L j m v d Hoeven

Ziet er goed uit en het was netjes afgeleverd

van Gorkum

Zeer nette levering, met vriendelijke bezorger!! deed moeite om alles netjes op zijn plek te krijgen.

Frank van den hoogen

Zeer klantvriendelijk. Leuk personeel en goede prijzen

Goed product en erg klantvriendelijk. Alleen al te denken aan dat er een jonge dame vanuit kantoor langs mij heen liep en heel vriendelijk “hoi” zei. Geloof het of niet, maar ben bin bedrijven... Goed product en erg klantvriendelijk. Alleen al te denken aan dat er een jonge dame vanuit kantoor langs mij heen liep en heel vriendelijk “hoi” zei. Geloof het of niet, maar ben bin bedrijven geweest waar “mensen van kantoor” arrogant zijn en nog geen goedendag vanaf kan. Dus zeker een flinke pluspunt voor de jonge dame die langs liep (als je voor de balie staat zit zij links achterin, geloof ik ;) ), maar ook een pluspunt voor de meneer die mij vriendelijk geholpen heeft en mijn vragen erg goed en duidelijk heeft kunnen beantwoorden en dingen uitleggen

Kan nog niets bedenken op dit moment

Richard Van Bekkum

Prima geholpen. Klantvriendelijk geholpen aan de balie . Heftruukchaufeur heeft prima assistentie verleent .

Hans van der Wal

Duidelijke site.
Goede afspraak over de levering.
Nette chauffeur die de levering samen nog naloopt.
Prima kwaliteit van geleverde bestelling

Duidelijke afspraak over leverprocedure.

Geleverde bestelling van prima kwaliteit

Voor mij geen verbeterpunten

PSO

Naar volle tevredenheid afgehandeld.
Materiaal royaal aan de maat!

Kurt

Heel snelle levering
Materiaal is top

Mooi verpakt

Ron

Ervaring is goed.

Colette Rutjes

Fout geleverd en beschadigd geleverd. Prima opgelost, althans de bevestiging is binnen dat het wordt nagezonden. Betreft 3 zaken.

Service

in 1 x correct en heel leveren is natuurlijk het beste, maar ik kan me voorstellen dat dit niet altijd lukt. Deel bestelling daardoor te laat.

Joep Brunsveld

Prima, duidelijke communicatie over de levering

Terrein is makkelijk op en af te rijden met aanhanger

Het afhalen kan efficienter. Er waren diverse klanten vóór mij die jullie van goed advies hebben voorzien. Goed dat jullie daar tijd voor maken. Gevolg was wel dat je met afhalen zo'n dikke 10... Het afhalen kan efficienter. Er waren diverse klanten vóór mij die jullie van goed advies hebben voorzien. Goed dat jullie daar tijd voor maken. Gevolg was wel dat je met afhalen zo'n dikke 10 minuten moet wachten. Ik zou daarin een splitsing maken bij de balie: Afhalen en andere zaken. Dan kan het veel sneller. Verder wordt aan de balie gewezen dat je "achter" moet zijn, maar heel duidelijk is dat niet. Zou beter aangegeven kunnen worden Het is ook onduidelijk wie je dan aan moet spreken op het terrein. Overigens werd ik keurig geholpen, dus zie het als iets wat nóg beter zou kunnen ;)