Hoe tevreden ben je met de kwaliteit van het opgeleverde werk?
Hoe tevreden ben je over de communicatie voor, tijdens en na de werkzaamheden?
Hoe tevreden ben je met de afgenomen werkzaamheden en/of de plugin?

De documentatie zou wat mij betreft wat uitgebreider mogen. Maar daarentegen staan de mensen van Tussendoor altijd klaar om te helpen en met je mee te kijken.

Martijn Koster / Ten Media

Tussendoor levert prima werk conform afspraak en meer. Alle programmeurs zijn bijzonder geduldig en weten altijd met een prima oplossing op maat te komen.

SYS Platform

Fantastisch hoe Tussendoor je helpt om ALLES te automatiseren. Super gemotiveerd team dat altijd voor klaar staat. Plugin werkt uitstekend :)

Naast zeer tevreden te zijn over de Realworks Plugin, zijn wij voornamelijk zeer te spreken over de wijze van communicatie tijdens de werkzaamheden. Voornamelijk de wijze waarop vragen worden...

Sabrina Geelhoed - Bureau Feith

Tussendoor biedt fijne goedwerkende plugins aan en daarnaast is hun support erg snel, duidelijk en vriendelijk.

Nils Ringersma

De voertuigen plugin doet precies wat hij hoort te doen. De documentatie is erg duidelijk en het team is super behulpzaam. Mijn inhoudelijke werden direct en professioneel beantwoord. Petje af :)

Lamper Design

Geweldige support en snel schakelen bij problemen.

Murat Gonul

Mijn verwachting overtroffen! De plugin werkt prima en dat is te verwachten. De communicatie tijdens het proces was uitstekend en de wijzigingen die we hebben laten doorvoeren zijn ook super snel en...

Digimakelaars.nl

Er wordt snel gereageerd

Arnold

Top service, top bedrijf, top plugin!