Peter Wycisk

Prachtige schutting met kantelbare lamellen gekocht.. keurig op tijd bezorgd.
We zijn er blij mee !!

Wim

Heel goed. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede spullen.

Mat bandgezaagde douglasplanken van 30 cm breed kon ik heel mooie vleermuizenkasten maken. Zulke planken kon ik nergens anders vinden.

Alles klopt wel.

Telefonisch gevraagd naar merk verf wat gebruikt was zodat ik het zelf ook kon gebruiken. Werd keurig nagekeken.
Moest toch na twee dagen een aantal planken bijbestellen. Werd keurig geregeld zodat ik niet twee keer verzendkosten hoefde betalen.
Eén kromme plank bij levering werd later vervangen.

zie boven

Judith Hasert

Super snel en alles van een hele goede kwaliteit. Mocht er iets niet per ongelijk meegaan met de verzending, wordt er met excuses over gemaild en komt het de volgende dag zonder kosten alsnog bij... Super snel en alles van een hele goede kwaliteit. Mocht er iets niet per ongelijk meegaan met de verzending, wordt er met excuses over gemaild en komt het de volgende dag zonder kosten alsnog bij je aan.

Zeer snel en efficient met hoge kwaliteits artikelen.

Anita Gerding

Correcte aflevering
Sympathieke chauffeur
Artikel in goede staat

Soumaya Jamiy

Een goede bedrijf.

Ik heb voor het eerst bij dit bedrijf bestel en er was wat beschadiging. Ik heb contact met dit bedrijf op genomen en ze hebben gelijke werk van gemaakt. Ik heb een nieuwe hek binnen gehad.

N.v.t

Prima website maakt het gemakkelijk om een klus te plannen. Afhandeling aan de balie en bij afhalen is prima voor elkaar.

Goed geholpen, zeer klantvriendelijk!

Goede informatie, vriendelijk, snelle terugkoppeling

Soumaya Jamiy

Tevreden over het bedrijf. De hek was beschadiging. Ik heb contact met hun opgenomen. Ik heb gelijk een nieuwe hek ontvangen.

w de Bruin

Goede website alleen de levertijd was iets langer als aan gegeven

Gebeld omdat de levertijd iets langer duurde werd zeer vriendelijk te woord gestaan en gelijk een afspraak gemaakt wanneer ze de bestelling af konden leveren ( dus goede service)

Als de levertijd langer is als de website aangeeft stuur de klant een mail of een app