kuiken

nee

nee

Makkelijke manier van bestellen en snelle levering

alles was netjes verpakt

Zeer snelle levering en TOP klantenservice!

Duidelijk in alles

Levering duurde iets langer dan vermeld stond, daar ben ik niet over geïnformeerd, maar heb daar zelf contact over gemaakt, en kreeg toen wel snelle reactie terug

Kussen voldoet geheel aan verwachting en omschrijving.

Wij zijn zeer tevreden over de levering en de site waar wij besteld hebben. Duidelijk overzichtelijk en goed werkend. Levering is prima.

De levering is prima gegaan. Snel en goed verpakt alles dik in orde. Site is goed toegankelijk en bestelling en betaling ging zonder problemen.

Het is wel jammer, dat de kwaliteit op de site altijd toch minder goed vast te stellen is.
Ik heb de kussens nu met dit mooie weer, voor het eerst gebruikt en ze vertonen nu na een paar maal gebruiken al pluisjes. Dit zegt iets over de kwaliteit van het stof. Deze is waarschijnlijk niet zo sterk. Dit is dan ook de reden dat ik een dergelijk artikel niet meer via de webshop zal bestellen. Ik heb dit uiteraard gezien toen ze binnenkwamen, maar dan denk je nog misschien valt het mee. Terugsturen vinden wij nog altijd een hele klus. Vooral van zo'n groot artikel. Direkte tips hiervoor heb ik niet, maar dat is wel onze ervaring. Vandaar geen bestelling meer via internet.

Fam. Van Weert

Prima! Snelle en correcte levering.

J Klein

Het bestelde ligkussen werd snel geleverd. De prijs en de service zijn prima.

Het informeren of de aankoop naar wens was kwam prettig opij over. Duidelijk belangstelling in de klant.

P. Fritz

Prima contact, website is duidelijk en levering snel en probleemloos. Via mails steeds op de hoogte gehouden van aflevering.

Klantvriendelijkheid en snelle levering.

bianca

Snelle,Goede,Service toppie!!