Hoe tevreden ben je met de kwaliteit van het opgeleverde werk?
Hoe tevreden ben je over de communicatie voor, tijdens en na de werkzaamheden?
Hoe tevreden ben je met de afgenomen werkzaamheden en/of de plugin?

Effectiva Internet Toepassingen

Erline | E.W.Design

Tussendoor heeft mij enorm geholpen met het implementeren van Realworks in Wordpress. Zij kwamen met oplossingen en creatieve ideeën om bepaalde elementen toe te voegen aan de website, die ik anders... Tussendoor heeft mij enorm geholpen met het implementeren van Realworks in Wordpress. Zij kwamen met oplossingen en creatieve ideeën om bepaalde elementen toe te voegen aan de website, die ik anders zelf niet bedacht of gevonden had.

Bedankt Tussendoor!

Kopinsky Makelaardij

Snelle actie op mijn gestelde vragen en zeer tevreden over de afhandeling hiervan!

Mauro Nieuwenhuisen

Bamboe Marketing

Snel contact en behulpzaam

Zeer goede service.

Stimulon

Zeer tevreden met de service van Tussendoor!

Bob

Professioneel ontwikkelde plugin (makelaars) en zeer fijn contact tijdens de werkzaamheden. Snelle reactie & uitgebreide support. Aanrader!

Jasper

Specialisten met snelle service

Harald van Veghel, Stroomland Coaching

Tussendoor heeft mij ondersteund met de technische verbetering van mijn site en de verbetering van de vindbaarheid op internet. Dat project is meer dan geslaagd, de bezoekersaantallen zijn nog... Tussendoor heeft mij ondersteund met de technische verbetering van mijn site en de verbetering van de vindbaarheid op internet. Dat project is meer dan geslaagd, de bezoekersaantallen zijn nog steeds sterk aan het stijgen. Hulde daarvoor aan Tussendoor, met name aan Bauke Buwalda!