Begeleiding
Service
Voorbereiding

GGD ijsselland Deventer

Het was in een woord geweldig!!

goed overleg!
Snelle reactie

geen tips!!

Shona

Super geregeld! Communicatie met Milan was top! Zeker een aanrader, leuk als werk, familie of vrienden uitje Dus zeker voor herhaling vatbaar.

Alles is duidelijk en goed geregeld!

Ben erg tevreden!

Deniz

Very nice experience

The set up of the game

English instructions on the cards

Angelique

Top middag

Communicatie, afwisseling van moeilijkheid in spellen

Soms wel ver lopen

Inge

Leuk concept!

Goede communicatie, goede restaurants gekozen

Misschien ook vrije opdrachten en daar punten aan geven

H.Visser

Zeer slecht geregeld. Als ik niet gebeld had, was er niemand geweest..."fout in het systeem".....tuurlijk. Weken van tevoren geregeld. Iedere keer een ander contactpersoon. Er zou een bijlage met... Zeer slecht geregeld. Als ik niet gebeld had, was er niemand geweest..."fout in het systeem".....tuurlijk. Weken van tevoren geregeld. Iedere keer een ander contactpersoon. Er zou een bijlage met gegevens van de contactpersoon verstuurd worden, niets ontvangen. Op de dag zelf, moest ik mijn hele programma omgooien om het spel toch te laten plaatsvinden. Ook erg duur in verhouding tot de gepresenteerde spellen. De dame van de begeleiding, ZZP-er, deed het wel prima. Geen aanrader.

de dame van de begeleiding, welke was ingehuurd

zorgvuldigheid, eerlijkheid, respectvol

Reactie Uitjes en Eten:

Beste Harry, bedankt voor je recensie. We snappen dat u niet blij bent geweest met de fout, waarvoor nogmaals onze excuses. Het was voor ons door een fout in het systeem echt overmacht, waar wij... Beste Harry, bedankt voor je recensie. We snappen dat u niet blij bent geweest met de fout, waarvoor nogmaals onze excuses. Het was voor ons door een fout in het systeem echt overmacht, waar wij echt niks aan hebben kunnen doen. Wij hebben, in overleg met u én met uw goedkeuring, het uitje kunnen doorzetten (weliswaar op een ander tijdstip). In overleg hebben wij na afloop van het uitje nog een compensatie afgesproken. Wij betreuren dan ook het feit dat wij middels uw recensie op de hoogte worden gebracht over uw gevoel van deze dag. Klaarblijkelijk weegt de fout zwaarder dan onze extra inspanningen om voor jullie een leuk uitje te doen in Harderwijk. De fout in het systeem is inmiddels verholpen en hopen hiermee de komende klanten niet teleur te stellen.

Vincent food service

Super gezellig en uitgebreid spel plezier

Goede uitleg, erg meegaand, uitdagend, en brengt je groep samen

Zouden het graag weer doen. Ben benieuwd of er dan ook andere spelvragen zullen zijn

v. Gerven

Klikken en bikken is een gezellig en leuk uitje in de stad Leiden. Echt een aanrader!
Een enthousiaste, gezellige begeleider. Sil bedankt voor de goede zorg en de gezelligheid. We hebben het ontzettend leuk gehad!

Goede communicatie

Speurtocht route aanpassen, naar welk restaurant je loopt.

Hallmark

Leuke en uitdagende spellen!

Begeleider op locatie

OBS Archipel

Zo veel gelachen en ondertussen ook nog veel geleerd over onze eigen stad!

Duidelijke beschrijving zonder teveel weg te geven over de activiteit zodat het spannend blijft en leuk is om naar toe te leven.

Goede locatie zoeken voor het eindspel. Gelukkig was de horeca weer open en konden we gebruik maken van een lokaal terras.