M

Top alleen info wat op de site staat mbt bestellingsduur klopt vaak niet. Vandaar even appen of bellen!

Reactie Buitenbart:

Goedemorgen Muhammet,
Bedankt voor je review!
Goedemorgen Muhammet,
Bedankt voor je review!
Normaliter kloppen de levertijden op de website wel, maar dit seizoen is door de extreme corona-drukte (veel meer mensen pakken te tuin aan ipv dat ze op vakantie gaan), de meeste informatie over levertijden niet juist. Daarom geven we via een pop-up op de website aan, dat het verstandig is om voor het plaatsen van een bestelling even contact met ons op te nemen.
We proberen zoveel mogelijk via app- en mail contact te houden over de levertijd, en zijn erg blij dat je dit kunt waarderen!
Namens ons hele team wensen we je veel plezier met jouw nieuwe tegels!
Jelmer van Buitenbart

Krijgsman

Onze ervaring is prima. We zijn heel vriendelijk geholpen en hebben deskundig advies gekregen.

Fam Poho

Goede service, vriendelijk, conform afspraak

Klompenmaker

Altijd goed

Dijk

Mooie tuin met de producten en advies van Buitenbart

Patricia

Zakelijk en netjes

abg assurantien

Zeer positief , snel en duidelijk

Bert Meijer

Fantastisch bedrijf! Ook deze keer weer fijn geholpen en van prima advies voorzien door Bart. Prijs-kwaliteit verhouding is bij Buitenbart top voor elkaar! Absolute aanrader.