Hoe tevreden ben je met de kwaliteit van het opgeleverde werk?
Hoe tevreden ben je over de communicatie voor, tijdens en na de werkzaamheden?
Hoe tevreden ben je met de afgenomen werkzaamheden en/of de plugin?

Olaf - Vorm2 Reclamemakers

Wij werken met Tussendoor erg fijn samen bij de ontwikkeling van WordPress websites voor onze klanten. Tussendoor is een partner die white-label diensten oplevert met erg hoge kwaliteit. Een... Wij werken met Tussendoor erg fijn samen bij de ontwikkeling van WordPress websites voor onze klanten. Tussendoor is een partner die white-label diensten oplevert met erg hoge kwaliteit. Een serieuze B2B partner in WordPress-land en zeker een aanrader voor andere bedrijven!

Bizzimedia webdesign

Prima service en support, wij gebruiken de Wordpress Realworks koppeling en zijn uiterst tevreden.

Wouter van den Brink - E&B Loodgieters

De jongens van Tussendoor Internet & Marketing zijn top! Hebben een geweldige plugin voor www.eb-loodgieters.nl gemaakt en geiinstaleerd!

Klasse!
E&B Loodgieters

Bernard

Tussendoor heeft mij erg goed geadviseerd bij het bouwen van mijn website met een koppeling voor makelaars. Ik merk dat ik veel meer respons krijg dan voorheen. Bedankt mannen!

Autobedrijf Dirk Boer

Behulpzame mensen, doen wat je vraagt.

Marcellino Bommezijn

Betrouwbaar, degelijk en klantvriendelijk internet partij met veel kennis van Wordpress

Muurstickerstunter.nl

De medewerkers van Tussendoor hebben ons erg goed geholpen met het zoekmachine vriendelijk opzetten van onze website. Helder advies en de werkzaamheden zijn binnen korte tijd doorgevoerd.

Buren Hallum Automaterialen BV

Zeer prettig om met Tussendoor samen te werken.

Ardjan

Vriendelijke medewerkers, oplossingen lieten wat langer op zich wachten, maar hier werd ik netjes van op de hoogte gehouden. Geboden oplossing was dan ook goed geregeld.