Mortimer

Ik krijg een mail, gericht aan iemand anders, met de vraag op een revieuw over een andere locatie dan waar wij überhaupt wat besteld hebben.

Wij hebben besteld in Emmeloord. Kregen nav...

Beste Mevr. Mortimer,

Bedankt voor uw reactie.

Zowel de orderstatus (levertijd etc.) en de review achteraf is bij ons geautomatiseerd.
Vanaf onze kant hebben we helaas uw e-mailadres niet goed ingevoerd in ons systeem, vandaar dat u niet goed op de hoogte gehouden bent. Wat één verkeerde letter in een e-mailadres al wel niet kan veroorzaken ;-).

Onze oprechte excuses voor het ongemak. We hebben de desbetreffende persoon hier ook op aangesproken, en jullie gegevens in het systeem hebben we aangepast.

We zijn blij dat u erg tevreden bent met de tegels!

Reerink

Goede ontvangst (met koffie) en prettig geholpen .

Middelhof

Wij kregen heel goed advies,na een tweede bezoek tot koop over gegaan,ook via
Buitenbart een hele goede straatmaker bedrijf.Dus wij super tevreden.

Bert

Klantvriendelijkheid, kundig personeel, flexibel en houden zich aan de gemaakte afspraken.

L. Bosman

Maandagavond Buitenbart benaderd voor wat vragen. Deze werden direct beantwoord ondanks dat het al lang buiten kantoortijden viel. Dinsdag ochtend de bestelling gedaan en donderdag ochtend netjes de...

Hettie Schuring

Groot assortiment tegels - Check!
Klantvriendelijkheid - Check!
Meedenken met de klant - Check!
Snelle levering - Check!

Reactie Buitenbart:

"Fijn om te horen dat u tevreden bent over het bezoek bij ons. Bedankt voor uw positieve beoordeling!.

Patrick Wolters

Tijdens bezoek in showtuin Emmeloord goed advies gekregen over de bestrating. Correcte levering en nalevering.

Kelvin

Prima prijs super snelle service en klantvriendelijke

Kocak

Paar maanden geleden hier goedkope tegels gezien en gekocht. Zij zouden het bezorgen en wij gaven aan in het weekend. En ineens werd ik op een woensdag avond gebeld dat hij er stond hij wilde het zo...

Beste Muzaffer,

Hartelijk bedankt voor de review!
Zowel op onze site en in onze winkel hebben we verteld wat de voor- en nadelen van de betreffende tegel zijn.

Kalkuitbloei kan altijd voorkomen en de kans daarop is groter bij een goedkope tegel. Het hoeft niet door de tegel zelf te komen maar kan ook vanuit de ondergrond naar boven trekken. Uiteindelijk zal de kalkuitbloei vanzelf minder worden. Dit is een natuurlijk proces, en dit verdwijnt vanzelf. Meer hierover vindt u op: https://www.buitenbart.nl/kalkuitbloei
Het verdwijnt dus vanzelf, en is een normaal verschijnsel. Dat hebben we ook meerdere keren met u besproken.

Wat het moment van levering betreft:
U heeft op dinsdag rond 10.00u besteld en wilde het materiaal in de zelfde week voor uiterlijk vrijdag 09.00u geleverd hebben!
U beoordeeld onze snelheid van leveren met een 6/10, terwijl we ontzettend snel geleverd hebben.
Normaal is onze levertijd 5-7 werkdagen, maar onze planning en chauffeur hebben hun uiterste best gedaan.

We hadden de transportplanning voor de vrijdag al vol op het moment dat u bestelde en we hebben daarom het materiaal nog op een avond in die week gebracht, zodat uw stratenmaker op tijd over de materialen kon beschikken. De chauffeur heeft speciaal hiervoor ‘s avonds nog gewerkt.

We snappen dat u het liever vrijdagochtend tussen 07.00u en 09.00u had gehad, maar aan de andere kant hopen we wel op begrip vanaf uw kant.
We hebben juist ons uiterste best gedaan om nog u op tijd te kunnen beleveren. (Veel sneller dan de normale levertijd!)

Team Buitenbart

Hanna

Van te voren gebeld over advies hoeveel te bestellen, goed vriendelijk advies gekregen. Mooie stenen en van te voren goed op de hoogte gehouden via de mail waardoor ik precies eist wanneer ze...

Dag Hanna,

Bedankt voor je reactie, erg fijn om te lezen dat alles naar wens is opgelost.

We wensen je veel plezier in je nieuwe tuin.

Hartelijke groet,
Team Buitenbart.