Vincent

Een ervaren Theorie les dag mogen ontvangen

Wat vond je van onze theorieles?

Uitermate goede theorie les ontvangen de door Jeffrey.

Turbo theorie

ALLER SLECHTSTE SERVICE!!
Door mijn Corona besmetting mij netjes afgemeld bij de cursus en het cbr.
Medewerker gaf die dag aan dat ik kosteloos een nieuwe cursus datum zou krijgen. ALLER SLECHTSTE SERVICE!!
Door mijn Corona besmetting mij netjes afgemeld bij de cursus en het cbr.
Een of twee weken later een incasso van 150€ in de brievenbus gekregen!!
Vervolgens gebeld met turbo theorie, die verklaarde mij voor gek dat ik met een ander bedrijf gebeld zou hebben en ik niemand van turbo theorie gesproken heb.
Verschrikkelijke service!!!!!
Ga hier nooit meer een theorie dag plannen!
Geld betalen voor een examen die ik zelf nog heb afgezegd en geen probleem zou zijn!!!

VERSCHRIKKELIJK

Nina

Top! We werden een dag van te voren nog bericht over alles wat je mee moest nemen. Verder was alles goed geregeld en werd je warm verwelkomd

Wat vond je van onze theorieles?

Was geweldig. Door jullie ben ik geslaagd!! Werd super goed uitgelegd op manieren dat je het ook goed onthoud. En verder werd het ook vaak herhaald zodat het goed blijft hangen

Mirella

Ik heb twee weken geleden een dagcursus gevolgd bij TurboTheorie. Hier echt wel wat aan gehad. Daarna zouden we in Deventer examen doen. Een paar mensen gingen zonder mondkapje de bus uit omdat ze... Ik heb twee weken geleden een dagcursus gevolgd bij TurboTheorie. Hier echt wel wat aan gehad. Daarna zouden we in Deventer examen doen. Een paar mensen gingen zonder mondkapje de bus uit omdat ze gingen roken. Een vrouw van het CBR kwam de bus (met achteraf gezien geblindeerde ramen) binnengestormd met het nieuws dat we geen examen mochten doen. Als compensatie zouden we een nieuwe dagcursus examen krijgen. Ik kan door school geen nieuwe cursus volgen dus we spraken af alleen het examen in te plannen. Je moest je wensen doorgeven en hierop zou het examen worden ingepland.

Wat vond je van onze theorieles?

De cursus zelf was goed, wel balen dat ik de eerste keer geen examen kon doen

Natasja A

Geweldig, snel antwoord op al je vragen en ik had het geluk dat het echt in turbo versnelling ging, gisteren aangevraagd en na een kleine overleg kon ik vandaag al terecht! Zo snel en soepel kan het... Geweldig, snel antwoord op al je vragen en ik had het geluk dat het echt in turbo versnelling ging, gisteren aangevraagd en na een kleine overleg kon ik vandaag al terecht! Zo snel en soepel kan het gaan bij dit bedrijf.
Compliment aan de medewerkers!

Wat vond je van onze theorieles?

Duidelijk en helder, veel herhaling op een manier dat het ook daadwerkelijk blijft hangen, het was een leuke, gezellige maar bovenal leerzame dag! Hierdoor had ik meer vertrouwen en is gelukt in 1x... Duidelijk en helder, veel herhaling op een manier dat het ook daadwerkelijk blijft hangen, het was een leuke, gezellige maar bovenal leerzame dag! Hierdoor had ik meer vertrouwen en is gelukt in 1x te slagen voor het examen. Martijn, bedankt voor de leerzame dag en de gezelligheid.

Amra

Was super fijn! Goede instructeur die actief met iedereen bezig was en alles duidelijk maakte. In 1x geslaagd dankzij deze cursus! Mitchel bedankt!!

Wat vond je van onze theorieles?

Ik heb eerst het oefenmateriaal een paar dagen voor de cursus wat geoefend. Hierdoor was veel wat op de cursus kwam al wel bekend en dus goeie herhaling met wat toevoeging. Ook kwam er extra uitleg... Ik heb eerst het oefenmateriaal een paar dagen voor de cursus wat geoefend. Hierdoor was veel wat op de cursus kwam al wel bekend en dus goeie herhaling met wat toevoeging. Ook kwam er extra uitleg en ezelsbruggetjes bij waardoor je dingen beter begreep en makkelijker kon onthouden dit vond ik super fijn!

Karolien

Zeer goed. Mijn zoon had online les en was op de afgesproken tijd nog niet online. Werd meteen gebeld door het bedrijf om te vragen of er een probleem was. Zeer goede communicatie en erg... Zeer goed. Mijn zoon had online les en was op de afgesproken tijd nog niet online. Werd meteen gebeld door het bedrijf om te vragen of er een probleem was. Zeer goede communicatie en erg vriendelijke mensen.
Omdat de online les niet op de zelfde dag was dan het examen werd de volgende ook nog een herhaling aangeboden. Mijn zoon in met vlag en wimpel geslaagd die dag!

Wat vond je van onze theorieles?

Mijn zoon houdt niet erg van leren en vond de cursus wat saai. Maar alles zat wel heel goed in zijn hoofd en heeft alles geleerd wat hij moest weten.

Jelle Peters

Niet geweldig, de cursus moest ineens online zonder enige compensatie, de tegenpartij is de helft van de prijs online.

Wat vond je van onze theorieles?

De cursus ook niet geweldig, ik was de eerste keer gezakt door een aantal vragen die niet ten spraken kwamen in de cursus. Helaas had ik niks anders geleerd naast de cursus dus had ik alle vragen... De cursus ook niet geweldig, ik was de eerste keer gezakt door een aantal vragen die niet ten spraken kwamen in de cursus. Helaas had ik niks anders geleerd naast de cursus dus had ik alle vragen fout die niet ten spraken kwamen. Uiteindelijk zakte ik op 1 vraag. Mijn tweede poging was ik wel geslaagd nadat ik een andere service erbij had gebruikt met maar 1 fout in totaal. Ben niet super tevreden.

Quin

Super goede en duidelijke uitleg. Ene dag online theorie (vanwege lock down) en volgende dag nog 2 uur herhaling + examen en……. Geslaagd.

Top!

Holly Anderson

Heel goed

Wat vond je van onze theorieles?

Erg leerzaam en duidelijke uitleg