Tuinkussenwinkel.nl

Tuinkussenwinkel.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Tuinkussenwinkel.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1082
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Tuinkussenwinkel.nl met 9.2/10. Gebaseerd op 1082 ervaringen.

Gijs

Op www.kerstbomenwinkel.nl terecht gekomen nadat ik afgelopen zomer via www.kopu.nl al nieuwe tuinkussens heb gekocht. de kwaliteit daarvan beviel mij uitermate goed. de kerstboom is eveneens een aanrader. normaal gesproken moet je dat ding helemaal zelf modelleren; deze 'easy set-up' hoefde je bijna alleen maar op z'n kop te houden en de boom ziet er daardoor gelijk natuurlijk uit !.

Uitstekend (10/10)
Score voor Kopu Shops:5/5

Na.

An De Wilde

Ik heb bestelling geplaatst op 11 december. op 22 december nog altijd niets ontvangen. ik kan vanuit belgië het telefoonnummer niet bellen en men reageert niet op een mailtje.

Alex
Uitstekend (10/10)
Alex

Geweldige service

Score voor Tuinkussenwinkel.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prachtige mooie tuinkussens gekocht, in 1 kussen zat een weeffout, foto gemaild en de volgende dag al een nieuwe hoes in huis. wat een top service!!!.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Kussen besteld. was beschadigd. op een zeer correcte manier is de klacht behandeld en opgelost.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer positieve ervaring, vriendelijke serviceverlening.

Prima!.

Score voor Kopu Shops:4.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snel, correct en vriendelijk.

Tuinkussenwinkel.nl 1 beoordeling

Via google op jullie site gekomen. bij bestellen bleek later dat 1 van de hoezen niet beschikbaar was en kreeg hierover een keurige mail. daarna heel goed geholpen via mailcontact en mooie hoezen besteld. bij een volgende bestelling zal ik deze zeker weer via jullie site doen.

Score voor Tuinkussenwinkel.nl:5.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prettige website, prettig geprijsd en snelle levering.

Bedrijfsinformatie

Tuinkussenwinkel.nl staat voor je klaar met de grootste collectie tuinkussens die je online kunt vinden. Met de goede service die je van ons gewend bent.
Adres
Lekdijk 1