Tom van Vliet

Alsof de stof letterlijk in je hoofd gestampt word geweldig!

Wat vond je van onze theorieles?

Robin had de les goed verzorgt, door zijn manier van uitleggen kon je alles, maar letterlijk alles onthouden wat hij zei.

Yanti

Communicatief en behulpzaam

Wat vond je van onze theorieles?

Leuk online les gehad, alles wordt duidelijk uitgelegd. Jullie zijn top. Thanks!

Lilian

Het was gezellig, Hij vertelde alles wat je moet weten, ook liet hij je meer doen met de vragen. Het was duidelijk en makkelijk te begrijpen hoe hij het vertelde.

Wat vond je van onze theorieles?

Leuk! Ze waren allemaal erg vrolijk en als er wat was kon je het altijd vragen.

Gijs

1 een keer geslaagd wat moet ik nog meer vertellen. Bedankt Peter!

Wat vond je van onze theorieles?

Tip top, zit zo goed in mijn hoofd dat ik in 8 minuten klaar was met mijn examen.

Louise

Van tevoren word je goed op de hoogte gehouden, er word veel met je meegedacht, kortom super!

Wat vond je van onze theorieles?

Niks aan te merken op de les, je krijgt alle informatie die je nodig hebt om je theorie examen te halen, verder was het tussen de lessen door ook erg gezellig. Een aanrader!

Jens van Schoonhoven

Leuke cursus en heel leerzaam. Zeker een aanrader

Wat vond je van onze theorieles?

Super leuk en heel gezellig

Jim

Was echt top, in 1 x geslaagt

Duidelijk.

Femke Jetten

Heel duidelijk goed contact

Wat vond je van onze theorieles?

heel fijn, duidelijke uitleg en aardige instructeurs.

Layla

Goed!

Wat vond je van onze theorieles?

Ik heb enorm veel gehad aan de theorie dag! Onze instructeur Jeffrey wist alles ontzettend duidelijk uit te leggen.
In één keer geslaagd met enorm weinig fouten zelfs (zonder er vooraf echt...
In één keer geslaagd met enorm weinig fouten zelfs (zonder er vooraf echt voor geleerd te hebben).
De genen die er zelf ook moeite in willen stoppen en simpelweg aandachtig naar de instructeurs luisteren zullen gegarandeerd slagen naar mijn mening.
Ik zou het 100% aanraden!
Heel erg bedankt!

Britt Koning

Goeie ervaring , erg vriendelijk

Wat vond je van onze theorieles?

Je leert er ontzettend veel van! Een aanrader