren wij wel dat de keuze van het restaurant door jullie zelf bepaald is. We hebben de paar dagen na het uitje 3 x contact gehad om de klacht te bespreken. Wij hopen dat de passende tegemoetkoming die wij eerder hebben aangeboden en kortgesloten, alsnog een verzachting is op jullie uitje die niet geheel als positief is ervaren. Jaap Dijkstra (eigenaar Uitjes en Eten)

Inge

Escape in the city was echt heel erg leuk! goed voor de teambuilding! goede organisatie, snel mailcontact en leuke begeleiding!

snel mailcontact, leuk spel, goede vragen om de codes te moeten kraken, goede begeleiding.

communicatie in het restaurant had wat beter gemogen, maar is uiteindelijk goed opgelost zo.

Zie opmerkingen

Mailcontact is prima! Wordt snel bijgestuurd als er meer of minder personen meedoen.
Enthousiaste begeleiding

Dingen die van te voren beloofd worden ook waar maken, bijv. afspraak was om foto's te laten zien via beamer en niet via laptop, dat ziet een groep van 28 man echt niet
Afspraken over te laat komen als begeleider, kan niet maar communiceer dit met de groep.
Door het te laat komen begon het allemaal wat chaotisch, fototoestellen leeg, te weinig polsbandjes etc.

henk de jongste/rijk zwaan

Het uitje was in delft en we hebben er allemaal erg van genoten. de begeleiding was precies goed aanwezig.

het was door omstandigheden een week voor ons uitje bij jullie niet bekend. wij hadden ruim 2 maanden daarvoor alles al geregeld met jullie. gelukkig na een paar telefoontjes was alles gelukkig prima geregeld. Klasse

Rijksuniversiteit Groningen

Escape in the City

We hebben een heel leuk uitje gehad, super georganiseerd! Ik kan zo niks bedenken wat anders zou moeten.

HHNK

Uitje 1/9/2016 Schagen: Enthousiaste begeleider gehad. Helaas was de soep bij Piet Pann niet smaakvol. Nogal waterig.
Het eerste rondje was te lang tov de tijd, dus moesten we inkorten. Tip:...

Mailcontact verloopt prima.

Communicatie met de horeca moet beter afgestemd worden. In ons geval hadden we koffie met gebak bij Wonders, maar dit was niet juist gecommuniceerd.

Tijdens het evenement werden wij op een zeer prettige wijze begeleid door Nicola, erg leuk!!!
Geen druk, terwijl het toch effe duurde voordat we allemaal aanwezig waren en zaten.

Ik vond het heel fijn dat wij nog de boeking konden wijzigen zonder gezeur en gedoe!!!
Factuur gekregen zonder extra's!

Kan geen verbeterpunten bedenken!!!