Rasulhan Cosgun

Uitstekend

Wat vond je van onze theorieles?

In 1 keer geslaagd op 15-3-2024 met 2 fouten, we kregen hele goede uitleg / informatie en het werd ook vaak herhaald zodat je het beter onthoud. 5 pauzes van 10 minuten gehad en het vervoer was goed... In 1 keer geslaagd op 15-3-2024 met 2 fouten, we kregen hele goede uitleg / informatie en het werd ook vaak herhaald zodat je het beter onthoud. 5 pauzes van 10 minuten gehad en het vervoer was goed geregeld! Ook kreeg je telkens na een paar onderwerpen samenvattingen die je kon overnemen.

Hans

Helemaal super

Duidelijk en super

Adriana Strik

Het was een fijne ervaring met turbo theorie.
We kregen veel oefenmateriaal voor de cursusdag en op de cursus werd alles heel goed uitgelegd.
Hierdoor ben ik geslaagd.

Wat vond je van onze theorieles?

De cursus was heel leerzaam ook al rij ik al 43 jaar motor als ik deze cursus voor het examen niet gedaan had was ik waarschijnlijk niet geslaagd en verdwaald in het examen op de tablet.
Ik...
Ik heb er veel bijgeleerd en kijk uit naar het autorijden,lekker warm en droog.

Leah isa

Super betrouwbaar! (Spijt dat ik niet gelijk een pakket bij jullie heb gehaald en pas na 6x zelf proberen het heb gedaan)

Wat vond je van onze theorieles?

Alles word goed uitgelegd en super leuke leraar ben er super blij mee en heb eindelijk mijn theorie in de pocket. Ik raad het iedereen echt aan!!

Maluku78

Niet helemaal in een dag..
er zullen er vast wat zijn die het gedaan hebben in een dag.
Ik niet.
Heb mensen gezien deze dag die voor de zoveelste x op gingen.
En wederom...
Niet helemaal in een dag..
er zullen er vast wat zijn die het gedaan hebben in een dag.
Ik niet.
Heb mensen gezien deze dag die voor de zoveelste x op gingen.
En wederom gezakt.
Ik vroeg hun of ze überhaupt wel thuis een beetje er in verdiept hadden.
Nee hadden ze niet.
En dan ligt dan ook echt niet aan TurboTheorie.
Maar aan hun zelf.
Want door TurboTheorie heb ik m’n theorie gehaald.
Toen ik daar de hele ochtend zat werden heel veel dingen duidelijk voor mij wat ik eerst niet 100% begreep en zeker mee nam naar m’n t- examen
zelf nog geen 3 hele avonden mee bezig geweest.
Je moet zelf thuis zeker wel mee bezig zijn geweest.
Het is natuurlijk geen toto…..

Wat vond je van onze theorieles?

Een aantal keren zelf geprobeerd om mijn theorie examen te halen. Echter was het niet gelukt.
Vandaag bij turbo theorie in een keer geslaagd....Echt top!
Goed voorbereid gegaan en de...
Vandaag bij turbo theorie in een keer geslaagd....Echt top!
Goed voorbereid gegaan en de online theorie, video's, vragen etc...geoefend.
Instructeur Mitchel, dikke 10 voor jou 👍

Wat vond je van onze theorieles?

Cursus was duidelijk, wel in een korte tijd veel informatie. Heb het examen niet te moeijlijk gevonden. En boven alles naar mijn zin gehad.

Jos

Zeer negatief

Nvt

TurboTheorie

Fijne ervaring gehad met turbo theorie

Wat vond je van onze theorieles?

Ik heb veel gehad aan de theorie cursus. Het was een duidelijke les en er kwamen veel vragen terug in mijn examen die we besproken hebben.
Ik ben gelaagd met 1 Fout.

Addy

OPLICHTERS

Slecht

Reactie TurboTheorie.nl:

Beste Tom,
wij hebben geprobeerd contact met je te nemen, maar krijgen helaas geen gehoor.
Je hebt een aanmelding gedaan voor een theorieles met examen, hier zijn kosten voor gemaakt....
Beste Tom,
wij hebben geprobeerd contact met je te nemen, maar krijgen helaas geen gehoor.
Bij je aanmelding geef je aan dat je zo snel mogelijk op de eerstvolgende datum ingepland wilt worden.
Wij hebben dit op jouw verzoek netjes geregeld en de kosten voor je gemaakt. Je hebt
ook ruim van tevoren een berichtje gehad hierover. Als je dan afwezig bent zonder iets te laten weten, worden de kosten helaas wel doorberekend.
We kunnen nog steeds tot een passende oplossing komen voor je als je contact met ons wilt opnemen.
Team TurboTheorie.nl

kimberly

Vanaf begin goed geholpen alles werd duidelijk uitgelegd en kregen op tijd alle informatie

Wat vond je van onze theorieles?

theorieles sloot erg goed aan op het examen , zeer leerzaam, dankzij turbotheorie geslaagd! bedankt!