Tuinplant.nl

Tuinplant.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Tuinplant.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2136
91 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Tuinplant.nl met 8.4/10. Gebaseerd op 2136 ervaringen.

Uitstekend (10/10)

Reactie Tuinplant.nl:

Beste klant, bedankt voor uw feedback. We denken graag met u mee, zodat u de tuin heeft die u wilt. Veel tuinplezier gewenst! Mvg Tuinplant team

Score voor Tuinplant.nl:5/5
Zou u Tuinplant.nl aanbevelen?Ja

Uitstekende informatie op de site over de planten. ook over snoeien. zeer handzaam..
snelle bezorging in stevige doos; goed verpakt..
heel prettig dat ik een mail kreeg over een plant die niet in de juiste hoogte leverbaar was + het aanbod dat ik een deel van het bedrag terug zou krijgen..

Uitstekend (10/10)

Bedankt voor uw feedback. We denken graag met u mee! Mvg Tuinplant team

Score voor Tuinplant.nl:5/5
Zou u Tuinplant.nl aanbevelen?Ja

Goede en snelle levering, denken goed mee en goede kwaliteit.

Onacceptabel (1/10)

Reactie Tuinplant.nl:

Beste klant, we hebben elkaar inmiddels gesproken. Een en ander is langs elkaar gegaan, waardoor uw klacht nog niet was afgehandeld en u uw geld nog niet retour had gehad. Dat is inmiddels geregeld en we zijn er alsnog goed uitgekomen. U bent een echte tuinliefhebber en we wensen u nog veel tuinplezier! Mvg, Tuinplant team

Score voor Tuinplant.nl:0.5/5
Zou u Tuinplant.nl aanbevelen?Nee

Wat een bedrijf ,nooit en nooit meer .!!! ik ben mijn geld kwijt ,en de planten die ik heb besteld ook niet ..
het meest klant onvriendelijke bedrijf wat ik ooit heb meegemaakt!!!!!!.

Bert Lankman
Zeer goed (9/10)
Bert Lankman

Reactie Tuinplant.nl:

Wat leuk dat u feedback geeft over onze vestiging in Nunspeet! We hebben er hard aan gewerkt de winkel zo compleet mogelijk te maken. We zien u graag weer! Veel tuinplezier, mvg Tuinplant team

Score voor Tuinplant.nl:4.5/5
Zou u Tuinplant.nl aanbevelen?Ja

Wij zijn nu een aantal keren bij tuinplant in nunspeet geweest, wat ons opviel was dat op een vriendelijke en deskundige manier geholpen worden. wat een keus aan planten, bomen en heesters echt overweldigend.

Prima (7/10)

Reactie Tuinplant.nl:

Waarschijnlijk komt het wel goed met de planten. Mochten de plantjes toch niet aanslaan, neem dan vooral contact met ons op, dan zoeken we samen naar een gepaste oplossing. Mvg Tuinplant team

Score voor Tuinplant.nl:3.5/5
Zou u Tuinplant.nl aanbevelen?Ja

Qua bestelling prima, maar bij aflevering was een van de drie plantjes geknakt door de wind en een tweede zag er geheel verdord uit. planten stonden droog. probeer er leven in te blazen.

Kers
Zeer slecht (2/10)
Kers

Reactie Tuinplant.nl:

I.v.m. de vakantietijd en komen en gaan van collega's, is uw klacht tussen wal en schip belandt. Dat had niet mogen gebeuren. Inmiddels hebben we u gebeld en excuses aangeboden én krijgt u zsm een nieuwe boom. Mvg Tuinplant team

Score voor Tuinplant.nl:1/5
Zou u Tuinplant.nl aanbevelen?Nee

De medewerksters (meerdere) hebben mij zeer vriendelijk te woord gestaan. echter de levering van de bestelde boom deugt van geen kant..
boom van 10-12cm stamomtrek besteld, geleverd 9 cm. nadrukkelijk een grootbladige variant bestel, geleverd klein blad. ook is de boom zwaar aangetast door meeldauw, kortom; zieke boom. klacht gestuurd (telefonisch én via mail) .

WBH
Goed (8/10)
WBH

Reactie Tuinplant.nl:

We wensen u veel plezier van de boompjes!

Score voor Tuinplant.nl:4/5
Zou u Tuinplant.nl aanbevelen?Ja

Onze 3 boompjes zien er keurig uit. we zijn er heel blij mee. nette bezorgjng.

Marijke Jansen

Grote keus op de webside, goede en snelle afhandeling na aankoop, produkt in goede en stevige verpakking in uitstekende staat aangekomen ; tuinplant.nl is absoluut aan te bevelen!.

jan
Zeer goed (9/10)
jan

Reactie Tuinplant.nl:

Bedankt voor uw feedback!

Score voor Tuinplant.nl:4.5/5

Goede kwaliteit.

Joris munster
Goed (8/10)
Joris munster

Reactie Tuinplant.nl:

Fijn te horen dat u tevreden bent over de snelle service. We wensen u veel tuinplezier!

Score voor Tuinplant.nl:4/5
Zou u Tuinplant.nl aanbevelen?Ja

Goede snelle service, hoop dat de kwaliteit ook goed is van de planten maar dat weten we pas na een aantal jaar.

Bedrijfsinformatie

De tuinplanten webshop van Nederland! Meer dan 15000 soorten tuinplanten, bomen en hagen in alle maten. Topkwaliteit en thuis bezorgd.

Uw order wordt door heel Nederland bezorgd, maar u kunt de planten ook afhalen in ons tuincentrum van 20.000m2 groot.
Adres
Meervelderweg 95