Abigail

Heb me TurboTheorie gedaan en dezelfde dag nog geslaagd een echte aanrader šŸ¤—

Wat vond je van onze theorieles?

Een goede manier om het te onthouden in het begin dacht ik huh meerdere dingen worden herhaald maar onbewust sla je heel veel op

Simge

Ik heb vandaag mijn theorie gedaan, en raad eens ik heb hem gehaald! Ik ben dit bedrijf SUPER dankbaar en natuurlijk ook Stefan de instructeur. En ik raad dit bedrijf zeker aan

Ge-Wel-Dig

Melissa

Super goed, Wesley was onze instructeur , goeie interactie en duidelijke uitleg!!
Een echte aanrader , na een aantal keren nu wel geslaagd m.b.v. de turbotheorie!!

Heel goed!

m k

Top!

Goed, enthousiaste instructeur.
Houd je scherp, en heeft ondertussen ook interactie.
Na een aantal keer eindelijk geslaagd!

Soraya

Heel erg goed.

Wat vond je van onze theorieles?

Helemaal top, in een keer geslaagd.

JV

Beide dochters in 1x geslaagd bij Turbo Theorie. Ook mijn dochter die best moeite heeft met leren! Ze hadden zich beiden wel voorbereid met de app van Turbo Theorie.

Wat vond je van onze theorieles?

Er wordt op een duidelijke, leuke manier les gegeven. Er moet wel goed opgelet worden natuurlijk.

Femke van Dam

Hele goede ervaring, eerste keer gelijk geslaagd!

Wat vond je van onze theorieles?

Ik had in Alkmaar theorieles van Elzia en ben super tevreden! Hij praatte op een fijn snel tempo en hield je bij de les, waardoor je goed betrokken blijft en op die manier in een ochtend vrijwel... Ik had in Alkmaar theorieles van Elzia en ben super tevreden! Hij praatte op een fijn snel tempo en hield je bij de les, waardoor je goed betrokken blijft en op die manier in een ochtend vrijwel alles leert. Er was een goede sfeer en er werden, ondanks de grote groep, genoeg aandacht gegeven aan specifieke vragen. Er werd zo geoefend dat je met gemak de daadwerkelijke examenvragen kon maken en waardoor ik nu in 1 keer ben geslaagd. Zeker aan te raden!

Tessa

Was helemaal super!

Wat vond je van onze theorieles?

Goed gegaan en heel erg behulpzaam

Eric van elen

Goed en zeer fijn

Max Tanis

Super fijne ervaring en hele goede uitleg.

Wat vond je van onze theorieles?

Heel erg duidelijk en toch fijn dat alles goed uitgelegd wordt en goed wordt doorgenomen.