Begeleiding
9.5/10
Service
Voorbereiding

Frank

Escape in the city is een leuk spel. Veel opdrachten, waarbij samenwerken belangrijk is, maar ook heel erg moeilijk blijkt

Duidelijke afspraken, die ook worden nagekomen. Prettige communicatie, zowel telefonisch, via mail en tijdens het spel

Bij een escape is het verstandig de oriëntatiepunten te controleren. (Het beeld op het marktplein bleek zomer 2018 al weggehaald te zijn). Verder is het misschien grotere handboeien aan te schaffen, zodat iedereen deze gewoon om kan. Dit maakt het spel eerlijker. Voor ouderen, slechter kunnen lezen, is her fijn als er een leesbril in de koffer zit

Het escape diner is echt super goed in elkaar gezet. Het spel is voor iedereen in de groep leuk omdat iedereen toch andere interesses heeft. Van het spel wordt je super fanatiek en dit blijf je tot...

Het bedrijf denkt goed in de mogelijkheden en zijn op zoek naar oplossingen. Ook zijn ze goed te bereiken en krijg je snel reactie via mail of telefoon

Eigenlijk niet

Volleybalvereniging Voluit - Brenda

De viering van het 50 jarig jubileum van volleybalvereniging Voluit te Uitgeest is mega geslaagd door escape the city. Speciaal in Uitgeest uitgezet om het feest echt dorps te houden.
De 3...

Jaap legt het spel super leuk uit, waardoor je er helemaal zin in krijgt
Speciaal uitgezet in Uitgeest (i.p.v. Castricum)
Goed mail contact met het bedrijf

Kindergarden haarlem

Was een leuke ervaring!

Duidelijk

Nee was heel goed - salade al dente was niet echt een maaltijd

Het was een geslaagd uitje! Fons was erg gezellig en sloot goed aan bij de groep.

meedenkend vermogen over locatie en mogelijke alternatieven

De strandtent was niet heel klantvriendelijk en zou ik niet aanraden, daarnaast mocht er na de lunch nog wel een actief onderdeel gemogen.

KinderRijk Amstelveen Schweitzerlaan

Wij hebben een geweldig teamuitje gehad.
Super op maat gemaakt door UitjesenEten.
Amstelveen stond nog niet tussen de locaties maar UitjesenEten maakt het op maat, complimenten.

Amstelveen is op maat gemaakt. Wij hadden dus de aftrap. Snelle reactie bij vragen, luisteren goed naar de vraag van de klant. Sylvia heeft ons een topdag gegeven. Top bedrijf

Jullie mogen de looproute nog verlengen hoor.

Wat een gezellige dag was het vandaag. Sylvia heeft het super goed georganiseerd en begeleidt. Top

Apotheek de Ring

Als bedrijfsuitje de Hunt gedaan. 1e gedeelte was erg leuk. Uitleg over de te gebruiken app had iets beter gekund. En de vragenlijsten van de 4 teams waren niet dezelfde. De aanwezige begeleider...

Leuk spel met gebruik van de app

Van te voren vragenlijsten checken en de vragen nummeren. En zou fijn zijn als je de verkregen hints /tips kan nalezen in de app

Ingrid

Super leuke middag, enthousiaste begeleiding, echt een aanrader voor teamuitje!

Originieel

Geen was top!!!

We hebben een leuk uitje gehad in Utrecht. Het programma met het eten liep allemaal wel wat uit waardoor we wat later klaar waren, dat had wellicht iets beter gekund. Het spel was erg leuk en verder...

Pubquiz was goed opgezet en goede begeleiding van de quizmaster.

Bij het spel met de groene en rode kaarten moet een groot deel van de deelnemers best lang wachten.