Reviews

8.9 / 10
409 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
8.8/10
Info over verloop order
8.8/10
Snelheid levering
8.8/10
Bestelgemak
9/10
Klantvriendelijkheid
9.2/10
Informatie op de website
8.6/10
After sales
8.4/10

409 Reviews

geke van haaren

10/10

Super alles in goede orde en volgens afspraak ontvangen!

Verbeterpunten of tips

Geen alles wat ik ontving was keurig in orde!


P.Willink

10/10

Heb nieuw geschaafd steigerhout gekocht, planken waren mooi recht makkelijk te verwerken. Mijn ervaring is dat er goede service was en bovenal vriendelijk. De medewerkers konden mij goed informeren... Heb nieuw geschaafd steigerhout gekocht, planken waren mooi recht makkelijk te verwerken. Mijn ervaring is dat er goede service was en bovenal vriendelijk. De medewerkers konden mij goed informeren over het hout en wat passend is voor mijn project. Ik zou er zeker naartoe teruggaan.

Verbeterpunten of tips

Geen

Reactie Hout Vandaag:

Beste Mevr. W.
Dank voor uw positieve reactie en graag toe ziens bij Houtvandaag.nl !


M. Linneweverd

10/10

Helemaal top !

Verbeterpunten of tips

Geen


Peter

6/10

Veel hout besteld, helaas kreeg ik andere maten dan ik had besteld. Ik ben hierover niet geïnformeerd. Dan ook nog hout van slechte kwaliteit dus de bestelling terug laten halen. Helaas zit ik nog... Veel hout besteld, helaas kreeg ik andere maten dan ik had besteld. Ik ben hierover niet geïnformeerd. Dan ook nog hout van slechte kwaliteit dus de bestelling terug laten halen. Helaas zit ik nog steeds op een (klein) bedrag te wachten. Email wordt niet beantwoord, ik vind dit een kwalijke zaak.

Verbeterpunten of tips

Communicatie in het algemeen

Reactie Hout Vandaag:

Beste heer B,
De drukte heeft ons allemaal overvallen. De beschikbaarheid van sommige producten is momenteel erg slecht. U heeft aangegeven niet tevreden te zijn met onze levering en wij hebben...
Beste heer B,
De drukte heeft ons allemaal overvallen. De beschikbaarheid van sommige producten is momenteel erg slecht. U heeft aangegeven niet tevreden te zijn met onze levering en wij hebben het hout bij u opgehaald.
U had nog een kleine nabestelling gedaan en dit bedragje was inderdaad niet gecrediteerd, mijn excuses daarvoor.
U gaf aan dat u niet tevreden bent over de kwaliteit en dat mag uiteraard. Echter zijn krimpschuren een normaal verschijnsel in hout, zeker in een droge periode.
Nogmaals mijn excuses dat uw bestelling niet vlekkeloos is verlopen en wij hopen u desondanks toch nog een keer terug te zien bij Houtvandaag.nl


Paulien

6/10

Prima en snelle levering. Helaas slechte kwaliteit hout. Een groot deel van de planken (rabatdelen) zijn aan het scheuren en trekken krom. Al meerdere keren een mail gestuurd naar wacht nog steeds... Prima en snelle levering. Helaas slechte kwaliteit hout. Een groot deel van de planken (rabatdelen) zijn aan het scheuren en trekken krom. Al meerdere keren een mail gestuurd naar wacht nog steeds op reactie.

Verbeterpunten of tips

Sneller reageren op mail/app.


Glenn simons

10/10

Prima bedrijf , vaklui , behulpzaam en vriendelijke medewerkers

Verbeterpunten of tips

Geen


Ed van Arkel

10/10

Overzichtelijke website en waar je met gemak kan bestellen en afrekenen.

Verbeterpunten of tips

Geen


Anoniem

8/10

Hout bestellen

Verbeterpunten of tips

Info@detuinconcurrent.nl gaf storing. Mail kwam niet aan.


Anoniem

8/10

Goed

Verbeterpunten of tips

Geen


Ed

10/10

Uitstekende service en kwaliteit

Verbeterpunten of tips

Geen