G.J. Grevers

Erg tevreden over de levering en dienstverlening. Ik had zelf iets verkeerd besteld en kreeg direct een mail dat dit wellicht niet goed was. Fijn meegedacht!

Niets

Slofstra

Marc Bakker

Top, ze weten er gelukkig veel van af

Guy Adan

Geen lange ervaring, laatste bestelling juist verwerkt en geleverd

Nee

Bert Bouwknecht

Zeer goeg

Geert Matthys

Ik heb supersnel antwoord op mijn vraag gekregen betreft een wisselstuk die ik nodig had op een armatuur van In-Lite. Ik had net die avond al een bestelling geplaatst en was vergeten te vragen van... Ik heb supersnel antwoord op mijn vraag gekregen betreft een wisselstuk die ik nodig had op een armatuur van In-Lite. Ik had net die avond al een bestelling geplaatst en was vergeten te vragen van het wisselstuk. Na antwoord op mijn vraag heb ik het wisselstuk dan afzonderlijk besteld. Jack was zo vriendelijk om de verzendkosten voor het wisselstuk terug over te maken op mijn rekening. Waarvoor dank! Dus echt een aanrader om bij deze webshop te bestellen.

Eventueel een filmpje van het armatuur die in werking is in een tuin of dergelijke. Ik zou enkele In-Lite EVO Hyde 180 willen aanschaffen maar weet niet precies hoe veel ik er nodig zou hebben op... Eventueel een filmpje van het armatuur die in werking is in een tuin of dergelijke. Ik zou enkele In-Lite EVO Hyde 180 willen aanschaffen maar weet niet precies hoe veel ik er nodig zou hebben op een lengte van 4 meter.
Als je die in de praktijk zou zien branden heb je een beter idee.

Erik Dirksen

Super goede service, duidelijk website en snelle levering

Heemskerk

Henk Schaap

Dit bedrijf levert snel het gewenste artikel

Vrede

De ervaring is prima!