Nathalie goeman

nvt

lenie bakker

nee

Nativitas afdeling Rotterdam

Dit is onze eerste koop dus valt er nog weinig over te zeggen.

door diverse omstandigheden van buitenaf, wilde het met de betaling niet zo snel lukken. U gaat er blijkbaar van uit dat iedereen digitaal betaald. de reactie van uw kant vonden wij "te streng ". Er... door diverse omstandigheden van buitenaf, wilde het met de betaling niet zo snel lukken. U gaat er blijkbaar van uit dat iedereen digitaal betaald. de reactie van uw kant vonden wij "te streng ". Er was geen vraag over hoe of wat maar meteen: we gaan alles weer uitpakken. Jammer, dat voelde niet erg klantvriendelijk. Maar de spulletjes zijn super!

Cathrien Everhardus

Prima, leuke kaarsjes voor kinderen.

J Scheveers

Goeie ervaring met dit bedrijf

Giovanni

Het is mijn eerst bezoek aan dit bedrijf, diverse en uniek producten om aan te schaven, wel de website mag wat meer info aan de klanten geven.

Telefonisch bereikbaarheid en meer producten details met name omschrijving en eigenschapen van product!
Eerst klant contacten voor het aanpassen van zijn order bij voorraad nul stand van een bepaalde kleur!

Sandra

Leuke site, leuke producten...