Samia

Het was super fijn om les te krijgen van turbotheorie! De lesgevers waren duidelijk en probeerde iedereen actief te houden. Een top bedrijf!

Wat vond je van onze theorieles?

Alles werd goed uitgelegd en ook al was het veel informatie. Werd alles een paar keer herhaald en kregen we genoeg pauzes tussendoor. Hierdoor heb ik het examen ook met gemak gehaald!

Bo

Ik kreeg zelf les van Wesley. Ik vond hem duidelijk in zijn uitleg en het was ook goed te volgen. Eerste keer dat ik mijn theorie deed en in één keer geslaagd. Zeker een aanrader!

Areke

Ik heb een supper fijne ervaring met turbotheorie! Het was de 1e keer bij turbotheorie en ben gelijk geslaagd!

Wesley,
Heel fijn! Het was erg duidelijk en goed te volgen allemaal. Dat heb ik in mijn resultaten terug gezien! Bedankt!

June

Super bedrijf normaal elke keer een fout teveel. Nu nul fouten bij de kennis en inzicht vragen. Liever iets meer betalen en het fatsoenlijk uitgelegd krijgen. Dan 5 x je theorie zelf opnieuw te... Super bedrijf normaal elke keer een fout teveel. Nu nul fouten bij de kennis en inzicht vragen. Liever iets meer betalen en het fatsoenlijk uitgelegd krijgen. Dan 5 x je theorie zelf opnieuw te proberen.

Wat vond je van onze theorieles?

Leuke instructeur. Niet moeilijk te volgen beetje jip en janneke taal maar dit is helemaal niet slecht. Dat heb je juist nodig bij je theorie. Ze komen echt met goeie tips en ezelsbruggetjes. Verder... Leuke instructeur. Niet moeilijk te volgen beetje jip en janneke taal maar dit is helemaal niet slecht. Dat heb je juist nodig bij je theorie. Ze komen echt met goeie tips en ezelsbruggetjes. Verder ook genoeg tijd voor pauze en even weer af te schakelen in een woord top!

Jessie

Hele leerzaam en duidelijk

Wat vond je van onze theorieles?

Super fijne leerzame dag gehad. Viren heeft het ons goed geleerd in Maastricht.

Nino Zegers

In één keer geslaagd dankzij de super fijne uitleg!

Wat vond je van onze theorieles?

Ik ben van nature helemaal niet theoretisch ingesteld, maar dankzij Jeffrey en een beetje doorzettingsvermogen heb ik het toch gehaald. Super fijne instructies en ontzettend aardige instructeur!

Britte Boullart

Heel goede service. Zeer goede uitleg docent. Na 1x geslaagd na bij turbo theorie te zijn aangemeld. SUPER! BEDANKT!!!!!

Vakkundig verzorgd

anoniem

Prima communicatie, duidelijke mailtjes en site.

Wat vond je van onze theorieles?

de cursus zelf was goed, heb mijn theorie gehaald. maar de corona maatregelen werden totaal niet nageleefd. niemand had een mondkapje op binnen, de stoelen stonden niet op 1,5 meter van elkaar,... de cursus zelf was goed, heb mijn theorie gehaald. maar de corona maatregelen werden totaal niet nageleefd. niemand had een mondkapje op binnen, de stoelen stonden niet op 1,5 meter van elkaar, niemand hield 1,5 meter van elkaar en je kon nergens je handen ontsmetten.

Sam

Super goede uitleg. Wordt heel veel geoefend in de les. Zeker een aanrader

Milan

Super goede dag gehad en goed les gekregen van Jeffrey

Heel goed en duidelijk