Theo Klootwijk

Positief

Bijkomende bezorgkosten. Wellicht gratis bij een bepaald bedrag.

Ronald

Het bestellen verliep goed, alleen de douglas hekken zijn waardeloos.
De hekken zijn in de midden lager dan aan de zijkanten er zit veel hoogte verschil in.
Ze zijn slecht afgewerkt, de...
Het bestellen verliep goed, alleen de douglas hekken zijn waardeloos.
Ze zijn slecht afgewerkt, de planken zijn aan 1 kant mooi rond en de andere kant is erg scherp niets meer aan gedaan na het zagen. Op de koppen steken nog splinters uit. Totaal niet ideaal voor de kinderen.
We hebben zelf 23 hekken van 1.80m geschuurd een enorm rotwerk als ze al in mekaar staan en belachelijk dat het nodig is voor het geld!

Minder snel de hekken in mekaar schijten en beter afwerken zodat ze kindervriendelijk zijn.
En planken die al gespleten zijn of een stuk af is niet meer gebruiken.

Reactie Tuinafscheiding.nl:

Beste klant,
Beste klant,
We vinden het vervelend dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en de producten niet van de kwaliteit zijn die u had verwacht en van ons mag verwachten. We proberen altijd een passende oplossing te vinden en denken hierin graag mee wanneer u zich meldt met uw klacht. Echter is dit niet altijd mogelijk of binnen het gewenste tijdsbestek, nogmaals onze excuses daarvoor.
Ondanks het werk dat u zelf nog heeft gehad met het hekwerk, hopen we dat u kunt genieten van uw bestelling en we u een volgende keer beter tot dienst kunnen zijn.
Mvg. team Vandentop Tuinhout

Geert Heesen

Goede service! Snel herstel van de manco levering

Levertijd m.n. veroorzaakt door externe transporteur.

Service/herlevering

Jan van Zetten

Kan niet beter

Ronald de Wit

2x iets besteld. De laatste keer geen bevestiging ontvangen-moeten bellen-werd verteld nieuw systeem,in Strijen werd verteld "niet aanwezig" na doorzoeken toch geleverd.Er werd wel een oplossing... 2x iets besteld. De laatste keer geen bevestiging ontvangen-moeten bellen-werd verteld nieuw systeem,in Strijen werd verteld "niet aanwezig" na doorzoeken toch geleverd.Er werd wel een oplossing aangeboden om het prive te bezorgen! Zeer positief! Neem aan kinderziektes.

Even afstemmen of de nieuwe opzet nu wel werkt.

Websiye-bestelgemak-duidelijkheid

Jochem van de Weerd

Prima ervaring, spullen geleverd op afgesproken tijd, goede kwaliteit

Goed kwaliteit tegen redelijk prijs

Ted Rakers

Scherpe prijs, goede planning, uitstekende service. Levering het ook perfect.

uitstekende communicatie

Miranda De Haan

Goed en lekker snel

Goed en makkelijk en snel

Loek van doorn

Op tijd geleverd

Aart Hiensch

Bestelling was niet op tijd leverbaar. Daarom gekozen voor alternatief

Schermen waren van wisselende kwaliteit