B.

Optimaal met keigoed resultaat. Maar 4 fouten gemaakt in het hele examen.

Wat vond je van onze theorieles?

Fantastisch. Duidelijke uitleg, opwekkende instructeur en gevarieerde manier van cursus geven. Ook fijn dat de app kan worden gebruikt als voorbereiding/opfrissing.

Helps als je...

Helps als je geïnteresseerd bent, actief meedoet en vragen stelt!

Turbotheorie

2de keer ben ik geslaagd voor de theorie. De eerste keer was de les duidelijk maar mijn concentratie minder. 2de les verliep net zo goed en was mijn concentratie ook daar en geslaagd.

Wat vond je van onze theorieles?

Duidelijk, helder, fijne uitleg en een enthousiaste instructeur. Super gedaan, zeker door zijn hulp heb ik dit behaald.

Kiki

Mijn ervaring is goed.

Wat vond je van onze theorieles?

Heel erg goed, je onthoud het allemaal erg goed.

Bram

Een goede theoriedag gehad waarbij Jeffrey leuke ezelsbruggetjes heeft verteld, wat in je hoofd blijft hangen. Toppie! Mede door dit, was het examen voor mij easy. Bedankt! Zeker aan te raden.

Wat vond je van onze theorieles?

hele leerzame en fijne cursus

Yai Ayesha Secka

Erg duidelijke uitleg

Wat vond je van onze theorieles?

Ik vond het een lange dag maar zeker waard

Dennis

Dennis

Geweldig! In één keer geslaagd bij TurboTheorie.nl

Lindsey

Ik vond het een goed bedrijf en kon snel terecht

Wat vond je van onze theorieles?

Ik vond de threorie les goed veel goeie informarie

Merel

Super fijn!!

Wat vond je van onze theorieles?

Heel fijn, de dag van te voren nog een appje gehad met alle informatie en een herinnering. Verder hele rustige en fijne uitleg, je wordt echt klaargestoomd voor het examen. In 1 keer geslaagd met... Heel fijn, de dag van te voren nog een appje gehad met alle informatie en een herinnering. Verder hele rustige en fijne uitleg, je wordt echt klaargestoomd voor het examen. In 1 keer geslaagd met dank aan de cursus verzorgd door Surin.

Vincent

Een ervaren Theorie les dag mogen ontvangen

Wat vond je van onze theorieles?

Uitermate goede theorie les ontvangen de door Jeffrey.

Turbo theorie

ALLER SLECHTSTE SERVICE!!
Door mijn Corona besmetting mij netjes afgemeld bij de cursus en het cbr.
Medewerker gaf die dag aan dat ik kosteloos een nieuwe cursus datum zou krijgen. ALLER SLECHTSTE SERVICE!!
Door mijn Corona besmetting mij netjes afgemeld bij de cursus en het cbr.
Een of twee weken later een incasso van 150€ in de brievenbus gekregen!!
Vervolgens gebeld met turbo theorie, die verklaarde mij voor gek dat ik met een ander bedrijf gebeld zou hebben en ik niemand van turbo theorie gesproken heb.
Verschrikkelijke service!!!!!
Ga hier nooit meer een theorie dag plannen!
Geld betalen voor een examen die ik zelf nog heb afgezegd en geen probleem zou zijn!!!

VERSCHRIKKELIJK