Hoe tevreden ben je met de kwaliteit van het opgeleverde werk?
Hoe tevreden ben je over de communicatie voor, tijdens en na de werkzaamheden?
Hoe tevreden ben je met de afgenomen werkzaamheden en/of de plugin?

Normaal krijg je nooit antwoord op een vraag of klacht over gratis Wordpress plugins. Sander beantwoorde ons binnen een dag en alles werkte weer zoals het hoort, top!

Voor een klant was ik op zoek naar een plug-in waarmee het aanbod van Realworks kan worden gesynchroniseerd naar WordPress. Een vereiste was dat deze plug-in regelmatig wordt geüpdatet. Tussendoor... Voor een klant was ik op zoek naar een plug-in waarmee het aanbod van Realworks kan worden gesynchroniseerd naar WordPress. Een vereiste was dat deze plug-in regelmatig wordt geüpdatet. Tussendoor heeft me prima geholpen met het implementeren van hun Realworks plug-in.

Tijdens de implementatie hebben ze zelfs hun plug-in beter gemaakt naar aanleiding van mijn maatwerk vraag. Uitzonderlijk!

Budgetnavi

Ik had een probleem op mijn webshop waardoor mijn klanten gingen klagen, ik heb toen contact opgenomen met Tussendoor om te vragen of ze mij konden helpen en wat het allemaal zou kosten. Ik heb toen... Ik had een probleem op mijn webshop waardoor mijn klanten gingen klagen, ik heb toen contact opgenomen met Tussendoor om te vragen of ze mij konden helpen en wat het allemaal zou kosten. Ik heb toen meteen een mail gekregen met de antwoord dat zij mij willen helpen en het mij niks zou kosten omdat het voor hun een makkie was.

Binnen 1 dag is de probleem op mijn website opgelost.

Ik wil Tussendoor namens mijn hele Team bedanken en de volgende keer klop ik weer bij jullie aan, en dan zal ik zelf om een factuurtje vragen :D

Enes Unver

PrivateWealthSupport BV

Zeer positief. Tegen een alleszins acceptabele prijsstelling worden maatwerkoplossingen (plugins) gemaakt. Tot het moment van daadwerkelijke oplevering en werking wordt een zeer adequate... Zeer positief. Tegen een alleszins acceptabele prijsstelling worden maatwerkoplossingen (plugins) gemaakt. Tot het moment van daadwerkelijke oplevering en werking wordt een zeer adequate ondersteuning geboden. Op gevraagde acties wordt snel gereageerd.

The Sweat Series

Super service: snel, behulpzaam en 'tussendoor' denken ze ook nog met je mee als klant. Aanrader!

Richard Drost

Wij hebben een prettige samenwerking met Tussendoor en waarderen de kundigheid en de open communicatie.

marcel

Handige en eenvoudige plugins. Netjes uitgewerkt en een goede service mochten we vragen of ondersteuning nodig hebben. Het is heel fijn als kleine ondernemer met een webshop om service te krijgen... Handige en eenvoudige plugins. Netjes uitgewerkt en een goede service mochten we vragen of ondersteuning nodig hebben. Het is heel fijn als kleine ondernemer met een webshop om service te krijgen omdat je zelf niet alle kennis hebt.

Erg enthousiast over tussendoor en ik zal jullie ook zeker aanraden.

Goede ervaring met dit bedrijf. Support is top. Ik kreeg zelfs op zaterdag nog antwoord op mijn vragen.

WFT Xperience

Verrassend snel en accuraat

Wim Vlagsma / Vlagsma tegelwalhalla

In het team van Tussendoor heeft ieder zijn eigen specifieke kennisgebied. Dat geeft je als klant een prettig gevoel. Door samen duidelijke afspraken te maken, kun je samen als team de... In het team van Tussendoor heeft ieder zijn eigen specifieke kennisgebied. Dat geeft je als klant een prettig gevoel. Door samen duidelijke afspraken te maken, kun je samen als team de doelstellingen realiseren. Geen "Gouden Bergen beloven" mentaliteit, maar gewoon doen en eerlijk advies geven qua mogelijkheden. Altijd in prettig overleg met elkaar. Ik ben tot nu toe zeer tevreden over de samenwerking met Bauke, Jan, Rick en Erik!