Marilyn

Top

Wat vond je van onze theorieles?

Lange dag, maar je leert super veel en het examen is een stuk makkelijker te doen!

Johan

Leerzame geweldige les

Marco

Geslaagd in een keer

Wat vond je van onze theorieles?

Supper fijne les dag gehad goede uitleg van alles
Wel een vermoeiende dag van 10 tot 18 maar het was het waard

Lonneke

Goede ervaring! Ik ben in 1 keer geslaagd.

Wat vond je van onze theorieles?

De cursus was top. Heel vermoeiend, maar alles wordt duidelijk uitgelegd en het is zeer interactief. Ik vond alles goed te begrijpen.

Richarf

Perfecte service, op zondag gebeld nam gewoon op en kon maandag nog terecht. De zelfde maandag nog gehaald ook! Echt een aanrader

Wat vond je van onze theorieles?

Zeer leerzame en goede aanpak!

Almara Van Loon

Ik zou turbo theorie aan iedereen aanraden ze legge alles goed en duidelijk uit lunch en drinken en vervoer goed geregeld door turbo ben ik eindelijk geslaagd voor me theorie echt een top bedrijf...

Wat vond je van onze theorieles?

Heb er veel van geleerd door jullie heb ik het dit keer gehaald. Jullie zijn top😀

Rick Pijnen

Zeer fijne mensen en uitstekende uitleg!

Wat vond je van onze theorieles?

Goed geregeld, eten en drinken aanwezig, fijne mensen met prima uitleg!

Sabrina Gokoel

Zeer klantvriendelijk en bereid te werken naar een passende oplossing samen.

C

Helaas was ik de eerste keer niet geslaagd voor mijn theoriedag ben gelijk de volgende dag weer een theoriedag gaan volgen en toen wel geslaagd

Wat vond je van onze theorieles?

Er wordt op een leuke grappige manier les geven en het word daardoor ook geen saaie dag
Het is wel een lange zit maar wordt leuk gedaan

Channah de Haas

Heel fijn, de mannen die ons les hebben gegeben waren heel aardig en zorgden ervoor dat iedereen alles begreep

Wat vond je van onze theorieles?

Heel fijn! Alles, letterlijk alles wordt goed uitgelegd op de manier dat het in je hoofd blijft zitten en met middel van oefeningen kan je ook meteen oefenen tijdens de cursus. Wel goed zorgen dat je bent uitgerust want je kan niks missen tijdens de uitleg!