Hoe tevreden ben je met de kwaliteit van het opgeleverde werk?
Hoe tevreden ben je over de communicatie voor, tijdens en na de werkzaamheden?
Hoe tevreden ben je met de afgenomen werkzaamheden en/of de plugin?

Denken met je mee

Moment Design

Ik kom nu achteraf 'verborgen kosten' tegen die m.i. vooraf beter gecommuniceerd hadden kunnen worden.

Reactie Tussendoor B.V.:

Hoewel de verborgen kosten (die van Realworks, niet van Tussendoor) niet afkomstig van Tussendoor zijn hebben we geluisterd naar je feedback. We hebben de nieuwe informatie klaar staan om te... Hoewel de verborgen kosten (die van Realworks, niet van Tussendoor) niet afkomstig van Tussendoor zijn hebben we geluisterd naar je feedback. We hebben de nieuwe informatie klaar staan om te publiceren. Bedankt.

Kundig, flexibel en professioneel. Uitstekende ervaringen met zowel product als dienstverlening.

Marco

De samenwerking was prima verlopen en het eindresultaat uitstekend.

Blitskikker

Aanschaf Realworks plugin; ondersteuning vanuit Tussendoor.

Sixtyseven

Met Tussendoor is het altijd prettig samenwerken. Luisteren goed, denken altijd mee met je en leveren met een prima prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader!

Snelle support! Erg behulpzaam, ook wanneer ze dat niet perse zouden hoeven zijn. Prettige ervaring!

Menno Bouma / Lives Internet & Marketing

De samenwerking met Tussendoor Internet & Marketing is super! Voor diverse projecten werken we nu samen en ik kan zeggen dat communicatie en de resultaten boven verwachting zijn. Een prima bureau... De samenwerking met Tussendoor Internet & Marketing is super! Voor diverse projecten werken we nu samen en ik kan zeggen dat communicatie en de resultaten boven verwachting zijn. Een prima bureau voor je wensen rondom internet en marketing.

Nette en vriendelijke partij om mee samen te werken.

Jeroen

Zeer prettige en deskundige ervaring