Je aankoop wordt beschermd

Intensief maar duidelijk

Selma Ettahami

Heel duidelijk en fijn!

Wat vond je van onze theorieles?

Ik heb de theorie les ervaren als een zeer goede update ( ben hier eerder geslaagd). Vragen kon je altijd stellen. En wat ik goed vond was dat je moest beredeneren waarom je die keuze had gemaakt. En de theorie les leraar legde dan uit waarom niet of waarom wel.

Joëlle

Super goede hulp!

Wat vond je van onze theorieles?

Heel handig en en werd goed uitgelegd! De goed oplossing voor een persoon zoals mij

Michael

Zeer prettig, je wordt vaak bericht over de aanstaande les zodat je het niet vergeet.

Wat vond je van onze theorieles?

De les was geweldig, de stof kan soms saai zijn maar de mensen zorgde ervoor dat je je aandacht erbij had, je krijgt echt het gevoel dat iedereen zijn best doet om je te laten slagen

Roy

Prima manier om je theorie te halen

Wat vond je van onze theorieles?

Prima les, wel wat vermoeiend om zoveel info op je af te krijgen maar dat is het ook als jezelf gaat leren. Ik heb zonder te leren en alleen deze cursus te volgen mijn theorie behaald met slechts 1 fout.

Kelsey Scholtes

Ik heb op een maandag meegedaan aan TurboTheorie. Het begon om 7:00 uur en het examen eindigde rond 14:15 uur.

Wat vond je van onze theorieles?

De cursus duurde een paar uur, wat wel lang is, maar ook weer relatief kort als je bedenkt dat alle theorie in deze tijd uitgelegd wordt. Degene die de cursus gaven, zorgden ervoor dat iedereen bij de les bleef door snel, maar duidelijk te praten en steeds te herhalen. Ze maakten ook leuke grapjes die ervoor zorgden dat die stukken theorie ook bleven hangen.
Een paar minuten voor het examen kreeg ik wel stress. Ik wist niet zeker of ik alles wel nog had onthouden, maar op het examen merkte ik dat ik alles nog wel wist, dus was ik ook geslaagd.

Haleh

Wat vond je van onze theorieles?

Docenten hebben alles heel snel en duidelijk uitgelegd. Ali heeft voorrangs regels zo goed uitgelegd dat ik die nooit meer in mijn leven zou vergeten .het was TOP!

Hubert Bisschop

Het zijn aardige mensen die je geen onnodig info mee geven voor de theorie.
( miste wel koffie )

Wat vond je van onze theorieles?

Ze leren je wat je nodig hebt voor je examen en was zxo weer buiten bij het examen zonder problemen geslaagd.

Quincy

Super goed!