Henriëtte

Super. Dit was al het tweede set tuinkussens die ik hier bestelde. Kussens zijn goed, netjes gemaakt van een zeer goede kwaliteit. Vrijdag besteld, dinsdag al in huis.

Kwaliteit

Prima kwaliteit
Kort levertijd gerealiseed

Zie hierboven

Helene

Wij waren op zoek naar op maat gemaakte kussens voor onze eigen gemaakte tuinbank. Door rondvragen en Google zijn we bij jullie uitgekomen. Goede de site door geplozen en stalen aangevraagd. Deze...

Mooie stelen geleverd, op basis waarvan wij onze keuze hebben kunnen maken en uiteraard de snelle levering.
De de site is helder en overzichtelijk.

Super bedrijf en denkt mee

Super kwaliteit

Frank H

Nu alweer paar jaar kussens van tuinkussen.nl in gebruik, en de kwaliteit van zowel de stof als het zit comfort is nog steeds zo goed als toen wij deze kochten.
Aan de kwaliteit merk je dat...

Zeer ruime keuze in hoge kwaliteit stoffen en vullingen

Snelle service

mijn oorspronkelijk bestelde kussen was te dik (12 cm fout ingeschat van mij) en ze deden onmiddellijk een mooi voorstel om een nieuw kussen van 6 cm dik te hermaken aan een interessantere prijs.

Tessa Schreuder

Prima!

snel en goed

José

Klantvriendelijk, prijs/kwaliteit in balans.
Snelle levering.

Dat ze rekening houden met je opmerkingen die je plaatst.

Landgoed wolfhagen

Ik werd verrast door een telefoontje met de vraag of de bestelling wel oké was . En wel waarom , toen kwam ik er achter dat haar uitleg en verandering helemaal top was ,ook de kleur aanpassing .

Het meedenken

Frank uit Heiloo

Prima service, uiterst vriendelijke behandeling, tot twee keer toe zonder problemen verschillende stalen besteld.
Snelle levering.

De vriendelijke manier van behandeling en het meedenken van de medewerker aan de telefoon is zeer prettig.