Addy

OPLICHTERS

Slecht

Reactie TurboTheorie.nl:

Beste Tom,
wij hebben geprobeerd contact met je te nemen, maar krijgen helaas geen gehoor.
Je hebt een aanmelding gedaan voor een theorieles met examen, hier zijn kosten voor gemaakt....
Beste Tom,
wij hebben geprobeerd contact met je te nemen, maar krijgen helaas geen gehoor.
Bij je aanmelding geef je aan dat je zo snel mogelijk op de eerstvolgende datum ingepland wilt worden.
Wij hebben dit op jouw verzoek netjes geregeld en de kosten voor je gemaakt. Je hebt
ook ruim van tevoren een berichtje gehad hierover. Als je dan afwezig bent zonder iets te laten weten, worden de kosten helaas wel doorberekend.
We kunnen nog steeds tot een passende oplossing komen voor je als je contact met ons wilt opnemen.
Team TurboTheorie.nl

kimberly

Vanaf begin goed geholpen alles werd duidelijk uitgelegd en kregen op tijd alle informatie

Wat vond je van onze theorieles?

theorieles sloot erg goed aan op het examen , zeer leerzaam, dankzij turbotheorie geslaagd! bedankt!

Gunhilde Pas

Super

Wat vond je van onze theorieles?

De opleiders waren echt geweldig, wat een enthousiasme op de vroege ochtend!

Yaela langeveld

Heel goed

Super !

Fien de Ruijter

Erg goed!

Duidelijk

Chayenne siep

Goede communicatie, vriendelijke mensen.

Wat vond je van onze theorieles?

Goede uitleg gekregen ook alle nodige informatie gekegen.

Heidi Bout

Super geregeld!

Wat vond je van onze theorieles?

Heel fijn, wordt duidelijk uitgelegd en goed herhaald steeds. Ook kan je hardop mee antwoorden waardoor alles goed blijft hangen. Tussen door een aantal pauzes dat je even tot rust kan komen is erg... Heel fijn, wordt duidelijk uitgelegd en goed herhaald steeds. Ook kan je hardop mee antwoorden waardoor alles goed blijft hangen. Tussen door een aantal pauzes dat je even tot rust kan komen is erg fijn. Intructeur was ook erg aardig en houdde je goed bij de les.

Ramish

Heel goed

Wat vond je van onze theorieles?

Theorie les was goed. Duidelijk pratende instructeur, vaak de vraag herhaald en Theorie besproken en vaak gevraagd of iedereen het snapte

TurboTheorie

Heb het via internet gevonden en aangemeld. Kreeg via whapp en mail duidelijk alle informatie en als ik vragen had werd ik gied geholpen dus ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Wat vond je van onze theorieles?

De theorieles was goed en duidelijk en de pauzes tussendoor zijn erg fijn waardoor je ff 10 minuten alles kon verwerken en weer door naar het volgende onderdeel kon.

Luca

Mijn ervaring van dit bedrijf waren erg goed

De les zelf was erg leerzaam en het was fijn dat je alles in 1x kunt doen