Tuinplant.nl

Tuinplant.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Tuinplant.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2047
2047 beoordelingen
91 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Tuinplant.nl met 8.4/10. Gebaseerd op 2047 ervaringen.

2047 Reviews

Zou u Tuinplant.nl aanbevelen?Ja

Mooie en gezonde planten. uitstekende levering. makkelijk en snel bestellen. kom graag weer.

Mevr Lambers

Ik heb deze prachtige roos voor het eerst via internet besteld. het is prima gegaan. goed aangekomen en dus goed verzorgt! dank u wel daarvoor. zeker een aanrader!!!.

Mevr. Koop

Slecht, .
ten eerste duurde het 3 weken voordat het er was. ten 2de was de kwaliteit van de planten slecht. planten waren erg droog, hortensia's waren een paar lange takken met wat blaadjes, sommige takken dood en afgeknakt..
ten derde wordt gewoon los in een bus geleverd, planten lagen wat door elkaar heen. .
op onze klacht kregen we te horen dat we de hortensia's maar helemaal moesten terug snoeien en dat ze gegarandeerd weer helemaal vol bij groeien..
ik ben benieuwd!.

Onvoldoende (4/10)
Score voor Tuinplant.nl:2/5
Zou u Tuinplant.nl aanbevelen?Nee

Slechte bezorg-ervaring. .
1 dag van tevoren laten weten dat het tussen 9 en 11 bezorgt gaat worden lijkt me voor verbetering vatbaar.

Overtreft onze verwachting.

Goed (8/10)
Score voor Tuinplant.nl:4/5
Zou u Tuinplant.nl aanbevelen?Ja

Levering is goed. website is duidelijk en geeft voldoende informatie.

Rob Rietvelt
Rob Rietvelt

Uitstekend.

Monique Kardol
Monique Kardol
Zou u Tuinplant.nl aanbevelen?Ja

Snelle levering van planten zeer goed verpakt, klantvriendelijk, uitstekende service.

Tuinplant.nl 1 beoordeling

Telefonisch contact gehad en heel vriendelijk geholpen. planten besteld en snel geleverd. planten zagen er mooi uit en tot nu toe (is pas 2 dagen) doen ze het goed! top!.

D verkaik
Goed (8/10)
D verkaik
Score voor Tuinplant.nl:4/5
Zou u Tuinplant.nl aanbevelen?Ja

Goede kwaliteit van de planten.

Bedrijfsinformatie

De tuinplanten webshop van Nederland! Meer dan 15000 soorten tuinplanten, bomen en hagen in alle maten. Topkwaliteit en thuis bezorgd.

Uw order wordt door heel Nederland bezorgd, maar u kunt de planten ook afhalen in ons tuincentrum van 20.000m2 groot.
Adres
Meervelderweg 95