Hoe tevreden ben je met de kwaliteit van het opgeleverde werk?
Hoe tevreden ben je over de communicatie voor, tijdens en na de werkzaamheden?
Hoe tevreden ben je met de afgenomen werkzaamheden en/of de plugin?

Shortlease Nederland

Tussendoor voert al jarenlang de marketing voor onze website. De heren van Tussendoor denken met ons mee, doen actief onderzoek naar de markt & concurrentie en spelen hier adequaat op in. Een hele... Tussendoor voert al jarenlang de marketing voor onze website. De heren van Tussendoor denken met ons mee, doen actief onderzoek naar de markt & concurrentie en spelen hier adequaat op in. Een hele prettige partij om mee samen te werken en absoluut een aanrader.

Na het aanschaffen van de Realworks Plugin, kon ik mijn vragen direct naar tussendoor mailen. Snel antwoord was van belang en werd ook geleverd! Super!

Sierra's Wereld

Super snel en super compleet!

Snelle en betrouwbare partij die altijd de laatste technieken gebruiken! Future-proof!

Studio Kimo

Erg goede ervaring met Tussendoor. Ze hebben de website van onze salon gemaakt en die is precies zoals we 'm hebben wilde. We krijgen veel positieve reacties en veel meer mail dan voorheen.

Instituut voor Positieve Psychologie

Bevalt al jaren zeer goed

Prima ervaring, werkt netjes en professioneel.

Tussendoor heeft voor ons de Autodata plugin ingebouwd. De plugin werkt vlekkeloos, scheelt ons heel veel tijd en het inbouwen is perfect gebeurd. Erg snel en precies zoals we het wilde hebben!... Tussendoor heeft voor ons de Autodata plugin ingebouwd. De plugin werkt vlekkeloos, scheelt ons heel veel tijd en het inbouwen is perfect gebeurd. Erg snel en precies zoals we het wilde hebben! Super!!

Barvee bvba

Prima ervaring. Heel persoonlijk en steeds snel en adequaat geholpen. Werken al jaren samen en dat verloopt super goed.

Piet Schreuder

Tussendoor werkt aan de zoekmachine optimalisatie voor onze website. We halen nu 2x zoveel bestellingen binnen uit zoekmachines en er zit nog steeds een stijgende lijn in!