Tuinplant.nl

Tuinplant.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Tuinplant.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2184
91 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Tuinplant.nl met 8.4/10. Gebaseerd op 2184 ervaringen.

R. Croese

Bij tuinplant nunspeet geweest en leiboom en laurier gekocht. perfekt geholpen door evert riphagen evenals eerdere bezoeken aan zijn tuincentrum. genot om daar te zijn, naast uniek veel beplanting heeft evert altijd de koffie klaar, pracht man om deskundig door geholpen te worden. bedankt team van nunspeet.

Rosekam
Uitstekend (10/10)
Rosekam
Score voor Tuinplant.nl:5/5
Zou u Tuinplant.nl aanbevelen?Ja

Snel geleverd en verse planten.

Zeer slecht (2/10)

Reactie Tuinplant.nl:

Beste,
Dit is jammer te horen! Het is echter nu najaar, en dat betekend dat de vaste planten en siergrassen geel beginnen te worden. Dat is normaal van de tijd van het jaar. In de winter zullen de vaste planten zelfs bruin worden! Dit is de natuur en dat hoort erbij. Maar in het voorjaar zullen de planten groen uitlopen!

Score voor Tuinplant.nl:1/5
Zou u Tuinplant.nl aanbevelen?Nee

Teveel geel en uitgedroogd blad in de planten.

JGH Ewals
Matig (5/10)
JGH Ewals

Reactie Tuinplant.nl:

Beste Ewals,
Het kan inderdaad wel eens voorkomen dat er een takje afbreekt tijdens het transport. Gelukkig moeten de bomen toch gedeeltelijk terug gesnoeid worden in de winter, waardoor het niet meer te zien is. Mocht de tak in het voorjaar toch niet aanslaan, dan kunt u altijd bij ons terug komen!
Groeten van Tuinplant.nl team

Score voor Tuinplant.nl:2.5/5

Een minpunt, .
bij het planten van de boom bleken er meerdere takjes gedeeltelijk afgebroken te zijn..
deze zijn waarschijnlijk tijdens het vervoer in de bus afgebroken, als dit geen gevolgen heeft voor de verdere groei heb ik er geen moeite mee. volgend jaar na de uitschieters zou ik een eventuele beoordeling kunnen geven..
snelle levering op tijd.

Almen

We hebben een goed beplantingsplan laten maken en de planten en bomen zijn keurig gebracht en zelfs op de plaats neer gezet. goede service en een hoog gewaardeerd bedrijf.

Paul van Veen
Uitstekend (10/10)
Paul van Veen
Score voor Tuinplant.nl:5/5
Zou u Tuinplant.nl aanbevelen?Ja

Zeer goed. goede kwaliteit.

Wilco
Wilco
Zou u Tuinplant.nl aanbevelen?Ja

Duidelijke informatie op de website en makkelijk af te halen (we wonen in nunspeet)...

Zou u Tuinplant.nl aanbevelen?Ja

Prima geholpen en netjes teruggebeld en geadviseerde.

Goede service.
goede en duidelijk communicatie..
de kwaliteit van de producten is goed.

Zou u Tuinplant.nl aanbevelen?Ja

Wij hebben 3 leibomen besteld. ze waren van goede kwaliteit en zijn geleverd en geplaatst binnen 5 dagen na bestelling !.

Bedrijfsinformatie

De tuinplanten webshop van Nederland! Meer dan 15000 soorten tuinplanten, bomen en hagen in alle maten. Topkwaliteit en thuis bezorgd.

Uw order wordt door heel Nederland bezorgd, maar u kunt de planten ook afhalen in ons tuincentrum van 20.000m2 groot.
Adres
Meervelderweg 95