R Samsen

Zeer slechte ervaring gehad. Hout besteld en geleverd. Zaten veel slechte palen en planken bij met beschadigingen. Die zaten verstopt in het pakket en het was niet van buitenaf te zien. Hout lijkt wel B-kwaliteit terwijl A-kwaliteit prijs is betaald. Bedrijf reageert niet op email. En ook de klacht wordt niet naar tevredenheid afgehandeld (zeer kleine vergoeding). Kijk nu naar beschadigende, kromme en lelijke palen en planken in mijn tuin.

Reageren op emails en telefoon
Kwaliteit leverenj

?

Reactie Tuinafscheiding.nl:

Geachte meneer Samsen,
Wij vinden het oprecht vervelend dat u niet tevreden bent over onze reactie op uw klacht en de compensatie die we geboden hebben. Hout is en blijft een natuurproduct, wat betekent dat bestelde producten nooit exact hetzelfde zijn. De problemen die u ervaart, scheuren en kromtrekken, zijn eigenschappen die bij hout horen. Deze zijn terug te vinden op onze website en u bent hier akkoord mee gegaan bij bestelling van de materialen.
Wij zijn van mening dat wij ons best hebben gedaan om u voldoende tegemoet te komen binnen onze voorwaarden. Helaas kunnen we, op de compensatie die we gedaan hebben na, hierin verder niets meer voor u betekenen.
Team Van den Top Tuinhout

Score voor Tuinafscheiding.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Douglas hout