Berry Westerduin

Zeer goed, vriendelijk en klantgericht. Leveren snel en op de afgesproken dag.

B.P. den Hartog

Buitenbart heeft de tegels van onze achterstraat geleverd. Deze tegels waren echter door een produktiefout van de fabriek niet van goede kwaliteit. Na enkele maanden werd dit zichtbaar. Nadat we... Buitenbart heeft de tegels van onze achterstraat geleverd. Deze tegels waren echter door een produktiefout van de fabriek niet van goede kwaliteit. Na enkele maanden werd dit zichtbaar. Nadat we kontakt hebben opgenomen met Buitenbart heeft deze ervoor gezorgd dat onze achterstraat (80 m2) kosteloos is voorzien van nieuwe tegels. Alle lof!!

Renze Meester

Zeer goed, dik tevreden

Jitse Maandag

Vriendelijk en eerlijk

Fam. Postma

Vriendelijk contact. Alles netjes en snel gelegd. Wij zijn super tevreden.

Hans Benedick

Buitenbart heeft de nieuwe stenen geleverd voor onze plaats. We zijn heel fijn geholpen en zeer tevreden. De communicatie verliep goed en de afspraken zijn prima nagekomen.
De bestrating is...
De bestrating is inmiddels uitgevoerd en het resultaat is prachtig!

Mortimer

Ik krijg een mail, gericht aan iemand anders, met de vraag op een revieuw over een andere locatie dan waar wij überhaupt wat besteld hebben.

Wij hebben besteld in Emmeloord. Kregen nav...

Wij hebben besteld in Emmeloord. Kregen nav navragen de opmerking op 1 van aangegeven 2 dagen bezorgd zou worden.
Maar toen stond de vrachtwagen een dag vroeger bij ons met de stenen. Nooit enige mail ontvangen met definitieve bezorgdatum.

En dan nu de revieuw vraag aan iemand anders gericht over een andere vestiging...
Administratief gaat het dus niet goed!

Wel hebben jullie hele mooie tegels voor een hele nette prijs.

Reactie Buitenbart:

Beste Mevr. Mortimer, Bedankt voor uw reactie. Zowel de orderstatus (levertijd etc.) en de review achteraf is bij ons geautomatiseerd. Vanaf onze kant hebben we helaas uw e-mailadres niet... Beste Mevr. Mortimer, Bedankt voor uw reactie. Zowel de orderstatus (levertijd etc.) en de review achteraf is bij ons geautomatiseerd. Vanaf onze kant hebben we helaas uw e-mailadres niet goed ingevoerd in ons systeem, vandaar dat u niet goed op de hoogte gehouden bent. Wat één verkeerde letter in een e-mailadres al wel niet kan veroorzaken ;-). Onze oprechte excuses voor het ongemak. We hebben de desbetreffende persoon hier ook op aangesproken, en jullie gegevens in het systeem hebben we aangepast. We zijn blij dat u erg tevreden bent met de tegels!

Reerink

Goede ontvangst (met koffie) en prettig geholpen .

Middelhof

Wij kregen heel goed advies,na een tweede bezoek tot koop over gegaan,ook via
Buitenbart een hele goede straatmaker bedrijf.Dus wij super tevreden.