Begeleiding
Service
Voorbereiding

Krehalon BV

Onze eigen ‘expeditie Robinson’ in de Deventer binnenstad eind September was een perfecte combinatie van mentale en fysieke activiteit, teambuilding en een stukje gezonde competitie. Dit alles naast... Onze eigen ‘expeditie Robinson’ in de Deventer binnenstad eind September was een perfecte combinatie van mentale en fysieke activiteit, teambuilding en een stukje gezonde competitie. Dit alles naast goed voorbereid ook slim geïmproviseerd met en compleet in het Engels begeleid. Uitjes&Eten, en vooral Varsha, bedankt voor deze geweldige dag, top!

Improvisatie en (engelse) begeleiding

Ga zo door!

H. Klerks

Leuke wandeling/spel door Leiden gehad. Prachtige stad.

Leuk concept.

We waren met 19 personen, verdeeld over 4 groepen. Jammer dat de prijsuitreiking op de stoep plaatsvond. Foto’s werden door Anita beoordeeld, maar de helft van de groep kreeg niets mee over de... We waren met 19 personen, verdeeld over 4 groepen. Jammer dat de prijsuitreiking op de stoep plaatsvond. Foto’s werden door Anita beoordeeld, maar de helft van de groep kreeg niets mee over de uitslag. Er werd willekeurig geld uitgedeeld en de beker werd willekeurig aan een rat gegeven. Onze begeleidster had de hele groep moeten betrekken en de prijsuitreiking veel leuker moeten aankleden. Gemiste kans en een slechte afsluiting van een leuke middag.

Niets

Was goed eten en prima geregeld

Niet té makkelijk

Beetje vervelend voor iedereen om met een ‘bekende’ Nederlander op de foto te gaan. Ook voor diegene die look á like was. Dat moeten jullie eruit halen

InsingerGilissen

Lachen, gieren en brullen! Dat is wat we de hele avond hebben gedaan. Het was een geslaagd uitje en iedereen heeft genoten.
Het spel zat goed in elkaar.

De begeleidster Varsha was...
Het spel zat goed in elkaar.

De begeleidster Varsha was professioneel, legde alles goed uit en was ook super gezellig. Ook vroeg ze of iedereen het naar zijn zin had.

Het contact met de organisatie was ook goed. Heb veel contact gehad met Lisa en die heeft mij zeer goed geholpen om dit voor elkaar te krijgen. Zij hield rekening met onze wensen.

Organisatie, aankleding en begeleiding.

Een echt draairad zou nog leuker zijn.

A.J.M. Roozen-Klein

Twee games gespeeld, verdeeld over 17 groepen, in totaal bijna 100 man: en zonder uitzondering was iedereen enthousiast. De foto's en filmpjes die we na afloop kregen, zijn hilarisch!

Uitjes en Eten ging heel flexibel om met onze wensen, bijvoorbeeld starten op de ene locatie en eindigen op een andere.

De chat liet scrollen slecht toe; hij rolde meteen weer naar de laatste chat. Dat maakte het moeilijk om iets terug te zoeken.

Hanneke

Fantastische middag!

Last minute kunnen boeken, goed meegedacht vanuit organisatie. Snelle reacties ook op vragen. Middag werd georganiseerd door Nicky, wat een topper! Met veel humor heeft ze ons begeleid en spellen... Last minute kunnen boeken, goed meegedacht vanuit organisatie. Snelle reacties ook op vragen. Middag werd georganiseerd door Nicky, wat een topper! Met veel humor heeft ze ons begeleid en spellen uitgekozen en aangepast, zodat het voor ons helemaal top was! Ook contact vooraf opgenomen om nog af te stemmen, erg prettig!

Cygnific

Hele leuke middag gehad met het team!

Fijn dat het op korte termijn geregeld kon worden, goede en snelle communicatie

nvt

Inge Wijnen

Erg leuk, mooie energieke middag als invulling van een teammiddag!

Veel energie, iedereen kan op zijn/haar eigen manier meedoen.

nvt

Amsterdamumc

Super leuke dag gehad

Erg leuk spel. Duidelijke communicatie

Rabo

Geweldig uitje met goede begeleiding.

Bezig zijn en daarna lekker eten.

In de email stond 4 groepen en moest ik op het laatst schakelen naar 3