Reviews

8.5 / 10
453 beoordelingen
Schrijf beoordeling

95% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

453 Reviews

barbara de vries

9/10

Toen de website even niet goed werkte werd het na 1 telefoontje gelijk opgelost.

Sterke punten

Aardig, oplossingsgericht.


B.Beekman

10/10

Snel en netjes volgens afspraak

Sterke punten

communicatief erg goed als er bijzonderheden zijn met je order


Maison Natura - klussen en wonen

10/10

Ruime sortering tuinhout van goede kwaliteit. Makkelijk te bestellen en contact met de medewerkers is goed!

Sterke punten

Goede kwaliteit voor een prima prijs! Duidelijke website.


Fam. Esveld

10/10

Goede service, op een prettige manier ook telefonisch geholpen!

Sterke punten

Post ging bij het postbedrijf mis, maar werden door tuinhoutdiscount super netjes geholpen en alsnog ons pakket binnen gekregen! Goede service en bestelling juist geleverd!


Ronald

10/10

Aantal weken geleden Zweeds rabat delen besteld inclusief bijbehorende olie. Blik olie is tijdens het transport beschadigd. Meteen gemeld en de andere dag een nieuw blik ontvangen. Dat noem ik... Aantal weken geleden Zweeds rabat delen besteld inclusief bijbehorende olie. Blik olie is tijdens het transport beschadigd. Meteen gemeld en de andere dag een nieuw blik ontvangen. Dat noem ik service met een grote S!

De dag voor onze bestelling transport gereed werd gemaakt hebben wij nog een aantal planken extra besteld. Ook dit werd meteen geregeld.

Transporteur bezorgde, ondanks lastige bereikbaarheid van onze boerderij, perfect af!

Een aanbeveling van dit bedrijf zeker waard

Sterke punten

Flexibel!


Veck Hoveniers

1/10

Wat een slecht bedrijf! Schuttingschermen besteld, ontvangen en gemonteerd, waar een fabrieksfout in zit. Wij hebben meerdere malen contact gehad en thd uitgenodigd om te komen kijken naar het... Wat een slecht bedrijf! Schuttingschermen besteld, ontvangen en gemonteerd, waar een fabrieksfout in zit. Wij hebben meerdere malen contact gehad en thd uitgenodigd om te komen kijken naar het probleem! Maar ze doen geen enkele moeite en komen niet eens bij het probleem kijken.
Erg triest dat je als verkopende partij zulke slechte service en producten levert!

Sterke punten

Geen!!!

Reactie Tuinhout Discount:

Goedemorgen,
Allereerst vervelend om te horen dat u dit zo heeft ervaren.
Wij hebben zojuist even in ons systeem gekeken en zien dat hier inderdaad al een lange historie aan communicatie is....
Goedemorgen,
Allereerst vervelend om te horen dat u dit zo heeft ervaren.
Wij hebben zojuist even in ons systeem gekeken en zien dat hier inderdaad al een lange historie aan communicatie is. Feit blijft echter wel dat u zelf de tuinschermen heeft aangepast (opgevuld) tegen het advies van zowel ons, als de leverancier Woodvision/Hillhout, in. Hierover is meermalen duidelijk gecommuniceerd dat dit niet de bedoeling is. Door het opvullen van de frames is het hier dus fout gegaan. Hout krimpt en zet uit. Wanneer u na een periode van krimp het frame opvult en het hout zet vervolgens uit dan gaat het fout. Dit hebben wij ook meerdere keren naar u gecommuniceerd na het ontvangen van uw e-mailtjes en brieven.
Nogmaals, wij vinden het erg jammer dat u de producten zo ervaart. Wanneer dit een fabrieksfout zou zijn geweest dan hadden wij dit met alle liefde voor u willen oplossen. Echter is dit geen fabrieksfout, maar een montagefout. Wij kunnen hierin dan ook geen schuld nemen.
Wij wensen u een fijne dag!
Met vriendelijke groet,
Team Tuinhoutdiscount.nl


Bert

10/10

Prima service en goed materiaal.

Sterke punten

Goede service van de chauffeur en behulpzaam.


Willem Elgershuizen

9/10

Goed

Sterke punten

Prima uitvoering door fabian guldemond tuinen


Jolanda

1/10

Zeer slechte communicatie

Sterke punten

geen een!

Reactie Tuinhout Discount:

Goedemorgen,
Allereerst vervelend dat u een dergelijke ervaring heeft met onze producten. Graag zouden wij met u in contact komen om eens te kijken wat er precies aan de hand is. Onder het door...
Goedemorgen,
Allereerst vervelend dat u een dergelijke ervaring heeft met onze producten. Graag zouden wij met u in contact komen om eens te kijken wat er precies aan de hand is. Onder het door u ingevoerde e-mailadres kunnen wij op dit moment namelijk niets vinden in ons systeem. Wij horen graag van u!
Met vriendelijke groet,
Team Tuinhoutdiscount.nl


E. Thissen

10/10

Bestelling vandaag netjes afgeleverd.

Sterke punten

Goede service, duidelijke communicatie.