R.joostens

BUITENBART komt zijn afspraken na!
En heeft mijn stenen keurig en op tijd afgeleverd, en op de juiste plek neer gezet, geen probleem voor de chauffeur .
Fijne ervaring voor de eerste...
BUITENBART komt zijn afspraken na!
Fijne ervaring voor de eerste bestelling!

Van der Molen

Top alles correct uitgevoerd

T. Keijl

Duidelijke website. Snelle levering.

felicima

Tegels besteld, binnen 1 week geleverd, prefect ingepakt zonder schade

Van Gaans

Super service en alles netjes volgens de afspraken geleverd!!

Benjamins

Bestelling was een dag telaat maar alles netjes opgelost en de bezorger zeer vriendelijk! Zeker aan te bevelen!

Manon

Mooie tegels. Snel geleverd

Soraya Oemrawsingh

Onze eerste ervaring met Buitenbart, en zeker niet de laatste! Wat een vriendelijk personeel, goede aflevering en producten met kwaliteit. Ik heb meerdere vrienden/kennissen al moeten vertellen waar... Onze eerste ervaring met Buitenbart, en zeker niet de laatste! Wat een vriendelijk personeel, goede aflevering en producten met kwaliteit. Ik heb meerdere vrienden/kennissen al moeten vertellen waar onze spullen vandaan komen! Aanrader!!

Van Elderen

Via de website liep de 2 bestelling vlot met een snelle levering.
Via de website liep de 2 bestelling vlot met een snelle levering.
Bij de eerste bestelling was er twijfel over de levering maar een mailtje gestuurd en werd snel beantwoord met een telefoontje.

Een goede ervaringen met Buitenbart

Schonewille grondverzet