Begeleiding
Service
Voorbereiding

Dionne van deuren

Tijdens het vrijgezellenfeest hebben wij de city escape gedaan. Enorm leuk en goed geregeld!

Snelle reactie, goede communicatie

Ik kan niets anders zeggen dan top geregeld!

Yara Sluiskil BV

Heel leuk om te doen en hele uiteenlopende en uitdagen vragen!

Leuk met de online quizmaster!

Geen!

Angela

Geweldige middag!

het team van Uitjes en Eten en de quiz zelf

x

Marijke Poelgeest

Erg leuk 'uitje' met collega's gehad! De digitale pubquiz bevatte leuke diverse vragen en de host was erg enthousiast. Ook fijn dat ze voor aanvang van de quiz nog even belde om wat dingen af te... Erg leuk 'uitje' met collega's gehad! De digitale pubquiz bevatte leuke diverse vragen en de host was erg enthousiast. Ook fijn dat ze voor aanvang van de quiz nog even belde om wat dingen af te stemmen. Zeker een aanrader!

Goede communicatie.

Angela / HVMS

Heel erg leuk gehad! Complimenten voor het team van uitjes en eten!

Communicatie, enthousiaste begeleiding

Jeanette Wooning

Met een vriendengroep escape in the city gedaan. We hebben genoten en gelachen. Geweldige opdrachten. Met dank ook aan onze begeleider Maikel. Wat een topgozer! De organisatie, Nika, snel en... Met een vriendengroep escape in the city gedaan. We hebben genoten en gelachen. Geweldige opdrachten. Met dank ook aan onze begeleider Maikel. Wat een topgozer! De organisatie, Nika, snel en accuraat. Een echte aanrader!!!

Organisatie en aanpassingsvermogen

Misschien iets meer uitleg over corona aanpassingen

Marrit

Leuke spellen, voor iedereen in onze groep prima te doen.

Zeer professioneel en vriendelijk in zowel telefonisch als mailcontact. Ik heb een paar keer gebeld, verschillende mensen aan te lijn, maar vanwege goede documentatie met een referentienummer waren... Zeer professioneel en vriendelijk in zowel telefonisch als mailcontact. Ik heb een paar keer gebeld, verschillende mensen aan te lijn, maar vanwege goede documentatie met een referentienummer waren zij van alle afspraken op de hoogte. Jullie gaven de mogelijkheid om de factuur in delen te voldoen, 25% voor en 75%na, zeer coulant.

De spellen die we deden zouden iets beter uitgelegd kunnen worden.

Monika Winter

Een top vermaak en zeker in deze coronatijd

korte lijntjes ivm contact

zou ik niet zo weten

Goed georganiseerd, leuke en afwisselende opdrachten. Aanrader!

Snelle reacties op mail en leuke quizmaster!

Wat sneller hoofdgerecht of broodje tussendoor. Nu duurde het erg lang en had iedereen honger...

Ingeborg

Fantastisch

Voorbereiding, organisatie, flexibiliteit, ontzorging. Eigenlijk alles!,

Kan er geen één bedenken.