Begeleiding
9.5/10
Service
Voorbereiding

Ineke Jansen

Gezellig bedrijfsuitje gehad in Delft , dinerslag !
Prima verzorgd, goede begeleiding,
Leuk restaurant (wat we zelf konden kiezen uit 5 keuzes in Delft)

Bijna altijd snelle reactie op mail/vragen/overleg.

foto,s van geleverde toestellen per tafel waren zeer matig ,
gelukkig werden er ook foto,s met mobiel en eigen foto toestel gemaakt.

Horizon College

Gezellig en goed geregeld

Op tijd en goede organisatie

Ludiek welkom om direct in de sfeer te komen

DMO

We zijn met onze afdeling wezen "bikken en klikken" op Texel. Onder begeleiding van Arie, hebben wij een super leuke, ontspannen dag gehad. Voor herhaling vatbaar!

- Goede communicatie
- Alles was goed geregeld en sloot naadloos op elkaar aan

Geen verbeterpunten / tips. Ga zo door!

VLIEG Advies Groep/PV Fly-Away

Met de PV Fly-Away van VLIEG een superleuke middag op het strand van IJmuiden gehad. Blokarten, beachgolf, Archery Attack en een goed verzorgde BBQ . Allemaal enthousiaste reacties van de collega's.

Zeer enthousiaste begeleiding van Jaap op het strand en vooraf goede organisatie en communicatie door en met de medewerkers op kantoor richting onze PV.

kan ik niet bedenken

VLIEG Advies Groep/PV Fly-Away

Heerlijk middagje strandactiviteiten! Blokarten, Archery Attack en Beachgolf. Voor alle deelnemers van onze PV FlyAway van VLIEG dus wel een geschikte activiteit. Na afloop van de activiteiten...

Bij het opvragen van de offerte wordt goed meegedacht door de medewerkers over een juiste invulling van het programma. Op de dag zelf straalt de organisatie uit dat het vooral een leuke, gezellige middag/avond moet worden. De begeleiding (ook bij de activiteiten) was top.

?

T. R. Croes - Rijksdienst voor Wegverkeer Veldhoven

We hebben een geweldige dag gehad op de grachten van Amsterdam. Arie super bedankt voor je begeleiding. Uitjes en Eten-team bedankt dat jullie zo'n dag mogelijk maken. We komen zeker terug!

Het was mogelijk om een standaard programma, gemakkelijk aan te passen naar onze wensen!

Ik kan er op dit moment niets bedenken!

Achnea Global Neth

Het was een leuk uitje en de begeleiding van Rob Zuidweg was perfect, zowel het mountainbiken als het spel escape from the beach werden op een leuke en professionele manier door hen begeleid. het...

snel, duidelijk en professioneel

neen

CMCC Eijkelenkamp-van Grinsven

Heel erg leuk. We hadden de pech dat het constant heft geregend maar het was weer hartverwarmend dat er voor regenkleding was gezorgd.

Het entousiasme waarop medewerkster Hanneke Douma de familie op de hoogte bracht welk spel er gespeeld zou worden. Ze kreeg ze daardoor mee en de schoon/klein/kinderen waren 2 uur later nog steeds heel erg te spreken over het spel.

Ja het restaurant d' Oude Waegh' in Hoorn was een teleurstelling. Hebben zich duidelijk niet goed voorbereid. De damestoilet was vies en had geen toiletpapier, de leuningen van de trap naar boven waren vies en plakkerig . Het ergste van alles was dat het eten zo goed als koud gereserveerd werd. ze waren toch ruimschoots op de hoogte dat er 28 man zou komen eten en drinken. In de bar ontbrak van alles waardoor de ober steeds weer de gasten moest laten wachten. Nee d' Oude Waegh was geen geode keus.

Echt een super Uitje gehad! Alles was super geregeld en perfect geregeld vanuit kantoor.

Snelle reacties vanaf kantoor, leuk uitje, goede begeleiding en heerlijk gegeten na afloop!

Misschien kunnen jullie iets met de camera's doen. Deze zijn niet allemaal even goed (waarschijnlijk ook doordat ze op vele uitjes worden gebruikt)

Crazy 88 was een super gezellig teamuitje. Met 2 teams (team rood en team geel) werd zeer fanatiek gestreden om de winnaarsbokaal. Leuke opdrachten moesten worden uitgevoerd door de hele stad . De...

Duidelijk overzicht van de dagindeling en kostenoverzicht.