Wilco Oelen

Snelle afhandeling van bestelling, materiaal volgens verwachting geleverd.

Nog iets exacter zijn bij specificeren van materialen. Ik had hardhouten paaltjes in de bestelling van 1 meter lang en 6,8 cm x 6,8 cm. Ik kreeg een mix geleverd van paaltjes, waarvan sommige in een... Nog iets exacter zijn bij specificeren van materialen. Ik had hardhouten paaltjes in de bestelling van 1 meter lang en 6,8 cm x 6,8 cm. Ik kreeg een mix geleverd van paaltjes, waarvan sommige in een punt gezaagd aan 1 kant en andere aan beide kanten gewoon recht afgezaagd. Voor mijn toepassing was dit geen probleem, maar voor andere toepassingen kan dit een probleem zijn. Op de website stonden alleen recht afgezaagde paaltjes.

Gemakkelijk bestelproces, snelle levering.

Maxime de Koning

Helaas ontvingen we geen orderbevestiging. Tevens was 1 plank behoorlijk krom en 2 palen zaten wat grote barsten in. Maar het blijft een natuur product.

Kwaliteits controle mag hoger voor het naar de klant gaat.

Levering was erg snel.

H van Eijk

T ,Kan net.

Betere klantenservice ( onbereikbaar en alleen een bandje)

Reactie Tuinafscheiding.nl:

Beste meneer Van Eijk,
Beste meneer Van Eijk,
Bedankt voor uw review. We vinden het vervelend dat u ons telefonisch niet goed kon bereiken. Het is momenteel erg druk en onze collega’s staan ook klanten aan de balie te woord, we doen ons uiterste best om de wachttijden zo kort mogelijk te houden.
Team Tuinafscheiding.nl

E. Verhulst

Afdeklatten werden beschadigd versloeg. Hauffeur deed niet moeilijk en nam alles mee. Wat ze in het magazijn nog hadden, vonden ze ook niet goed genoeg om naar mij te sturen. Morgen krijg ik... Afdeklatten werden beschadigd versloeg. Hauffeur deed niet moeilijk en nam alles mee. Wat ze in het magazijn nog hadden, vonden ze ook niet goed genoeg om naar mij te sturen. Morgen krijg ik nieuwe, vers besteld. Top service.

jan steennis

Goed vriendelijk en behulpzaam personeel

aantal planken lieten los doordat veel schroeven scheef geschroefd waren zou beter kunnen.

Sjors Wouda

Snelle levering, prachtige kwaliteit.

Geen, kan niets bedenken.

RVS, sterke / mooie coating, zware uitvoering.
Al jaren worden items dun en lichtgewicht, moet ik niet.

Arno Innemee

In 1e instantie werd niet alles geleverd. Nadat ik heb gereageerd werd dat snel opgelost.

MV

Nadat ik besteld had 2 x bericht ontvangen dat ik de goederen kon komen ophalen. Echter € 100,00 bezorgkosten betaald dus 2 x bericht teruggestuurd dat de goederen bezorgd zouden worden. Het derde... Nadat ik besteld had 2 x bericht ontvangen dat ik de goederen kon komen ophalen. Echter € 100,00 bezorgkosten betaald dus 2 x bericht teruggestuurd dat de goederen bezorgd zouden worden. Het derde bericht gaf uiteindelijk aan dat de goederen bezorgd zouden worden en dat ik 1 dag daarvoor tussen 16.00 en 18.00 uur de tijd kon vinden waarop de bezorging plaats zou vinden. Natuurlijk niet te vinden. Voor alle zekerheid om 20.00 uur nog een keer gekeken maar helaas. De volgende morgen om 8.50 uur werden de goederen geleverd. Helaas kon de heftruck niet bij de schuur komen en moest alles door de voordeur naar binnen. Of ik even kon helpen tillen. Nee dus. Toch alles binnen gekregen maar alles was zeikend nat. Er vormden zich plassen op het laminaat. Met behulp van buren alles uit de gang in de schuur gekregen en snel de plassen opgedweild. Later die dag maar even contact opgenomen met de firma. Die vond het vervelend en bood wel excuses aan en zei dat ze de service hoog in het vaandel hadden staan. Ik heb gezegd dat ze beter 2 mensen kunnen laten bezorgen en verzocht om een deel van de bezorgkosten terug te ontvangen maar daar begonnen ze niet aan. Zo hoog staat de service dus ook niet in het vaandel. Geen goede ervaring.

Ga er niet van uit dat bij bezorging de mensen zelf zwaar kunnen tillen en dus kunnen helpen. graag 2 mensen voor het tilwerk mee sturen. Van te voren kan dat makkelijk besproken worden.

Reactie Tuinafscheiding.nl:

We vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Het kan helaas voorkomen dat de heftruck niet bij de gewenste locatie van levering kan komen, dit is voor ons... We vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Het kan helaas voorkomen dat de heftruck niet bij de gewenste locatie van levering kan komen, dit is voor ons van tevoren niet in te schatten. Uiteraard vinden wij het wel vervelend dat deze situatie is ontstaan. Wij nemen uw suggestie mee en hopen dat u desondanks toch ook plezier heeft van de tuinpoort.
Team Tuinafscheiding.nl

A.L.P. Koevoets

Keurig bedrijf. Je wordt persoonlijk gebeld indien het product later klaar is bij de fabricage.

Jan Hofland

Net werkend bedrijf, keurig verorgt produkt, vriendelijk geholpen in de winkel

maatvoering op website van duimheng klopte niet, ging meteen worden aangepast

Meedenkend met de benodigdheden en goed advies. Bedrijf is aanbevolen!