Appelboom

Komen de afspraak na

Alles prima geregeld

jako

Goede ervaring.
vriendelijke en vooral behulpzame medewerkers.

De aanwezige voorraad

Ik kan niets bedenken.

Verweij

Wij zijn zeer tevreden.

Levering super op tijd.geen minuut hoeven te wachten

Geen tips.

Timmermans timmerwerk

Best

E Wessels

De order beging een kleine wijziging omdat een artikel niet voorradig was, en anders de gehele order later zou worden geleverd. In eerste instantie was geen andere leverdag mogelijk, en werd er een... De order beging een kleine wijziging omdat een artikel niet voorradig was, en anders de gehele order later zou worden geleverd. In eerste instantie was geen andere leverdag mogelijk, en werd er een fout gemaakt met de planning. Maar na overleg hebben ze alles op alles gezet om toch voor de gewenste datum te leveren. Dat vind ik TOP.
De levering was compleet en het hout zag er goed uit.

E.W. van den Brink

Zelf ophalen van de bestelling verliep zeer soepel

Zelf ophalen van materialen is heel soepel verlopen. Je krijgt hulp bij het laden van de materialen. Goede opstelruimte voor auto met aanhanger.

nee niet direct

Marc

Schutting besteld, makkelijk de juiste artikelen te vinden en netje op de afgesproken tijd tot in de tuin geleverd.

Zoeken op website, levering

Kortere levertijd

José Eggerding

Mijn ervaring is zonder meer zeer positief!! Prachtig mooi hout (douglas, halfhouts rabat)..... bezorgd door een zeer vriendelijke chauffeur, die terwijl dat eigenlijk niet hoefde, .... mij zelf... Mijn ervaring is zonder meer zeer positief!! Prachtig mooi hout (douglas, halfhouts rabat)..... bezorgd door een zeer vriendelijke chauffeur, die terwijl dat eigenlijk niet hoefde, .... mij zelf aanbood om het hout in de tuin neer te leggen!
Kortom: top bedrijf en top chauffeur!!

Een goed bedrijf met goede afspraken, de metalen deurframe zagen er goed uit toppie. Wil men meer van dit soort producten verkopen dan dient men de tussenpalen afstand te vermelden. Mijn maatvoering... Een goed bedrijf met goede afspraken, de metalen deurframe zagen er goed uit toppie. Wil men meer van dit soort producten verkopen dan dient men de tussenpalen afstand te vermelden. Mijn maatvoering kwam volgens hun beteken methode niet goed uit. Ik los dit probleem wel op maar had niet gehoeven. Toch raad ik dit bedrijf wel aan het is goed zaken met hun te doen. Maar bovenstaande maatwerk zou ik indien het mijn bedrijf was aanpassen voor een ieder simpel te begrijpen.