Goede professionele hulp & service

Bestelling schuttingdelen prima verlopen en ook het afhalen in Barneveld wat netjes voor elkaar

De winkel in Barneveld is zeer professioneel, vriendelijk en behulpzaam.

Snelle levering en houden zich aan afspraken

Niet met de vork van de heftruck tegen het hout aanbotsen . Leidt tot beschadigingen. Zul je net zien dat dat opneem punt in het zicht is.

Eric garvelink

Op internet gevonden, besteld en snel geleverd

geen bijzondere

jammer dat sommige planken bij de noest gebarsten waren, en in 1 zak betonmortel was kennelijk vochtig geweest grote klompen hard geworden cement.
klantvriendelijkheid. reactie snelheid,...
klantvriendelijkheid. reactie snelheid, aftersales heb ik geen oordeel, heb ik niet nodig gehad

A.J.Engberts

Heldere, duidelijke site.

Het product was snel op mijn adres. En het is een goed product.

Van Roessel

Goede service

P.Jacobi

Super snelle reactie op de bestelling ook mijn na bestelling verliep soepel alles werd op tijd bezorgt de chauffeur was zeer behulpzaam.

Snelle reactie ook via de telefoon werd ik prima geholpen en met name via mail perfect op de hoogte gehouden van de gang van zaken.

Wijnolts

Net bedrijf met mooie winkel en showtuin

We hebben diverse spullen besteld bij tuinafscheiding.nl in twee leveringen. Beide leveringen waren snel en op tijd. Bij één van de leveringen werd iets minder geleverd dan op de foto aangegeven... We hebben diverse spullen besteld bij tuinafscheiding.nl in twee leveringen. Beide leveringen waren snel en op tijd. Bij één van de leveringen werd iets minder geleverd dan op de foto aangegeven was. Nadat ik dit had aangegeven hebben ze het missende onderdeel nagestuurd.

Snelle accurate communicatie.

De bezorgkosten zijn behoorlijk hoog.

Ok

Aflevering was 2 uur eerder dan aangegeven. Kwam prima uit (aangegeven tijd was juist niet goed) maar had ik graag geweten.