Nieka Hessing

Vond het hele aardige mensen en ze zeggen precies wat er in de toets komt! Top ervaring!

Super leuk en leerzaam

Bo

Vriendelijk personeel en goed geregeld vervoer naar het cbr

Wat vond je van onze theorieles?

Goede uitleg en alle theorie kwam aan bod, er werd veel herhaald en er werd voor gezorgd dat je het wist

Teddy

Ervaring erg positief!

Wat vond je van onze theorieles?

De les was leerzaam en goed lesgegeven

Judith

Ik heb een super ervaring met turbo theorie hele aardige mensen

Wat vond je van onze theorieles?

Ik vond het een hele goeie theorieles veel ezelsbruggetjes en alles wordt duidelijk uitgelegd waardoor je alles ook makkelijk onthoud!

Madelief

Ben echt heel tevreden over Turbotheorie. Ben een keer gezakt voor theorie en bij de 2e keer ben ik geslaagd m.b.v. Turbotheorie.

Wat vond je van onze theorieles?

Heel handig zeker een aanrader! Je krijgt veel ezelsbruggetjes mee en sommige vragen komen letterlijk terug in het theorie examen. Er is ook vaak pauze tussendoor wat ook fijn is en ik had een leuke... Heel handig zeker een aanrader! Je krijgt veel ezelsbruggetjes mee en sommige vragen komen letterlijk terug in het theorie examen. Er is ook vaak pauze tussendoor wat ook fijn is en ik had een leuke enthousiaste docent.

Jan Henselmans

Lisa

Super fijn!

Duidelijk en fijn!

Charley

Super

Wat vond je van onze theorieles?

Duidelijk en goed te onthouden voor je examen!

Asmara

Ik had zo weinig vertrouwen in mezelf dat ik het zou halen ,maar dankzij turbo is dat veranderd.Ik ben super blij met turbo,zonder de goede cursus van hun zou ik nu op dit moment niet zo ver... Ik had zo weinig vertrouwen in mezelf dat ik het zou halen ,maar dankzij turbo is dat veranderd.Ik ben super blij met turbo,zonder de goede cursus van hun zou ik nu op dit moment niet zo ver zijn.Dus nu alleen nog het roze pasje.

TOP

Sanne

Zeer leerzaam, ik ben in een keer geslaagd!

Heel Leerzaam