A.J.Engberts

Heldere, duidelijke site.

Het product was snel op mijn adres. En het is een goed product.

Van Roessel

Goede service

P.Jacobi

Super snelle reactie op de bestelling ook mijn na bestelling verliep soepel alles werd op tijd bezorgt de chauffeur was zeer behulpzaam.

Snelle reactie ook via de telefoon werd ik prima geholpen en met name via mail perfect op de hoogte gehouden van de gang van zaken.

Wijnolts

Net bedrijf met mooie winkel en showtuin

We hebben diverse spullen besteld bij tuinafscheiding.nl in twee leveringen. Beide leveringen waren snel en op tijd. Bij één van de leveringen werd iets minder geleverd dan op de foto aangegeven...

Snelle accurate communicatie.

De bezorgkosten zijn behoorlijk hoog.

Ok

Aflevering was 2 uur eerder dan aangegeven. Kwam prima uit (aangegeven tijd was juist niet goed) maar had ik graag geweten.

Goed.
Bezorgkosten voor een hekje bijna 60 euro, daarom hekje zelf gehaald. Dat zal bij andere bedrijven wellicht anders zijn.

Uitgebreid tijd voor ons om goed te horen wat en hoe over het product.

Bezorgkosten stonden in eerste instantie bij het vastleggen van de bestelling niet vermeld. Pas bij de definiteve bestelling bleken deze. Misschien wat lagere bezorgkosten hanteren?

roelof jansen

Zie onderstaand bij tips

het zou het bedrijf sieren om contact op te nemen met de klant als er bij de bestelling iets niet op voorraad is zodat de klant weetv waarom er niet op de eerstvolgende bezorgdag geleverd wordt !

Anoniem-Barneveld

Het plaatsen van een 30m2 overkapping en de nazorg.

De service, uitvoering en meedenken.

Uitgebreid assortiment met een goede prijs.
Snelle en nette afhandeling van de bestelling