Wendy Lamper

Prima snelle reactie via de mail!

Klantvriendelijk

1 order voor 1 set tuinkussens bestaand uit3 3 grote zitkussens en 5 rugkussens

Stofstaal vooraf heel fijn, makkelijke website, simpel bestellen

U.Lobbrecht

Positief,behulpzaam want werd nagebeld over de maten,die kosteloos konden worden aangepast

Proactief in communicatie en gemak van de website.

T.Smit

Door aanraden van een persoon werd ik verwezen naar uw site, zodoende ben ik bij uw bedrijf terecht gekomen.
De site bekeken en daarna telefonisch contact gehad met een medewerkster en werd...

Zeker, het telefonische onderhoud en daardoor goede aanwijzingen verkregen en zodoende een goede bestelling kunnen doen. De verzending is onder rembours gegaan en dit ging ook uitstekend. De kussen waren keurig ingepakt en zag er erg verzorgd uit. We hebben ze nog niet uitgepakt omdat het weer het nog niet toe laat.

Kussens op maat zijn vrij eenvoudig te bestellen.

Mooie kussen precies op maat gemaakt.

N.v.t

Corine

Kussenovertrekken besteld. Mooie stof en leuk dessin. Mooi op maat gemaakt. Nette afwerking. Enige minpunt de wachttijd van 2 weken

Keurige afwerking. Goede productinformatie. Goede site

De kussens die we besteld hebben, kwamen binnen de afgesproken tijd. Het ging om 14 kussens in verschillende maten, en ze waren allemaal goed. Stof was ook prima.

Snel toesturen stofstalen, levering bestelling binnen afgesproken termijn. Heel nette afwerking.

Anja

Zitkussens gekocht voor een steigerhouten bank. Precies op maat, mooie kleur, fijne stof en snelle levering per post

Goed advies, mooi afgewerkt en snelle levering. Top!

Mooie stoffen en goede afwerking.
En ruim binnen de tijd(10 werkdagen) geleverd.

Goede kwaliteit kussens