Wil van Buijtene

Kussens 2 weken geleden besteld. Ik heb kussens op maat laten maken. De kussens werden precies 2 weken later afgeleverd. De kussens zien e mooi uit. Hier zullen we nog jarenlang plezier van hebben!... Kussens 2 weken geleden besteld. Ik heb kussens op maat laten maken. De kussens werden precies 2 weken later afgeleverd. De kussens zien e mooi uit. Hier zullen we nog jarenlang plezier van hebben! Prima service
Wil

Netjes gemaakt en keurig op tijd geleverd.

Meer info over wanneer de kussens geleverd
Bestelling kwam als een verrassing. Ik wilde net gaan bellen wanneer de kussens geleverd zouden worden

Loek Peperkoorn

Makkelijk en prettig besteld en prima kwaliteit.

Goede en duidelijke informatie op internet, makkelijk te bestellen en snelle levering.

Geen op- of aanmerkingen dus geen verbetertips.

Lunch Inn

Snelle service!!

Direct leveren is jullie sterkekant!!

Ik heb een klacht betreft het materiaal? kan ik daar ook voor bij u terecht? Ik heb vorig jaar 2 hartman parasols dezelfde als die ik nu heb bestel, nu heb ik een mooi op kleur parasol terwijl die... Ik heb een klacht betreft het materiaal? kan ik daar ook voor bij u terecht? Ik heb vorig jaar 2 hartman parasols dezelfde als die ik nu heb bestel, nu heb ik een mooi op kleur parasol terwijl die van vorig jaar helemaal verkleur zijn? Niet echt een mooi gezicht. Eigenlijk wil ik een klacht indienen bij Hartmann want ik heb voornemens om er nog 2 bij te kopen daar mijn terras is vergroot! In afwachting op uw reactie verblik ik met vriendelijke groet. Yvonne de Koning Lunch Inn Zundert

Prima, snelle levering

Goed!,

Voor de eerste keer besteld en voor herhaling vatbaar!

Zeer snel geleverd en mooie kwaliteit

Zeer tevreden,goede kwaliteit van kussens

Snelle reactie

Ik zou het niet kunnen zeggen,volgens mij ik niet ervaring om verbeter puntten aan te geven

Zeer snel en correct

assortiment en snelheid.

Alles goed verlopen en de kussen zijn mooi en stevig. algemeen heel tevredem

Kussen voor tuinbank besteld. Werd snel geleverd. Goede kwaliteit, zit lekker, mooie kleur.

Kwalitatief goed product. Gewoon alles goed eigenlijk. Heel tevreden.

Nee.