8.5/10

Aankoop Douglas schuttingdelen en schuttingdeuren

Snelle levering.

v.d.Ploeg

Ik ben zeer fijn geholpen , aflevering prima, alles zag er goed uit.

Alles wat is afgesproken komen ze na.

Enig verbeterpunt zou zijn dat de palen die fijn bezaagd worden geleverd zijn toch erg ruw zijn en met kleine kinderen is dit niet fijn. Het zou beter zijn als ze geschaafd geleverd worden.

Chris

Zeer goed en behulpzaam

Snelle en goede service ( levering)

Snelle levering en nalevering, schroeven waren niet op voorraad, werden netjes kostenloos nageleverd binnen n paar dagen
Goede kwaliteit hout.

Anneke van Ginkel-Pol

Misschien een tip: de kilo's bij de tuinschermen en vooral de betonnen palen te vermelden

zie hierboven

Top en goedkoop.
2 dagen eerder geleverd dan aangegeven en de chauffeur was zo vriendelijk om de planken 22 planken (5 meter lengte) in de garage te leggen.
Helaas 2 planken krom maar...

Dat de chauffeur heeft geholpen om de planken in de garage te leggen omdat hij 2 dagen eerder was dan aangegeven (vrouw was alleen thuis en ik werken)

Makkelijke internetbestelling en snel het bestelde op te halen. Zeer professioneel!

Goede kwaliteits materialen.

Rini

Mooie webshop met uitgebreid assortiment, gemakkelijk bestelproces en goede communicatie over levertijden als een item niet op voorraad is. Sterk is dat de webshop zich keurig aan deze planning houd...

Sterke communicatie met betrekking tot levering en keurige uitlevering volgens planning.

De opmerkingen die bij het bestelproces ingevuld kunnen worden worden wel op de faktuur afgedrukt, maar vervolgens wordt er niets mee gedaan. Ik had gevraagd om een bepaalde regel op het verzend label te zetten, maar daar stond dus niets op. Ging de aflevering dus bijna fout.

J Brouwer

Eerste keer voor ons, prima indruk

Van velsen metaal techniek

Al een paar bestellingen gedaan bij dit bedrijf naar tevredenheid

Snelle levering en uitstekende service