Goed geregeld

Product sneller leverbaar, hulp bij inladen.

Gerard

Prima ervaringen, zowel via website als telefonisch goed bereikbaar. Personeel is vakbekwaam en denkt met je mee.

Op dit moment geen.

Met name de vlotte en duidelijke service. Ook zijn de producten goed te vinden en is alles duidelijk weergegeven

Duideljjk op de site vermeld . Snrljd ldverung

R Samsen

Zeer slechte ervaring gehad. Hout besteld en geleverd. Zaten veel slechte palen en planken bij met beschadigingen. Die zaten verstopt in het pakket en het was niet van buitenaf te zien. Hout lijkt... Zeer slechte ervaring gehad. Hout besteld en geleverd. Zaten veel slechte palen en planken bij met beschadigingen. Die zaten verstopt in het pakket en het was niet van buitenaf te zien. Hout lijkt wel B-kwaliteit terwijl A-kwaliteit prijs is betaald. Bedrijf reageert niet op email. En ook de klacht wordt niet naar tevredenheid afgehandeld (zeer kleine vergoeding). Kijk nu naar beschadigende, kromme en lelijke palen en planken in mijn tuin.

Reageren op emails en telefoon
Kwaliteit leverenj

?

Reactie Tuinafscheiding.nl:

Geachte meneer Samsen, Wij vinden het oprecht vervelend dat u niet tevreden bent over onze reactie op uw klacht en de compensatie die we geboden hebben. Hout is en blijft een natuurproduct, wat... Geachte meneer Samsen, Wij vinden het oprecht vervelend dat u niet tevreden bent over onze reactie op uw klacht en de compensatie die we geboden hebben. Hout is en blijft een natuurproduct, wat betekent dat bestelde producten nooit exact hetzelfde zijn. De problemen die u ervaart, scheuren en kromtrekken, zijn eigenschappen die bij hout horen. Deze zijn terug te vinden op onze website en u bent hier akkoord mee gegaan bij bestelling van de materialen. Wij zijn van mening dat wij ons best hebben gedaan om u voldoende tegemoet te komen binnen onze voorwaarden. Helaas kunnen we, op de compensatie die we gedaan hebben na, hierin verder niets meer voor u betekenen. Met vriendelijke groet, Team Van den Top Tuinhout

fons

Prijs scherp , compleet aanbod. En wanneer ze hun afspraak na komen een foute plank te vervangen ben ik ook zeer tevreden over de service

Zonder enige discussie werd mij toegezegd de foute plank opnieuw te leveren. Moet nog wel gebeuren, maar ik heb er vertrouwen in. Prijs, kwaliteit en informatie

Ze belden na bestelling op om even te overleggen over beter alternatief. Prima!

Van Merm

Het bestellen van de schuttingen en palen ging heel eenvoudig, alles staat duidelijk op de site. Prijs/kwaliteit is goed

Dakraam Op Maat

Top!