Klaas

Top

Snel geleverd

Ga zo door!

Dikky Leeuwestein

Geweldig dat ik een tweede boek kreeg omdat de bestellin vertraagd was ,dit is echt uniek .Ik kon er iemand anders heel blij mee maken,dan voel je je oprecht gezegend,vriendelijke groet en ook Gods... Geweldig dat ik een tweede boek kreeg omdat de bestellin vertraagd was ,dit is echt uniek .Ik kon er iemand anders heel blij mee maken,dan voel je je oprecht gezegend,vriendelijke groet en ook Gods zegen gewenst

Mooi dat het eerste boek binnen is!
Mooi dat het eerste boek binnen is!
Er komt dus een tweede aan, en die zal waarschijnlijk morgen (18 mei) binnenkomen. U mag het tweede exemplaar houden, misschien kunt u er een ander blij mee maken?

NVT

Bouma

Fijn bedrijf! Snelle verzending en mooi genre christelijke boeken!!

Mooie boeken, geloofsopbouwend

H.D. Niewenhuijse

Via de grote B hebben we een boek gekocht. Uitgeverij Gideon was de leverancier van dit prachtige Christelijke dagboek (Dagboek van geheimenissen). Het werd niet op tijd geleverd door de grote B,... Via de grote B hebben we een boek gekocht. Uitgeverij Gideon was de leverancier van dit prachtige Christelijke dagboek (Dagboek van geheimenissen). Het werd niet op tijd geleverd door de grote B, maar we hadden het echt nodig voor een cadeau. De medewerker van Uitgeverij Gideon besloot hierop direct een tweede exemplaar te verzenden. Wanneer het eerst bestelde boek toch binnenkwam hoefden we dit niet te retourneren, maar mochten we het weggeven aan mensen die het nodig hadden!

Dit vinden wij de ultiem(st)e vorm van een Christelijke Uitgeverij?!

* Snelle afhandeling;
* Fantastische mindset van delen is vermenigvuldigen;
* Vriendelijke toonzetting.

* Zo doorgaan!

berradina

Heel goede service

heel klantvriendelijk

Noa

Goede ervaring met Gideon, altijd op tijd en netjes.

Goede kwaliteit boeken, uitgebreid aanbod.

x

NGaray

Verkoop van waardevolle boeken

Zij houden zich aan hun afspraken. Wanneer een artikel uiteindelijk is uitverkocht of wanneer de levering iets langer kan duren, dan krijg je automatisch daarvan bericht. Zij ondernemen direct actie.

Soms is het vooraf niet duidelijk dat een artikel niet meer beschikbaar is.

AT

Super

snelle levering

S.A.B.

Uitstekende service

Denken met je mee

Geen verbeterpunten of tips. Allemaal goed gegaan.