Timon balvers

Heel erg goed

Wat vond je van onze theorieles?

Alles werdt heel erg goed uitgelegd

Jada

Geweldig heel erg tevreden.Geslaagd voor de eerste keer.
Zou het iedereen aanraden om dit te doen

Wat vond je van onze theorieles?

Alles heel duidelijk uitgelegd,en fijne sfeer

Josien

TOP!

Wat vond je van onze theorieles?

Ik had de cursus van Wesley, hij was erg duidelijk en stelde vragen, zodat je alles goed in je hoofd opsloeg, en actief mee bleef doen. Ik was geslaagd, bijna geen fouten ?. Aan iedereen aan te... Ik had de cursus van Wesley, hij was erg duidelijk en stelde vragen, zodat je alles goed in je hoofd opsloeg, en actief mee bleef doen. Ik was geslaagd, bijna geen fouten ?. Aan iedereen aan te raden ??

Anouk Jacobs

Ben geslaagd door deze cursus te volgen. Goede goede uitleg. Het wordt gewoon in je hoofd gestampt. Ik raad iedereen aan om dit te doen.

Duidelijk, vriendelijk en makkelijke

l bundgens

Ik was heel tevreden

Wat vond je van onze theorieles?

de theorieles was erg duidelijk en goed

Melanie

Geweldig! Super tevreden!

Wat vond je van onze theorieles?

Heel veel informatie en erg duidelijk! Ook werden er veel oefenvragen tussendoor gesteld waardoor je echt actief mee kon doen en goed bij de les bleef.

Shahram

Duidelijke uitleg

Leerzaam en vriendelijke admosfeer

Laatst hier een cursus gevolgd en gelukkig geslaagd, breed uitleg en je wordt goed opgevangen. Een tip voor iedereen: wel voorbereiden voordat je gaat want dan wordt het makkelijker voor je om te... Laatst hier een cursus gevolgd en gelukkig geslaagd, breed uitleg en je wordt goed opgevangen. Een tip voor iedereen: wel voorbereiden voordat je gaat want dan wordt het makkelijker voor je om te onthouden!

Wat vond je van onze theorieles?

Ik vond het een nuttige les, ik had vooral moeite met de voorrangsregels en dankzij de goede uitleg is het me uiteindelijk gelukt om ze te begrijpen!

Steven

Hele positieve ervaring ik kan het iedereen aanraden.

Wat vond je van onze theorieles?

Heel erg duidelijke uitleg en kort samen gevat.

Beer

Bent snel aan de buurt en word netjes behandelt.

Wat vond je van onze theorieles?

Zeer goed ben in een keer geslaagd. Alles is heel duidelijk en het exame word appeltje eitje. (Vr 1 oktober Alkmaar)