Correcte afhandeling c.q bezorging

Zie boven

buelinckx gustaaf

Vraag dadelijk beantwoord en het gevraagde product direct gevonden en besteld daarna vlotte levering tevreden

zeer goede begeleiding bij het zoeken naar het gevraagde product

neen

Stal Nederwijk

Wat een enorm assortiment!

handig en efficiënt afhaalsysteem: je levert de bestelbon in, rijdt "achteron" en de spullen worden door een medewerker opgehaald en bij je auto afgeleverd.

baliemederwerker zou een ietsiepietsie vriendelijker hebben mogen zijn. maar had misschien zijn dag niet.

Professionele en vriendelijke medewerkers, zeer hulpvaardig. Niet alleen aan de balie maar zeker ook bij de afhaal

De website, heel informatief voor het plannen van een klus.

Gebelden klantenservice was heel behulpzaam

Afgesproken levering 8/7 en op 3/7 half vijf mail dat levering 4/7 plaats zal vinden is niet erg prettig; afspraken mbt levering beter nakomen svp

Ed Van Harn

Na wat kleine probleempjes met een nieuwe schutting,zijn we samen tot een compromis gekomen en een oplossing.
Samen overleg en eruit gekomen.
Super vboor mekaar

Snelle en nette levering

Nettere afwerking van de schermen lijkt me op zijn plaats

Jwm Benders

Keurig afgeleverd volgens afspraak.

Heerlen

Snelle levering, erg klantvriendelijk

Klantvriendelijk

Geen tips

Prima. Handig online bestellen. Keurig bezorgen. Goed product.

Gemak!

Amersfoort

Goede ervaringen met het bedrijf. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering. Prima service ook na levering.
Omdat ik gevraagd had waar ik mijn zwarte schermen mee kon behandelen,...
Omdat ik gevraagd had waar ik mijn zwarte schermen mee kon behandelen, omdat zij wat beschadigd waren door het op elkaar liggen tijdens transport. Kreeg ik als service nadat ik foto's had gestuurd een pot verf opgestuurd.
Helemaal top dus.

ook na levering gewoon zeer snelle service. Na vraag over de verf werd ik direct gebeld Super

Als tip: let een beetje op zelfde kleur planken ook al verkleuren ze wel in de loop van de tijd bij.
En misschien bij geverfde delen er een stuk papier of iets dergelijks tussen doen