dave driessen

Goede communicatie met het bedrijf.. heel fijn dat je ook gewoon contant kunt betalen!

Wat vond je van onze theorieles?

van 7 tot ongeveer 3 een leuke maar ook vermoeiende les gehad met veel info.. voor iemand als ik
die niet uit boeken kan leren een echte aanrader! vaak gezakt en nu geslaagd met 0 fouten ze leggen het
zo makkelijk uit en herhalen het veel zodat je het er in stampt

Bryan van Dellen

Super snel alles geregeld.
Alle mails waren duidelijk.

Wat vond je van onze theorieles?

cursus en examen waren goed. De lessen vond ik leuk, en heb er uiteraard veel van geleerd.

Sam van der heijden

Heel erg fijn! Goed geregeld!

Wat vond je van onze theorieles?

Saai.... maar goed je moet er wat leren! 😉

C. El

Alles was erg duidelijk uitgelegd in de e-mail en ik vond het ook erg fijn dat ik steeds een herinnering kreeg.

Wat vond je van onze theorieles?

De docenten stonden open voor vragen en alles werd erg duidelijk uitgelegd. We kregen voldoende pauzes en ook de sfeer was erg fijn tijdens de les.

Kaylee

Fijn die herinneringen via sms dat je het niet kan vergeten !

Wat vond je van onze theorieles?

Duidelijke uitleg, genoeg pauzes en beantwoorde vragen goed!

Jikke

Erg goed, veel van geleerd en mijn examen in één keer gehaald.

Wat vond je van onze theorieles?

Het was erg vermoeiend maar zeker wel de moeite waard!

Monique

Makkelijk om zelf aan te vragen en geeft voldoende i formatie over het verloop

Wat vond je van onze theorieles?

Ik vond het echt super! Bij de theorieles wordt alles goed en duidelijk uitgelegd en vond het een goed geregelde dag. Ook het examen is me goed bevallen.

Dave

Fantastische veel geleerd en super leuke dag gehad!!

Wat vond je van onze theorieles?

Verschrikkelijk leerzaam en soms een grappie ertussen om de stress te verminderen. Les gehad van 2 gezellige top kerels. Raad dit iedereen aan om te doen!! Kwam bijna blanco qau informatie over de theorie van een autorijbewijs 1 cursusdag + een theorie examen aan het eind van de middag en ben weer een stap verder naar een rijbewijs :)

Sterre Linders

Vriendelijk en betrouwbaard

Wat vond je van onze theorieles?

De cursus was wel vroeg en dacht de hele dag dat ik het niet ging halen omdat ik zo moe was, maar ze helpen je zo goed dat je het sowieso haalt!

Sofia

Ik heb geen ervaring met turbotheorie, maar het was het proberen zeker waard.

Wat vond je van onze theorieles?

In het begin was ik bang, dat ik de stof niet zou begrijpen.
Maar de cursusleiders hebben alles duidelijk en goed uitgelegd.
Ik vond het een hele fijne theorieles en ik zou het iedereen aanbevelen.