Agnes

Noah

Top ervaring. Na wat gedoe ivm. Covid-19 super snel geholpen en alles was opgelost!

Wat vond je van onze theorieles?

Heel erg fijn, goede uitleg op een goed tempo. Aardige mensen en perfect geholpen bij vragen of onduidelijkheid. Jeffrey bedankt!

Prima ervaring

Rutger den Otter

TOP! aanmelding ging vlot en soepel.

Wat vond je van onze theorieles?

SUPER! in een halve dag me theorie gehaald. De trainers gaf alle informatie die we moesten weten voor het examen van A to Z in begrijpelijke taal! het was ook zeer gezellig. Bedankt Robin en Viren!!!

In februari betaald. Daarna kreeg ik een mail om me aan te melden voor de echte datum en wederom de vraag om te betalen. Daarna werd de datum weer verzet.
Door Corona werd de datum verzet naar...
Door Corona werd de datum verzet naar 3 juni. Vandaag kreeg ik een mail om een formulier in te vullen voor de datum van 11 juni en rarara, de rekening te betalen, ander kun je niet ingepland worden.
Zeer bizarre manier van plannen, en blijkbaar houden ze niet eens bij of je al betaald hebt.

Wat vond je van onze theorieles?

Ik ben nog niet op theorielies geweest, want de datum wordt steeds maar weer verzet.

Amalia

Teleurstellend

Wat vond je van onze theorieles?

Geen goeie ervaring met het bedrijf. Ze plannen je niet goed in waardoor je zo 2 maanden wordt opgeschoven met je dagcursus+examen. Ze lossen problemen zelf ook niet op, moest overal zelf achteraan... Geen goeie ervaring met het bedrijf. Ze plannen je niet goed in waardoor je zo 2 maanden wordt opgeschoven met je dagcursus+examen. Ze lossen problemen zelf ook niet op, moest overal zelf achteraan gaan.

Wat vond je van onze theorieles?

Theorie les heeft me helaas niet geholpen bij het behalen van mijn examen.

Lucas

Subliem

Wat vond je van onze theorieles?

Goede tips en duidelijke maar ook leuke uitleg.

mark

Het was super goed geregeld en het was zeker goed uit gelegt en duidelijk

leuk en intresant

Fred

Na wat administrative problemen, alles goed en netjes naar wens door Turbotheorie.nl opgelost.

Goede duidelijke lessen