Marga

Snel antwoord op vragen

Prima!

Snelle service

Telefonische communicatie tussen order kan beter!
Gebeld dat we de bestelling op kwamen halen, bij afhalen bleek de order al in de auto te liggen!

L.Swaerdens

Heel prettig

Mooie producten

Alles is correct verlopen; ik ben zeer tevreden.

Bert-Jan Lageman

Prima!

Snelheid van afhandeling.

Iets duidelijkere foto's.

C.Sander- groot

Aardige bezorger

Geen terugkoppeling ontvangen in 1e instantie van de bestelling

Y.Ragas

Goede snelle service, mooie kwaliteit geleverd.
Top!

Evt was label?

A.Eckhart52

Snelle levering naar het buitenland, was echt goed. Mooie kwaliteit kussens ontvangen, alleen is het kiezen van de juiste kleur via Internet moeilijk. Ik zocht een donkere kleur rood en dat is... Snelle levering naar het buitenland, was echt goed. Mooie kwaliteit kussens ontvangen, alleen is het kiezen van de juiste kleur via Internet moeilijk. Ik zocht een donkere kleur rood en dat is moeilijk te zien. Weet wel dat er stalen besteld kunnen worden, maar dat duurt dan lang. Is een kleurenwaaier of pantone nummer een idee? Misschien zijn jullie namen voor kleuren ook niet erg gemakkelijk. Bijvoorbeeld Havanna rood...zegt mij niets. Dan is een kleurnaam als baksteenrood of iets dergelijks begrijpelijker. Zie dit als opbouwende kritiek, wij zijn erg blij met de kussens die we gekocht hebben. met vriendelijke groet, A.Eckhart

zie hierboven

H. Baert

Uitstekend

kortom alles goed zeer snelle service

nog niet, het was de eerste keer dat ik er gebruik van maakte, maar zeker voor herhaling vatbaar.