TurboTheorie.nl

TurboTheorie.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop TurboTheorie.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2009
9.7/10
2009 beoordelingen
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen TurboTheorie.nl met 9.7/10. Gebaseerd op 2009 ervaringen.

2009 Reviews

Hatice
Hatice

????????

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed geregeld, top jongens!.

Nikkie
Nikkie

Wat vond je van onze theorieles?

Heb het erg naar men zin gehad en heb er veel aan gehad

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Voor iedereen een aanrader.

Naomi
Naomi

Wat vond je van onze theorieles?

In één woord: top. De twee jongens die het gedaan hebben deden het fantastisch. Het was wel even pittig en je moet even doorzetten met de snelheid en hoeveelheid informatie die je krijgt, maar je slaagt gegarandeerd! Ik vond leren altijd moeilijk maar ik heb alles van deze dag onthouden.

Top!.

Rosan
Rosan

Wat vond je van onze theorieles?

Met veel meer rust en zelfvertrouwen het examen in te gaan, omdat ik de meeste antwoorden vrij zeker wist door de goede herhaling en ezelsbruggetjes. Zeker aan te raden!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super duidelijke manier van lesgeven! veel herhaling en makkelijk te onthouden ezelsbruggetjes, waardoor je examenvragen (die soms letterlijk hetzelfde waren als de oefenvragen) meteen kon invullen. als je goed oplet en meedoet kun je makkelijk slagen!! heel fijn dat ik nu na een eerdere poging wel geslaagd ben. had hier de eerste keer al moeten zijn! :-).

Sanne Beekelaar
Sanne Beekelaar

Wat vond je van onze theorieles?

Zeer leerzaam, handige ezelsbruggetjes . Fijn dat het klassikaal wordt gedaan op een leuke manier. Het was wel vroeg maar de dag was zo om.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Na 3 keer gezakt te zijn voor mijn theorie-examen, mij opgegeven voor de 1 dags cursus. nou dat had ik al veel eerder moeten doen. nu in 1 keer geslaagd!.

Albert Post
Albert Post

Wat vond je van onze theorieles?

Ik heb het zeer naar mijn zin gehad, ook omdat ik met vrienden was en aanspraak had.
Alles was perfect geregeld, de weg naar de cursusdag, de catering en het vervoer.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het was een zeer vermoeiende dag maar het was zeker heel leerzaam. ik kon in principe het examen blindelings invullen.

bas stroet
bas stroet

Heel vlot en duidelijk

Top.

Lianne Schoenmaker
Lianne Schoenmaker

Wat vond je van onze theorieles?

De cursus was goed te volgen en veel herhaling waardoor het makkelijk te onthouden was. Ik ben geslaagd vandaag dus ben super blij en wil jullie heel erg bedanken als jullie dit lezen! Jullie hebben me enorm geholpen vandaag. Super! Ik ga jullie zeker aanbevelen. :)

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vriendelijk en gezellig. weten goed de aandacht te houden en als het verdwijnt weer op te pakken.

Nadine
Nadine

Wat vond je van onze theorieles?

Erg veel informatie op een goeie manier uitgelegd. Er wordt veel herhaald, waardoor je het bijna niet kan vergeten! Goeie ezelsbruggetjes en tips.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed geregeld alles. duidelijk e-mails en berichten als herinnering gestuurd.

bente ruttenberg
bente ruttenberg

was top

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

In een keer geslaagd vandaag super geregeld.

Bedrijfsinformatie

VOLG ONZE 1 DAAGSE AUTO THEORIECURSUS EN SLAAG DEZELFDE DAG!

Wij hebben een unieke lesmethode ontwikkeld dat volledig op het CBR examen gericht is. Door examenvragen te oefenen, behandelen we alles uit je theorieboek. Dit doen we op een leuke en grappige manier met ezelsbruggetjes. We geven je hierbij intensieve begeleiding en zorgen ervoor dat jij de stof echt begrijpt. Deze methode is een groot succes gebleken. Ruim 30000 kandidaten zijn via ons met succes geslaagd.
Adres
Oosteinde 57