Begeleiding
9.5/10
Service
Voorbereiding

Michelle

Wij hebben het escape spel gedaan met de vrijgezellenavond. Mannen tegen de vrouwen. Een uitdagend, energiek en leuk spel. Onder begeleiding van Martin zat de sfeer er goed in. Ideeën werden...

Goede communicatie, input wordt verweven in de avond en er wordt fijn meegedacht.

Wellicht contact opnemen met de locatie als de klant deze zelf heeft geregeld. De locatie had aangegeven dit gemist te hebben.

Groep1

We hebben een superleuke middag gehad met ons team. Prima georganiseerd en hele goede begeleiding.

Flexibel en goede begeleiding tijdens het spel

Joyce Luteijn

Super leuke en gezellige dag gehad met collega's. Het is een echt team uitje. Je leert gelijk leuke weetjes van de stad
"Bikken en Klikken" in Middelburg

goede communicatie met het bedrijf. alles is goed geregeld!

sommige foto's die gemaakt moesten worden zijn er niet meer.. de omschrijving/foto's updaten

Elbrecht angels

Zeer geslaagde avond. Vol spanning hilariteit en sensatie. Super leuke entertainer Jaap. @lachen@gieren@brullen. Bedankt Jaap👌😎

Het strippen liet hij helaas achterwegen. 😢

Marieke

Superleuk bedrijfsuitje gehad met Bodille als onze eigen Linda de Mol. Ze deed het erg leuk!! We hebben genoten en alles was keurig geregeld! Een aanrader

Snelle reactie en alles prima geregeld

Woutera

Super leuke activiteit! Jur is een goede begeleider! Topper! Goede uitleg spontaan

Makkelijk in contact! Super snelle reactie op vragen en mail. Denken mee

Nvt

Bloeris

Het was in een woord geweldig goede uitleg er zat een gezellige sfeer in met leuke spellen

De entertainer deed het prima was gezellig en regelde het prima

Bertine Van Belle

We hebben met het vrijgezellenfeest een gezellige dag gehad. Onze host in Zwolle kon onze groep dames goed aan en maakte er een leuke dag van. De communicatie met Uitjes en Eten is prima en ze...

Leuke host, leuke activiteiten, flexibel en meedenken

GEWELDIG!!!! Hele leuke ervaring! Leuke opdrachten , je krijgt er lekker veel energie van
Een absolute aanrader!

Origineel

Betere camera

Intersafe

Top georganiseerd.
Vooraf goede communicatie, goed benaderbaar, snelle reactie op vragen.
Frans/Nederlands Escape diner is zowel voor Franse als voor Nederlandse deelnemers heel goed te...

Goede communicatie.
Goed georganiseerd.
Sterke begeleiding tijdens het spel, sfeervol.
Leuke spellen, afgestemd op het Frans/Nederlands publiek.
TOP!

Het betrof bij ons een Frans/Nederlands 'uitje', echter stond dit niet vermeld op de orderbevestiging. Om onduidelijkheid te voorkomen is het goed om dit in de toekomst wel te doen, om dat dit erg noodzakelijke informatie is.