Hoe tevreden ben je met de kwaliteit van het opgeleverde werk?
Hoe tevreden ben je over de communicatie voor, tijdens en na de werkzaamheden?
Hoe tevreden ben je met de afgenomen werkzaamheden en/of de plugin?

GrowthKick

Zeer kundige en snelle hulp.

Reclamebureau Feddema

Super service! Klantgericht, vriendelijk en leveren maatwerk.

Pieter Baecke

Zeer snelle reactie en goede hulp bij het installeren van de plugin via Wordpress. Bij vragen heel snel antwoord, wat prettig is, zeker als je bezig bent met het installeren of aanpassen van de... Zeer snelle reactie en goede hulp bij het installeren van de plugin via Wordpress. Bij vragen heel snel antwoord, wat prettig is, zeker als je bezig bent met het installeren of aanpassen van de plugin. Goede service dus!

WebBrouwer

Tussendoor heeft ons uitstekend geholpen bij het implementeren van de Realworks koppeling! De plugin werkend krijgen was lastiger van verwacht maar het resultaat is top. Goede en snelle service.

Amsterdam

Zeer vriendelijk, efficiënt, snel, professioneel, bekwaam... en zo kan ik nog even doorgaan. Absoluut een aanrader om mee samen te werken. Overtroffen mijn verwachtingen en dat is altijd iets moois!

Marcel Kon Makelaardij

Tussendoor is goed bereikbaar, vriendelijk en handelen adequaat. Geven goede terugkoppeling en doen wat ze zeggen.

De chat functie was zeer hulpvol. Snelle en deskundige antwoorden

Hier ben ik wel heel erg goed geholpen en ook nog eens razendsnel. helemaal niets op aan te merken. topbedrijf!!

Normaal krijg je nooit antwoord op een vraag of klacht over gratis Wordpress plugins. Sander beantwoorde ons binnen een dag en alles werkte weer zoals het hoort, top!

Voor een klant was ik op zoek naar een plug-in waarmee het aanbod van Realworks kan worden gesynchroniseerd naar WordPress. Een vereiste was dat deze plug-in regelmatig wordt geüpdatet. Tussendoor... Voor een klant was ik op zoek naar een plug-in waarmee het aanbod van Realworks kan worden gesynchroniseerd naar WordPress. Een vereiste was dat deze plug-in regelmatig wordt geüpdatet. Tussendoor heeft me prima geholpen met het implementeren van hun Realworks plug-in.

Tijdens de implementatie hebben ze zelfs hun plug-in beter gemaakt naar aanleiding van mijn maatwerk vraag. Uitzonderlijk!