Arno van der Ham

Goede service. Had een andere lever datum doorgeven. Maar had de tegels toch eerder nodig en dat kon gelukkig ook. De chauffeur had de tegels heel netjes neergezet. Gewoon top

Hfst

Goede telefonische service en hulp

Radha

Perfect, door drukte was de levering een dag vertraagd maar de communicatie daaromtrent was zeer correct en medewerkers erg vriendelijk.

Sandra Geurts

Goede service en levering

Erik de roos

Dikke prima

Reactie Buitenbart:

Goedemorgen Erik,
Goedemorgen Erik,
Bedankt voor je review! Goed om horen dat je tevreden bent. Graag willen wij onze dienstverlening nog verder verbeteren. Zou jij ons kunnen aangeven hoe wij van jouw 3 sterren review een 5 sterren review kunnen maken?
Hartelijke groet,
Team Buitenbart

Janine

Niet tevreden

Reactie Buitenbart:

Beste Janine,
Beste Janine,
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Helemaal vanwege het feit dat klanttevredenheid hoog bij ons in het vaandel staat. Graag verzoeken wij u om contact met ons op te nemen. Dit kan zowel telefonisch (038 - 333 33 79) als per mail (verkoop@buitenbart.nl). Op deze manier hopen wij uw onvrede weg te kunnen nemen en een positieve indruk achter te kunnen laten van ons bedrijf.
Hartelijke groet,
Team Buitenbart

m. geijtenbeek

Buitenbart heeft mij prima geholpen, levering was niet ok en is buitengewoon goed opgelost

Van de Graaf

Prettig contact en mooie stenen. Reageren vlot bij vragen en komen het netjes afleveren. De stenen moeten nog gelegd worden, dus ik ben benieuwd!