Begeleiding
Service
Voorbereiding
8.5/10

Floor

Super leuk in elkaar gezet en met enthousiaste begeleiding van Sylvia. Ook heel fijn dat zij flexibel was toen onze vorige activiteit uitliep!

Spel zat goed in elkaar met leuke opdrachten. Spelleider was goed bereikbaar en spoorde ons soms ook actief aan!

Het werken met de koffer was wat onhandig, zeker omdat onze handen geboeid zaten :-)

Cbs de Parel in Hierden

Super leuke middag en avond gehad met 'wie is de rat?!' Goed georganiseerd, duidelijke en snelle communicatie en het spel zit goed in elkaar. Aanrader!!

Goede communicatie.
Ze houden rekening met je budget en denken in mogelijkheden.

Marjolijn Feteris Vestia

Het was geweldig, we waren met een grote ploeg met nog een voorprogramma, dus we zaten heel krap in de tijd tussen de 2 programma's in maar Fonz bleeft relaxt en spontaan en vrolijk.

Relaxt, leuke afwisselende opdrachten, lekker eten

Lianda

Het was super georganiseerd en er werd door De spelleider goed met ons mee gedacht om de dag tot een super dag te maken.
Organisatie super, service helemaal super!
Kort om we hebben een...

Meedenken om het helemaal passend te maken naar onze wens en organisatie

Geen eigenlijk

RLM Dordrecht Gorinchem

We hebben van alle aanwezige collega's complimenten gekregen dat het een geweldig uitje was, zeker in de top 3 der jaren. Er is heel veel gelachen en bijgeleerd tijdens de proefjes en heerlijk...

Wij zijn op onze wenken bediend wanneer het ging om vragen over locatie's, eten en andere zaken.
Vooral de snelle reacties werkte prettig.
Ook Martin, jullie begeleider voor ons die avond, heeft de avond gemaakt. Chapeau!!!!

Ga vooral zo door en jullie zullen nog vele enthousiaste klanten krijgen.

Marlon Hof

“ Fantastische avond gehad “

Onze “ Linda de Mol” oftewel Tristan was een zeer sterk punt in dit uitje.

- Begeleider was zeer op tijd aanwezig
- Zaal wordt helemaal versierd
- Begeleider was zeer enthousiast, en wist de volledige groep goed mee te nemen
- De avond was heel goed in elkaar gezet.

Kortom; We hebben een fantastische avond gehad!

Ik zou het uitje zeker aanraden!

Van Helvoort

Leuke sfeer, leuke opdrachten! Erg gelachen!
Leuke teamleider!

Zeer snelle communicatie per e-mail en ook flexibel’

We hadden om twee uur afgesproken te beginnen, teamleider was precies op tijd maar zal fijn zijn als deze 10 min eerder aanwezig is voor als er nog vragen zijn of dingen geregeld moeten worden!
Verder begeleiding super!

Nicole

Jaap, wat een feest, gekkigheid gezelligheid en ruimte voor onze tussentijdse dansjes we hebben een tegekke avond gehad en dat is echt mede door jou! Ik kan dit echt voor elk Vrijgezellenfeest je...

Jaap is fantastisch!

Nee niets heerlijk gezellig en ongedwongen

TU Delft

Wie is de Rat?
Super genoten van het spel en het weer. Leuke opdrachten en ook de napret bij het kijken naar de foto's.
Helemaal geweldig georganiseerd!

Zeer behulpzaam!!
Bedankt hiervoor

Wat ons betreft ga vooral zo door.

Vermakelijk spel waarbij je moet samenwerken. Verhoogd de saamhorigheid. Vrij veel wandelwerk echter in de regel goed te doen voor vele leeftijdscategorieën.

Zorgdragen dat er geen foutieve opdrachten in de beschrijving staan opgenomen. Dit wekt wat irritatie op maar uiteindelijk ook hilariteit op (zei de winnaar!). Verder zijn de handboeien vaak te klein en bij de gene waarbij de handboeien wel passen wordt het wat pijnlijk na verloop van tijd. Praktisch misschien om de handboeien van leer (of dergelijks) te vervaardigen.