N

Bestellingen gedaan voor complete afwerking van tuin met hout voor schutting en een tuindeur.

Alle producten zijn netjes op de afgesproken tijd geleverd, complimenten voor kwaliteit en service.

Echter ben ik zeer ontevreden over de kwaliteit van de tuindeur. Ik ben de volgende zaken tegengekomen:
- Er zijn gespatte planken gebruikt; ter plaatse van grote knoest is de plank gespleten en steekt uit. Hier was al sprake van bij levering.
- De aanslaglat bevat halverwege een knoest, deze lat is ter plaatse van de knoest compleet krom en niet bruikbaar.
- Het slot is zodanig bevestigd dat deze zwak en niet duurzaam is.
- De deur zou geschaafd moeten zijn maar als ik dit vergelijk met geschaafde planken en palen welke ook zijn geleverd dan is de deur waardeloos geschaafd.
- Draad en moeren van de hengen zijn niet goed getapt waardoor ik de tuindeur niet goed kan afhangen.

Kortom; allesbehalve solide en zeker geen €270 waard.

Totdat er een nette oplossing is geboden een teleurstellende ervaring.

Kwaliteitsbewaking over gehele lijn van producten.

Prima communicatie en contact.

Jan Huizer

Vlotte en snelle levering.

Linda van Hunen

Wat een geweldige service heeft dit bedrijf. Alles tot in de puntjes geregeld. Werknemers die goed meedenken en ervoor zorgen dat de bestelling goed in orde is.

N.v.t.

Snel reageren via de mail. Goed meedenken over verschillende opties.

Cees Sttekelenburg

Materiaal zoals besteld prima. Levering duurde langer dan eerst was toegezegd, omdat bezorger niet eerder in het noorden kwam, plus dat impregneren van palen extern moest gebeuren. Door zelf ophalen... Materiaal zoals besteld prima. Levering duurde langer dan eerst was toegezegd, omdat bezorger niet eerder in het noorden kwam, plus dat impregneren van palen extern moest gebeuren. Door zelf ophalen vervielen bezorgkosten. Nog dezelfde dag teruggeboekt. Vriendelijk personeel en prettig ontvangen.

Foto's tuinpoorten zouden duidelijker moeten. Verdeling van planken had ik 'dichter' op elkaar gekozen, als ik dat eerder zo had gezien.

Veel keuze en goede service

P v Hattem

Keurig geholpen. Planken goed vastgeplakt met tape. Zodat ze niet gaan glijden tijdens vervoer. Ik kom zeker terug als ik mijn terras ga vervangen

Peter Wycisk

Prachtige schutting met kantelbare lamellen gekocht.. keurig op tijd bezorgd.
We zijn er blij mee !!

Wim

Heel goed. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede spullen.

Alles klopt wel.

Mat bandgezaagde douglasplanken van 30 cm breed kon ik heel mooie vleermuizenkasten maken. Zulke planken kon ik nergens anders vinden.

Telefonisch gevraagd naar merk verf wat gebruikt was zodat ik het zelf ook kon gebruiken. Werd keurig nagekeken.
Moest toch na twee dagen een aantal planken bijbestellen. Werd keurig geregeld zodat ik niet twee keer verzendkosten hoefde betalen.
Eén kromme plank bij levering werd later vervangen.

zie boven

Judith Hasert

Super snel en alles van een hele goede kwaliteit. Mocht er iets niet per ongelijk meegaan met de verzending, wordt er met excuses over gemaild en komt het de volgende dag zonder kosten alsnog bij... Super snel en alles van een hele goede kwaliteit. Mocht er iets niet per ongelijk meegaan met de verzending, wordt er met excuses over gemaild en komt het de volgende dag zonder kosten alsnog bij je aan.

Zeer snel en efficient met hoge kwaliteits artikelen.

Anita Gerding

Correcte aflevering