Linda Van den broek

Zeer tevreden, netjes geleverd

Nette levering, je wordt goed op de hoogte gehouden

Wijnbergen

Leuk assortiment en keurige levering

Uniek assortiment

Yvonne Heeres

Prima ervaring. Ik werd vriendelijk te woord gestaan tijdens telefoon gesprek. Op verpakking zat zelfs sticker met verzoek om pakket op bepaalde datum toch echt te bezorgen

Zeer klantvriendelijk

Joop

Prima bedrijf.Alles is snel en correct verlopen.We bestellen er zker vaker.👍🏻

Snelle levering. Eigenlijk ging alles naar wens.

Fatima

Voordat ik mijn bestelling had geplaatst, had ik contact opgenomen via de mail. Ik kreeg snel een response. Fijn! Na het plaatsen van de bestelling ben ik goed op de hoogte gehouden en heb ik de... Voordat ik mijn bestelling had geplaatst, had ik contact opgenomen via de mail. Ik kreeg snel een response. Fijn! Na het plaatsen van de bestelling ben ik goed op de hoogte gehouden en heb ik de bestelling snel ontvangen. Goed verpakt ook!

Ingrid van Os

Alleen maar positief

Van Hijfte

Vlot verloop en duidelijke communicatie

Schelfaut Christianne

Heel goed en heel snel antwoord

Irene Bojawal

Prima klantvriendelijk

Snelle levering en reaktie op vragen

Edith

Prima ervaring: ik kon een van de gewenste producten niet bestellen. Nog terwijl we via de telefoon in gesprek waren, werd er een aanpassing gedaan zodat ik het gewenste product wel kon bestellen.... Prima ervaring: ik kon een van de gewenste producten niet bestellen. Nog terwijl we via de telefoon in gesprek waren, werd er een aanpassing gedaan zodat ik het gewenste product wel kon bestellen. Heel goede service dus.

een probleem werd binnen de minuut (letterlijk) opgelost