John Mann

Snel en volgens afspraak geleverd.

katy seam

De service loopt perfect , maar ik heb wel spijt online gekocht te hebben. had een ander product verwacht. ik ga nog het liefst naar de winkel dan kan je direct beslissen of het is wat men zoekt. de... De service loopt perfect , maar ik heb wel spijt online gekocht te hebben. had een ander product verwacht. ik ga nog het liefst naar de winkel dan kan je direct beslissen of het is wat men zoekt. de egelhuisjes hebben geen bodem en ook gaat het dakje niet open. en terug sturen daar begin ik niet aan.

Annemiek Nouws

Spullen netjes geleverd

Ton Voorde

Wij hebben een beschadigd pakket pireco grasinsecten korrels ontvangen. De hoeveelheid verdwenen korrels was echter beperkt. Maar heb het probleem wel bij Tuinier Winkel gemeld. Hun niet door mij... Wij hebben een beschadigd pakket pireco grasinsecten korrels ontvangen. De hoeveelheid verdwenen korrels was echter beperkt. Maar heb het probleem wel bij Tuinier Winkel gemeld. Hun niet door mij verwachte reactie was zeer positief. Ze stuurden mij per omgaande een pakket met 5 kg korrels. Ik vind dit een zodanig fantastische reactie dat ik Tuinier winkel bij dezen aanbeveel bij eenieder die bij hun iets wil bestellen.
Groet Ton ten Voorde

Wiel Claessens

Prima, wat ik wilde hebben is correct en snel geleverd. ( bedankt.! )

j.j. Creemers

Alle aflever stappen conform gegeven informatie; proficiat

Wil

Spullen netjes verpakt en op tijd geleverd.

Marianne Dorst-Zuidema

Uitgebreide keuze aan produkten voor de ferfente tuinnierder