8.5/10

Rudolfo

Goede service en goed hout.

Ruime vestiging.

Nee.

R. Smits

Snelle afhandeling, perfect en leuke medewerker die ook nog wat verteld over het bedrijf zelfgebouwde al familie en kennissen verteld over jullie. In maart 2 kinderen met nieuwbouw woning, ook...

De service en personeel

Zo door gaan

Zeer positief, van meedenken tot aan uitvoeren. overal wordt bekeken of ik de juiste spullen ervoor heb bested.

meedenken met een onervaren klant die denkt een schutting te kunnen maken, terugkomen op de afspraken die zijn gemaakt.

Jasper

Houten planken besteld. Zien er goed uit, al helemaal voor de prijs. De helft van de prijs vergeleken met gewone bouwmarkten.

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Onderdelen niet meer door DHL laten leveren. Daar zijn altijd problemen mee.

Uitstekende service, vlotte levering. Prima kwaliteit materialen.

Met name de service omtrent tijdstip van levering, het maken van de afspraak en de stiptheid.

Volgende keer weer.

Goede service. Erg mooie hekken.

Schutting van prima kwaliteit.

Een van de afdek latten bleek uiteindelijke te krom om te verwerken. Helaas kon hij niet meer gewisseld worden omdat ik hem al had ingekort. Ondanks de gegeven korting op de aanschaf van een nieuwe afdeklat, ernaar ik dit als teleurstellend. Met mijn insteek om alleen in te wisselen als het echt nodige blijkt, heb ik nu ikzelf tekort gedaan.

Westerhof

Bestelling en levering conform verwachte levertijd op de website. Prima kwaliteit schuttingdeur.

Kwaliteit is prima, bestelling op de website is goed te doen en levertijd conform verwachting op de website aangegeven.

Rvs bevestigingsmateriaal meeleveren

Har Maurits

Goede kwaliteit en perfecte aflevering

P krijnen

Ik ben zeer tevreden over mijn poort slot.