UitjesenEten.nl

UitjesenEten.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop UitjesenEten.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company351
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen UitjesenEten.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 351 ervaringen.
Voorbereiding
Service
Begeleiding

Liesbeth Vogelaar
Liesbeth Vogelaar

Alles was goed geregeld

misschien de camera's controleren, het heeft de pret bij ons niet bedorven of zo, maar er was een camera waarvan de foto's wazig waren door de lens die niet goed bleek te zijn, maar het ging ons om het plezier met elkaar

Score voor UitjesenEten.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Op 31 mei hebben wij een meidendag gehad in leiden, geheel georganiseerd door uitjes en eten, ik heb best wat moeilijke schoonzussen, maar deze dag alleen maar zeer tevreden mensen ,alles was goed geregeld, eten en drinken precies op juiste momenten, eten was fantastisch, goed rekening gehouden met dieetwensen, het programma die dag was bikken en klikken, verdeeld over de dag, met tussendoor nog leuke spellen gedaan, programma werd door het mooie weer leuk aangepast, zodat je niet alleen maar binnen was tijdens de spelletjes en het eten en drinken, hele leuke begeleider mee, ron zuidwijk, en als afsluiter heerlijk gegeten bij proeflokaal bregje, een top dag en top georganiseerd, ik weet wel waar ik een volgende keer moet zijn als er iets georganiseerd moet worden.

Chiel Booijink
Voldoende (6/10)
Chiel Booijink

Het uitje was goed georganiseerd.

We hebben ter plekke aangegeven dat het eten niet goed was. Dit is gebeurd richting de begeleidster en richting de obers.
Als hier een opmerking op komt zouden we graag zien dat dit ter plekke word opgelost en niet dat het word afgeschoven naar iemand die het verhaal eigenlijk niet kent. Elk overdrachtsmoment kan er namelijk voor zorgen dat er dingen worden vergeten door te geven.

Reactie UitjesenEten.nl:

Bedankt voor jullie reactie. Dit stellen wij zeer op prijs.

We zijn blij om te horen dat jullie het Escape in the City spel als geslaagd hebben ervaren!
Wij betreuren het echter dat jullie het restaurant als slecht beoordelen. Op jullie eigen verzoek is het restaurant Parrillada Argentina gereserveerd. Uitjes en Eten had het restaurant nog nooit bezocht en het is ook niet een restaurant waar wij normaal gesproken mee samenwerken. Het restaurant staat als goed omschreven maar een aantal van jullie vonden de soep flauw en het vlees te rauw. Helaas is buiten onze medewerkster om getracht het op te lossen met de obers van het restaurant. Dit is niet gelukt. We betreuren het dat jullie ontevreden zijn, echter constateren wij wel dat de keuze van het restaurant door jullie zelf bepaald is. We hebben de paar dagen na het uitje 3 x contact gehad om de klacht te bespreken. Wij hopen dat de passende tegemoetkoming die wij eerder hebben aangeboden en kortgesloten, alsnog een verzachting is op jullie uitje die niet geheel als positief is ervaren. Jaap Dijkstra (eigenaar Uitjes en Eten)

Score voor UitjesenEten.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Het uitje wat opzich goed geregeld, de begeleidster was alleen niet op de hoogte van de vele bouwwerkzaamheden..
het eten na de tijd was erg slecht. het vlees was rauw van binnen. dit ook aangegeven richting de obers maar hier werd niks aan gedaan. dit hierna ook aangeven richting de begeleidster deze gaf aan dat e.e.a. via het kantoor werd opgelost.

Inge
Inge

snel mailcontact, leuk spel, goede vragen om de codes te moeten kraken, goede begeleiding.

communicatie in het restaurant had wat beter gemogen, maar is uiteindelijk goed opgelost zo.

Score voor UitjesenEten.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Escape in the city was echt heel erg leuk! goed voor de teambuilding! goede organisatie, snel mailcontact en leuke begeleiding!.

Voldoende (6/10)

Mailcontact is prima! Wordt snel bijgestuurd als er meer of minder personen meedoen.
Enthousiaste begeleiding

Dingen die van te voren beloofd worden ook waar maken, bijv. afspraak was om foto's te laten zien via beamer en niet via laptop, dat ziet een groep van 28 man echt niet
Afspraken over te laat komen als begeleider, kan niet maar communiceer dit met de groep.
Door het te laat komen begon het allemaal wat chaotisch, fototoestellen leeg, te weinig polsbandjes etc.

Score voor UitjesenEten.nl:3/5

Zie opmerkingen.

henk de jongste/rijk zwaan
henk de jongste/rijk zwaan

het was door omstandigheden een week voor ons uitje bij jullie niet bekend. wij hadden ruim 2 maanden daarvoor alles al geregeld met jullie. gelukkig na een paar telefoontjes was alles gelukkig prima geregeld. Klasse

Score voor UitjesenEten.nl:4.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het uitje was in delft en we hebben er allemaal erg van genoten. de begeleiding was precies goed aanwezig.

Rijksuniversiteit Groningen
Rijksuniversiteit Groningen

We hebben een heel leuk uitje gehad, super georganiseerd! Ik kan zo niks bedenken wat anders zou moeten.

Escape in the city.

HHNK
HHNK

Mailcontact verloopt prima.

Communicatie met de horeca moet beter afgestemd worden. In ons geval hadden we koffie met gebak bij Wonders, maar dit was niet juist gecommuniceerd.

Score voor UitjesenEten.nl:4.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitje 1/9/2016 schagen: enthousiaste begeleider gehad. helaas was de soep bij piet pann niet smaakvol. nogal waterig..
het eerste rondje was te lang tov de tijd, dus moesten we inkorten. tip: de aanwijzingen van de route svp actueel houden: de ingbank is er niet meer op de markt, en het hofje bestaat ook niet meer. dit is nu een bouwplaats.

N.v.t.

Ik vond het heel fijn dat wij nog de boeking konden wijzigen zonder gezeur en gedoe!!!
Factuur gekregen zonder extra's!

Kan geen verbeterpunten bedenken!!!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Tijdens het evenement werden wij op een zeer prettige wijze begeleid door nicola, erg leuk!!!.
geen druk, terwijl het toch effe duurde voordat we allemaal aanwezig waren en zaten..

Linda Koot
Linda Koot

Ontzettend snel met reageren. Ook speciale wensen, glutenvrij diner, worden direct opgepakt. Goede contacten en leuke begeleiding. Alle ingrediënten voor een geslaagd groepsuitje met vrienden, collega's etc.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Escape in the city, wat een superleuk uitje. hilarisch. ontzettend veel lol gehad. echt een aanrader!!!!.

Elma Media
Elma Media

Fun! Goede begeleiding!

Meer borrelmomentjes ;p

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We zochten voor ons bedrijfsuitje iets lokaals om te doen. uitjeseneten.nl heeft de verwachtingen overtroffen, we hebben de stad alkmaar (op een hele leuke manier) van een andere kant kunnen zien.

Bedrijfsinformatie

Uitjes en Eten.nl is het evenementenbureau voor een origineel, betaalbaar en goed georganiseerd bedrijfsuitje of groepsuitje. Onze uitjes zijn altijd in combinatie met heerlijk eten en drinken en voor all-in prijzen. U weet dus vooraf altijd precies waar u achteraf aan toe bent!
Adres
Sint Laurensstraat 7a