Begeleiding
Service
Voorbereiding

IVO Rechtspraak

Wij hebben de Murdergame gedaan met begeleiding. Wat was het geweldig van A tot Z. Wij hebben genoten en schrijven heel graag deze recentie. Communicatie is top, er wordt geregeld wat is afgesproken... Wij hebben de Murdergame gedaan met begeleiding. Wat was het geweldig van A tot Z. Wij hebben genoten en schrijven heel graag deze recentie. Communicatie is top, er wordt geregeld wat is afgesproken en het programma is boven verwachting. Kortom een aanrader!! Oh ja, niet onbelangrijk, goed betaalbaar.

zie hierboven.

geen.

InHolland Hogeschool

Super leuk, gezellig en afwisselend

Leuke dame, die het spel begeleidde.

wellicht iets meer opties aan locaties aan te bieden. Ik heb nu zelf een locatie geregeld, alwaar het contact tussen jullie en het restaurant direct werd overgenomen en prima is verlopen! TOP!

Kim (de Vijverhof 3e en 4e etage)

Geslaagde avond!

Snelle reacties

Er was best pas laat een geschikte locatie gevonden, dit had wel fijn geweest als dit wat eerder al geregeld was.

PVSA

Op 29 november hebben wij een gezellig teamuitje beleefd en het spel "Minute to Win it" gespeeld.
Het concept was erg leuk, een spelronde met daarna het voorgerecht , daarna weer een spelronde om vervolgens te genieten van het hoofdgerecht en na de finaleronde een heerlijk dessert.
Ook de spellen stonden garant voor genoeg lol en plezier en de begeleiding was goed.

Bij vragen werd er direct gereageerd en naar een oplossing gezocht

N.v.t.

Inspectie Leefomgeving en Transport

Leuk en gezellig!

Goed gebruik gemaakt van het centrum.

Duidelijker uitleggen aan het begin dat het niet de bedoeling is dat je opsplitst. Het zou handiger zijn als iedereen de informatie van tevoren zou kunnen lezen, dus iedereen zo'n mapje geven.

Gemeente Rheden

Ik Hou van Holland

Goed opgezet, ontspannen sfeer, leuke begeleidster, prima locatie

AtriCure Europe B.V.

Halloween Bingo

Super Host

Klant bevestigingen in agenda zetten

Isala

Samen met het team hebben we een geweldige avond gehad; "Escape in de City" en aansluitend heerlijk gegeten bij Humphreys in Zwolle. Een aanrader voor ieder team!

Snelle reacties op de vragen via de mail en goede en enthousiaste begeleiding tijdens de avond!

Iets betere poncho's als het regent mee.

Fleur

Een escape the city in Den Haag!

Goed bedacht, georganiseerd en begeleid!

Patricia

We hadden bij uitjes en eten gekozen voor de activiteit escape in the city. Het was een hele leuke ervaring! We zijn enthousiast ontvangen door Marit een vriendelijke en spontane dame welke ons heel... We hadden bij uitjes en eten gekozen voor de activiteit escape in the city. Het was een hele leuke ervaring! We zijn enthousiast ontvangen door Marit een vriendelijke en spontane dame welke ons heel goed begeleid heeft. De opdrachten waren afwisselend en erg leuk. Het is zeker een aanrader!

Begeleiding, communicatie