Van den berg uit Wijchen

Snelle levering (9 dagen) ondanks dat het op maat gemaakt moest worden!! Goed, sterk materiaal! 1 probleempje werd de volgende ochtend meteen opgelost!!

Komen hun afspraken na!!

Wilco Both

Is echt super bedrijf levering ging super en spullen die zijn geleverd zijn goede spullen

Bij mijn 1ste bestelling (douglas palen) in juni was ik niet geheel tevreden, 2 geschaafde palen ontvangen welke aan 2 zijde niet geschaafd waren. Na melding hiervan werden deze keuring omgeruild...

Veel producten goed te beoordelen en zien bij jullie verkooppunt. Overzichtelijke site.

1) Jullie gebruiken verschillende namen/websites, in het begin verwarrend voor nieuwe klanten die bestellen onder naam 1 en antwoord krijgen onder naam 2. Dit terwijl je ook al vele andere sites hebt bezocht bij je zoektocht naar tuinmaterialen.
2) Ik vroeg bij mijn 1ste bestelling in juni om een sample van rabat RAL7016, dit kon niet meegeleverd worden, bij mijn bezoek in augustus kreeg ik diverse samples mee. Was wel 1,5hr rijden om o.a. de kleur te beoordelen.

Echt top service !!!

Prima afhandeling van mijn bestelling.

Martijn

Makkelijk bestellen, vlotte levering en goed materiaal

Duidelijke website en snelle levering

Patrick Brink

Product en levering volgens afspraak.

Zie ervaring.

S. Steenhuis

Zeer prettig en kundig aan de telefoon
levering door externe chauffeur was ook prima

prima, duidelijk.
informatie op site kon direct telefonisch worden kortgesloten

nvt

W. Danhoff

Klantvriendelijk en snel.

Klantvriendelijk.

Hoeklatten heb ik elders moeten aanschaffen omdat die niet in het pakket zitten.