405 Reviews

10/10

Uitstekend!

Snelle levering!

Geen idee.

10/10

De boeken ,De Wereldwijde Vloed' en ,Moderne Wetenschap in de Bijbel' vind ik ongekend boeiend. Deze boeken geven zo'n enorm inzicht, waardoor je mensen die twijfelen over het bestaan van God zo... De boeken ,De Wereldwijde Vloed' en ,Moderne Wetenschap in de Bijbel' vind ik ongekend boeiend. Deze boeken geven zo'n enorm inzicht, waardoor je mensen die twijfelen over het bestaan van God zo enorm kunt helpen God te vinden. Ik heb dan ook meerdere exemplaren besteld en geef deze aan vrienden en mensen in mijn netwerk. Enorm bedankt voor deze prachtige boeken die volledig op de feiten gebaseerd zijn, met alle bronvermeldingen daarbij!

Dat bovengenoemde boeken op de feiten gebaseerd zijn en dat dan ook alle bronnen erbij vermeld staan. Ze geven een schat aan kennis.

Ik zou nog meer wijzen op bovenstaande! Dan zal het misschien nog meer mensen aanspreken om deze boeken aan te schaffen.

10/10

Geweldig

Prima service

Peter.

10/10

Dikke prima

Snelle levering, mooi product

Heb ik mezelf niet in verdiept. Heb het gewoon bij bol.com besteld en nu krijg ik de vraag of ik een recensie wil schrijven. Kan wel even 5 minuten van mijn tijd in medechristenen schenken, dat is... Heb ik mezelf niet in verdiept. Heb het gewoon bij bol.com besteld en nu krijg ik de vraag of ik een recensie wil schrijven. Kan wel even 5 minuten van mijn tijd in medechristenen schenken, dat is volgens mij niet minder dan normaal. Dus bij deze, blijf dichtbij het vuur dan zorgt God wel dat je warm blijft. Gods zegen toppers!

10/10

Prima service

Goede webpresentatie van de boeken

Een bredere waaier aan boeken vanuit diverse christelijke denominaties zou ik persoonlijk een extra pluspunt vinden. Levenser aringen of aangrijpende getuigenissen die kunnen helpen bij ontmoetingen... Een bredere waaier aan boeken vanuit diverse christelijke denominaties zou ik persoonlijk een extra pluspunt vinden. Levenser aringen of aangrijpende getuigenissen die kunnen helpen bij ontmoetingen met anderen mogen nog talrijker opgenomen worden in de selectie.

Mariya Ivanova

10/10

Uitgeverij Gideon

Perfect

Proficiat

Jan de Ruiter

9/10

Heel positief. Snelle levering.

Goed opgebouwde site. Ruime keuzes. Praktische verdeling.

T.H

10/10

Geweldig boek voor wie op zoek is naar GOD.

Het boek werd later dan gepland bezorgd! Een melding van gemaakt bij de uitgeverij Gideon. Deze heeft een nieuwe boek verzonden! Het eerste boek ontving ik ook, maar mocht deze kosteloos behouden!... Het boek werd later dan gepland bezorgd! Een melding van gemaakt bij de uitgeverij Gideon. Deze heeft een nieuwe boek verzonden! Het eerste boek ontving ik ook, maar mocht deze kosteloos behouden! Dit vond ik een goed gebaar van Gideon. Mij heeft deze bewezen dat de klant koning is!

De post afhandeling laat vaak te wensen over. Duidelijke bezorg momenten afspreken en niet plotseling een hele andere moment van bezorging bepalen zonder te melden!

9/10

Top