Hoe tevreden ben je met de kwaliteit van het opgeleverde werk?
Hoe tevreden ben je over de communicatie voor, tijdens en na de werkzaamheden?
Hoe tevreden ben je met de afgenomen werkzaamheden en/of de plugin?

Snelle en betrouwbare partij die altijd de laatste technieken gebruiken! Future-proof!

Studio Kimo

Erg goede ervaring met Tussendoor. Ze hebben de website van onze salon gemaakt en die is precies zoals we 'm hebben wilde. We krijgen veel positieve reacties en veel meer mail dan voorheen.

Instituut voor Positieve Psychologie

Bevalt al jaren zeer goed

Prima ervaring, werkt netjes en professioneel.

Tussendoor heeft voor ons de Autodata plugin ingebouwd. De plugin werkt vlekkeloos, scheelt ons heel veel tijd en het inbouwen is perfect gebeurd. Erg snel en precies zoals we het wilde hebben!... Tussendoor heeft voor ons de Autodata plugin ingebouwd. De plugin werkt vlekkeloos, scheelt ons heel veel tijd en het inbouwen is perfect gebeurd. Erg snel en precies zoals we het wilde hebben! Super!!

Barvee bvba

Prima ervaring. Heel persoonlijk en steeds snel en adequaat geholpen. Werken al jaren samen en dat verloopt super goed.

Piet Schreuder

Tussendoor werkt aan de zoekmachine optimalisatie voor onze website. We halen nu 2x zoveel bestellingen binnen uit zoekmachines en er zit nog steeds een stijgende lijn in!

Olaf - Vorm2 Reclamemakers

Wij werken met Tussendoor erg fijn samen bij de ontwikkeling van WordPress websites voor onze klanten. Tussendoor is een partner die white-label diensten oplevert met erg hoge kwaliteit. Een... Wij werken met Tussendoor erg fijn samen bij de ontwikkeling van WordPress websites voor onze klanten. Tussendoor is een partner die white-label diensten oplevert met erg hoge kwaliteit. Een serieuze B2B partner in WordPress-land en zeker een aanrader voor andere bedrijven!

Bizzimedia webdesign

Prima service en support, wij gebruiken de Wordpress Realworks koppeling en zijn uiterst tevreden.

Wouter van den Brink - E&B Loodgieters

De jongens van Tussendoor Internet & Marketing zijn top! Hebben een geweldige plugin voor www.eb-loodgieters.nl gemaakt en geiinstaleerd!

Klasse!
E&B Loodgieters