Hoe tevreden ben je met de kwaliteit van het opgeleverde werk?
Hoe tevreden ben je over de communicatie voor, tijdens en na de werkzaamheden?
Hoe tevreden ben je met de afgenomen werkzaamheden en/of de plugin?

PrivateWealthSupport BV

Zeer positief. Tegen een alleszins acceptabele prijsstelling worden maatwerkoplossingen (plugins) gemaakt. Tot het moment van daadwerkelijke oplevering en werking wordt een zeer adequate... Zeer positief. Tegen een alleszins acceptabele prijsstelling worden maatwerkoplossingen (plugins) gemaakt. Tot het moment van daadwerkelijke oplevering en werking wordt een zeer adequate ondersteuning geboden. Op gevraagde acties wordt snel gereageerd.

The Sweat Series

Super service: snel, behulpzaam en 'tussendoor' denken ze ook nog met je mee als klant. Aanrader!

Richard Drost

Wij hebben een prettige samenwerking met Tussendoor en waarderen de kundigheid en de open communicatie.

marcel

Handige en eenvoudige plugins. Netjes uitgewerkt en een goede service mochten we vragen of ondersteuning nodig hebben. Het is heel fijn als kleine ondernemer met een webshop om service te krijgen... Handige en eenvoudige plugins. Netjes uitgewerkt en een goede service mochten we vragen of ondersteuning nodig hebben. Het is heel fijn als kleine ondernemer met een webshop om service te krijgen omdat je zelf niet alle kennis hebt.

Erg enthousiast over tussendoor en ik zal jullie ook zeker aanraden.

Goede ervaring met dit bedrijf. Support is top. Ik kreeg zelfs op zaterdag nog antwoord op mijn vragen.

WFT Xperience

Verrassend snel en accuraat

Wim Vlagsma / Vlagsma tegelwalhalla

In het team van Tussendoor heeft ieder zijn eigen specifieke kennisgebied. Dat geeft je als klant een prettig gevoel. Door samen duidelijke afspraken te maken, kun je samen als team de... In het team van Tussendoor heeft ieder zijn eigen specifieke kennisgebied. Dat geeft je als klant een prettig gevoel. Door samen duidelijke afspraken te maken, kun je samen als team de doelstellingen realiseren. Geen "Gouden Bergen beloven" mentaliteit, maar gewoon doen en eerlijk advies geven qua mogelijkheden. Altijd in prettig overleg met elkaar. Ik ben tot nu toe zeer tevreden over de samenwerking met Bauke, Jan, Rick en Erik!

Bureau Feith

Snelle reactie per mail en telefonisch. Behulpzaam en goede support.

Prima service, heldere uitleg en een goed werkende plugin!

Pieter

Uitgebreide plugin met veel mogelijkheden, en top support van Tussendoor.