Begeleiding
Service
Voorbereiding

Lianda

Het was super georganiseerd en er werd door De spelleider goed met ons mee gedacht om de dag tot een super dag te maken.
Organisatie super, service helemaal super!
Kort om we hebben een...
Organisatie super, service helemaal super!
Kort om we hebben een leuke dag en de mooie foto’s gehad, een geslaagd onderdeel van het vrijgezellenfeest

Meedenken om het helemaal passend te maken naar onze wens en organisatie

Geen eigenlijk

RLM Dordrecht Gorinchem

We hebben van alle aanwezige collega's complimenten gekregen dat het een geweldig uitje was, zeker in de top 3 der jaren. Er is heel veel gelachen en bijgeleerd tijdens de proefjes en heerlijk... We hebben van alle aanwezige collega's complimenten gekregen dat het een geweldig uitje was, zeker in de top 3 der jaren. Er is heel veel gelachen en bijgeleerd tijdens de proefjes en heerlijk gegeten.
Het was een top avond!!!

Wij zijn op onze wenken bediend wanneer het ging om vragen over locatie's, eten en andere zaken.
Vooral de snelle reacties werkte prettig.
Ook Martin, jullie begeleider voor ons die...
Vooral de snelle reacties werkte prettig.
Ook Martin, jullie begeleider voor ons die avond, heeft de avond gemaakt. Chapeau!!!!

Ga vooral zo door en jullie zullen nog vele enthousiaste klanten krijgen.

Marlon Hof

“ Fantastische avond gehad “

Onze “ Linda de Mol” oftewel Tristan was een zeer sterk punt in dit uitje.

- Begeleider was zeer op tijd aanwezig
- Zaal wordt helemaal versierd
- Begeleider was zeer...
Onze “ Linda de Mol” oftewel Tristan was een zeer sterk punt in dit uitje.

- Begeleider was zeer op tijd aanwezig
- Zaal wordt helemaal versierd
- Begeleider was zeer enthousiast, en wist de volledige groep goed mee te nemen
- De avond was heel goed in elkaar gezet.

Kortom; We hebben een fantastische avond gehad!

Ik zou het uitje zeker aanraden!

Van Helvoort

Leuke sfeer, leuke opdrachten! Erg gelachen!
Leuke teamleider!

Zeer snelle communicatie per e-mail en ook flexibel’

We hadden om twee uur afgesproken te beginnen, teamleider was precies op tijd maar zal fijn zijn als deze 10 min eerder aanwezig is voor als er nog vragen zijn of dingen geregeld moeten worden! We hadden om twee uur afgesproken te beginnen, teamleider was precies op tijd maar zal fijn zijn als deze 10 min eerder aanwezig is voor als er nog vragen zijn of dingen geregeld moeten worden!
Verder begeleiding super!

Nicole

Jaap, wat een feest, gekkigheid gezelligheid en ruimte voor onze tussentijdse dansjes we hebben een tegekke avond gehad en dat is echt mede door jou! Ik kan dit echt voor elk Vrijgezellenfeest je... Jaap, wat een feest, gekkigheid gezelligheid en ruimte voor onze tussentijdse dansjes we hebben een tegekke avond gehad en dat is echt mede door jou! Ik kan dit echt voor elk Vrijgezellenfeest je aanraden! Ontzettend bedankt dit zullen we Nooit vergeten!! Applaus voor jou! Groetjes Team Alpaca & team Willie wortel

Jaap is fantastisch!

Nee niets heerlijk gezellig en ongedwongen

TU Delft

Wie is de Rat?
Super genoten van het spel en het weer. Leuke opdrachten en ook de napret bij het kijken naar de foto's.
Helemaal geweldig georganiseerd!

Zeer behulpzaam!!
Bedankt hiervoor

Wat ons betreft ga vooral zo door.

Vermakelijk spel waarbij je moet samenwerken. Verhoogd de saamhorigheid. Vrij veel wandelwerk echter in de regel goed te doen voor vele leeftijdscategorieën.

Zorgdragen dat er geen foutieve opdrachten in de beschrijving staan opgenomen. Dit wekt wat irritatie op maar uiteindelijk ook hilariteit op (zei de winnaar!). Verder zijn de handboeien vaak te... Zorgdragen dat er geen foutieve opdrachten in de beschrijving staan opgenomen. Dit wekt wat irritatie op maar uiteindelijk ook hilariteit op (zei de winnaar!). Verder zijn de handboeien vaak te klein en bij de gene waarbij de handboeien wel passen wordt het wat pijnlijk na verloop van tijd. Praktisch misschien om de handboeien van leer (of dergelijks) te vervaardigen.

Frank

Escape in the city is een leuk spel. Veel opdrachten, waarbij samenwerken belangrijk is, maar ook heel erg moeilijk blijkt

Duidelijke afspraken, die ook worden nagekomen. Prettige communicatie, zowel telefonisch, via mail en tijdens het spel

Bij een escape is het verstandig de oriëntatiepunten te controleren. (Het beeld op het marktplein bleek zomer 2018 al weggehaald te zijn). Verder is het misschien grotere handboeien aan te schaffen,... Bij een escape is het verstandig de oriëntatiepunten te controleren. (Het beeld op het marktplein bleek zomer 2018 al weggehaald te zijn). Verder is het misschien grotere handboeien aan te schaffen, zodat iedereen deze gewoon om kan. Dit maakt het spel eerlijker. Voor ouderen, slechter kunnen lezen, is her fijn als er een leesbril in de koffer zit

Het escape diner is echt super goed in elkaar gezet. Het spel is voor iedereen in de groep leuk omdat iedereen toch andere interesses heeft. Van het spel wordt je super fanatiek en dit blijf je tot... Het escape diner is echt super goed in elkaar gezet. Het spel is voor iedereen in de groep leuk omdat iedereen toch andere interesses heeft. Van het spel wordt je super fanatiek en dit blijf je tot het einde.

Het bedrijf denkt goed in de mogelijkheden en zijn op zoek naar oplossingen. Ook zijn ze goed te bereiken en krijg je snel reactie via mail of telefoon

Eigenlijk niet

Volleybalvereniging Voluit - Brenda

De viering van het 50 jarig jubileum van volleybalvereniging Voluit te Uitgeest is mega geslaagd door escape the city. Speciaal in Uitgeest uitgezet om het feest echt dorps te houden.
De 3...
De 3 J’s van Uitjes en eten hebben dat goed geregeld! Jur, Jan en Jaap bedankt!

Jaap legt het spel super leuk uit, waardoor je er helemaal zin in krijgt
Speciaal uitgezet in Uitgeest (i.p.v. Castricum)
Goed mail contact met het bedrijf