Tussendoor internet & marketing

Tussendoor internet & marketing Ook benieuwd naar feedback over de webshop Tussendoor internet & marketing? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company60
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Tussendoor internet & marketing met 9.6/10. Gebaseerd op 60 ervaringen.
Hoe tevreden ben je met de afgenomen werkzaamheden en/of de plugin?
Zeer goed (9/10)
Hoe tevreden ben je met de kwaliteit van het opgeleverde werk?
Zeer goed (9/10)
Hoe tevreden ben je over de communicatie voor, tijdens en na de werkzaamheden?

Reclamebureau Feddema
Reclamebureau Feddema
Zou je Tussendoor aanbevelen?Ja

Super service! klantgericht, vriendelijk en leveren maatwerk.

Pieter Baecke

Zeer snelle reactie en goede hulp bij het installeren van de plugin via wordpress. bij vragen heel snel antwoord, wat prettig is, zeker als je bezig bent met het installeren of aanpassen van de plugin. goede service dus!.

WebBrouwer

Tussendoor heeft ons uitstekend geholpen bij het implementeren van de realworks koppeling! de plugin werkend krijgen was lastiger van verwacht maar het resultaat is top. goede en snelle service.

Amsterdam

Zeer vriendelijk, efficiënt, snel, professioneel, bekwaam... en zo kan ik nog even doorgaan. absoluut een aanrader om mee samen te werken. overtroffen mijn verwachtingen en dat is altijd iets moois!.

Marcel Kon Makelaardij
Marcel Kon Makelaardij
Score voor Tussendoor internet & marketing:4.5/5
Zou je Tussendoor aanbevelen?Ja

Tussendoor is goed bereikbaar, vriendelijk en handelen adequaat. geven goede terugkoppeling en doen wat ze zeggen.

Zou je Tussendoor aanbevelen?Ja

De chat functie was zeer hulpvol. snelle en deskundige antwoorden.

Zou je Tussendoor aanbevelen?Ja

Hier ben ik wel heel erg goed geholpen en ook nog eens razendsnel. helemaal niets op aan te merken. topbedrijf!!.

Tussendoor internet & marketing 1 beoordeling

Normaal krijg je nooit antwoord op een vraag of klacht over gratis wordpress plugins. sander beantwoorde ons binnen een dag en alles werkte weer zoals het hoort, top!.

Tussendoor internet & marketing 1 beoordeling

Voor een klant was ik op zoek naar een plug-in waarmee het aanbod van realworks kan worden gesynchroniseerd naar wordpress. een vereiste was dat deze plug-in regelmatig wordt geüpdatet. tussendoor heeft me prima geholpen met het implementeren van hun realworks plug-in. .
tijdens de implementatie hebben ze zelfs hun plug-in beter gemaakt naar aanleiding van mijn maatwerk vraag. uitzonderlijk!.

Budgetnavi

Ik had een probleem op mijn webshop waardoor mijn klanten gingen klagen, ik heb toen contact opgenomen met tussendoor om te vragen of ze mij konden helpen en wat het allemaal zou kosten. ik heb toen meteen een mail gekregen met de antwoord dat zij mij willen helpen en het mij niks zou kosten omdat het voor hun een makkie was. .
binnen 1 dag is de probleem op mijn website opgelost. .
ik wil tussendoor namens mijn hele team bedanken en de volgende keer klop ik weer bij jullie aan, en dan zal ik zelf om een factuurtje vragen :d.
met vriendelijke groet,.
enes unver.

Bedrijfsinformatie

Tussendoor internet & marketing is een bedrijf met passie en liefde voor WordPress. Het team van Tussendoor werkt dagelijks aan de mooiste en meest-rendabele websites en uitdagende WordPress maatwerk oplossingen. Tevreden klanten is waar iedereen bij Tussendoor blij van wordt, daarom zijn we ook zo benieuwd naar jouw ervaring.

Adres
Celsiusweg 2