TurboTheorie

Super zou het iedereen aanraden de online les was ook heel goed te volgen ! Dank je wel !?

Gyan Van Gulik

Geweldig

Wat vond je van onze theorieles?

Top lessen ook online was heel nuttig top beveel dit iedereen aan??

Kiki Roovers

Perfect

Super fijn

Esther Niewold

Na de dagcursus gelijk geslaagd! Fijn contact en goede communicatie.

Wat vond je van onze theorieles?

De cursus duurde lang en het was even doorzetten maar het was het zeker waard. Leuke mensen, erg duidelijk, veel herhaling en positieve benadering.

Verlissia

Top

Wat vond je van onze theorieles?

De theorieles sloot goed aan op het theorie-examen, je krijgt van te voren ook nog een samenvatting en oefenexamens tot je beschikking wat heel handig is want als je dat alvast leert en oefent kom... De theorieles sloot goed aan op het theorie-examen, je krijgt van te voren ook nog een samenvatting en oefenexamens tot je beschikking wat heel handig is want als je dat alvast leert en oefent kom je al een end.

Mala

Ze gaven hele goede uitleg en als wat ze aan mij hadden geleerd kwam in de theorie examen terug.

Wat vond je van onze theorieles?

Heel leerzaam en hele goeie theorieles en wat ze aan mijn geleerd hebben kwam in de examen terug. Dankzij hun heb ik nu mijn theorie examen gehaald?

Matan

Heel goed, ben helaas op 1 fout gezakt desondanks toch ingeschreven voor nog een cursus.

Wat vond je van onze theorieles?

Perfect, alle stoffen worden erg goed herhaald met een uitstekende uitleg

Lieve Boot

Hele aardige mensen, na de cursus werd ik nog gebeld door een heel aardig persoon die vroeg wat ik van de cursus vond etc.

Wat vond je van onze theorieles?

Ik had een online cursus en het was zeker een lange dag, maar met de duidelijke uitleg, ezelsbruggetjes en oefenvragen ben ik in 1 keer geslaagd!

Nathalie van Osch

Super, ik zou het iedereen aanraden

Wat vond je van onze theorieles?

Ontzettend goede les, de leraar was fantastisch en door de theorie dag ben ik in één keer geslaagd. Was daarnaast ook gewoon heel gezellig, goede sfeer, héél positief. Dat gaf me veel zelfvertrouwen... Ontzettend goede les, de leraar was fantastisch en door de theorie dag ben ik in één keer geslaagd. Was daarnaast ook gewoon heel gezellig, goede sfeer, héél positief. Dat gaf me veel zelfvertrouwen ! Bedankt

Jasmijn