Kim Kuipers

Ik vond het erg fijn om deel te mogen zijn van jullie theorie-in-een-dag. Alles verliep soepel en was goed geregeld van begin tot eind. Vriendelijke mensen aan de info lijn en in de lessen. Super.

Wat vond je van onze theorieles?

Vond het wel erg veel en erg snel gaan, was bang nooit iets te onthouden. Maar jullie methode werkt. Ik had zelfs 0 fout.

Rico

Top ervaring!

Wat vond je van onze theorieles?

Stampen stampen stampen, werkt perfect dit raad ik iedereen aan!

Roos

Echt top! Gegeven door 2 hele aardige mannen! Goede presentatie + uitleg. Veel oefening.

Wat vond je van onze theorieles?

Toppie. Niet veel op aan te merken. Tempo zat er aardig in, maar dat was wel fijn eigenlijk.

Merel

Ik heb een zeer goede ervaring

Wat vond je van onze theorieles?

Het duurde lang en was zwaar, maar het zeker waard.

Madelief .

Super! Na de 2e keer gezakt te zijn voor me auto theorie ben ik hierheen gegaan. Met maar 1 fout ben ik geslaagd door deze toppers!

Wat vond je van onze theorieles?

Super leuke en goeie ‘leraren’. De les was van 07 uur tot ongeveer 13 uur. Genoeg pauzes en ook hadden ze broodjes en drinken voor ons klaarliggen. Ze hebben ons in 4 delen verteld wat je moet weten, en het heeft zeker geholpen!

Marloes Kreuze

Uitstekend!

Wat vond je van onze theorieles?

Erg goed, erg duidelijk. Bijna alle vragen van de cursus kwamen terug op het examen.

Kim Tesselaar

Leuk gedaan en opgericht. Heel handig. Goed geregeld en het is zeker een aanrader!

Wat vond je van onze theorieles?

Zelf vond ik dat er goed werd uitgelegd, en het fijn dat er na drie hoofdstukken een pauze tussen zat.
Het was ook leuk uitgelegd. Door beide leraren.

Nikki

Het was erg vroeg 🙄 beginnen maar top dat ik het gedaan heb!
In 1 dag mijjn theorie gedaan. Vond het ook niet moeilijk omdat alles nog vers in je geheugen zit.

Wat vond je van onze theorieles?

Super uitgelegd, wel pittig omdat er ontzettend veel vragen worden behandeld

Marijn Van trigt

Een goede ervaring en zou het iedereen die zijn theroie wil gaan halen aanbevelen

Wat vond je van onze theorieles?

Een hele fijne dag alles wordt heel duidelijk en goed uitgelegd en aan het eind van de dag zit alles in je hoofd gestampt

Geslaagde!

Heel leerzaam, alle theorie word gelijk behandelt en geleerd. Veel waren er geslaagd, ik ook.

Wat vond je van onze theorieles?

Leerzaam en aan te raden.