T.Smit

Door aanraden van een persoon werd ik verwezen naar uw site, zodoende ben ik bij uw bedrijf terecht gekomen.
De site bekeken en daarna telefonisch contact gehad met een medewerkster en werd...

Zeker, het telefonische onderhoud en daardoor goede aanwijzingen verkregen en zodoende een goede bestelling kunnen doen. De verzending is onder rembours gegaan en dit ging ook uitstekend. De kussen waren keurig ingepakt en zag er erg verzorgd uit. We hebben ze nog niet uitgepakt omdat het weer het nog niet toe laat.

Kussens op maat zijn vrij eenvoudig te bestellen.

Mooie kussen precies op maat gemaakt.

N.v.t

Corine

Kussenovertrekken besteld. Mooie stof en leuk dessin. Mooi op maat gemaakt. Nette afwerking. Enige minpunt de wachttijd van 2 weken

Keurige afwerking. Goede productinformatie. Goede site

De kussens die we besteld hebben, kwamen binnen de afgesproken tijd. Het ging om 14 kussens in verschillende maten, en ze waren allemaal goed. Stof was ook prima.

Snel toesturen stofstalen, levering bestelling binnen afgesproken termijn. Heel nette afwerking.

Anja

Zitkussens gekocht voor een steigerhouten bank. Precies op maat, mooie kleur, fijne stof en snelle levering per post

Goed advies, mooi afgewerkt en snelle levering. Top!

Mooie stoffen en goede afwerking.
En ruim binnen de tijd(10 werkdagen) geleverd.

Goede kwaliteit kussens

We hebben nieuwe kussen in onze tuinstoelen besteld! Met de instructies op de sites was het goed te doen! We zijn er blij mee!

Site werkt prima
Goede levertijd
Mooie kwaliteit

Diana

Zeer goede ervaring. De zitkussens voor onze loungeset werden keurig verpakt afgeleverd. Zeer mooie en goede zit kwaliteit en mooi afwerkt. Ik had gekozen voor de beste zitkwaliteit. Mocht ik...

Snelle levering. Goede kwaliteit. Duidelijke website met veel keuze.

Piet Dijstra

Behulpzaam en goed